ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 16 Αυγούστου 2023

Γελαδερό είναι νομίζει ότι μπορεί να κοροϊδέψει αυτούς που αποκαλεί ΖΑ. ΣΤΟΚΟΣ είναι και εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Ανεβάζει αυτή η αλλόφυλη λοβοτομημένη πουτάνα υποτίθεται για την εγκυρότητα της μπούρδας που σας έγραψε την άνωθεν εικόνα, και σας λέει ότι είναι από βιβλίο του 1764.....τα βιβλία του 1764 δεν έγραφαν αριθμό αλλά σύμβολα όπως MDCCLXIV...σύμφωνα με το Γρηγοριανό ημερολόγιο...το νούμερο το πρόσθεσε αυτός και μάλιστα με κόκκινο χρώμα.

Και να εξηγήσουμε πως βγαίνει το 1764...MDCCLXIV = M + DCC + LX + IV = 1000 + 700 + 60 + 4 = 1764. Όμως στα βιβλία του 1764 δεν είχαν πουθενά -------------------------- αυτή η γραμμή που τραβάει και βάζει μετά από κάτω το απόσπασμα που έχει την λέξει "Γηγενέων". Την γραμμή την έβαλε αυτός και έχει ενώσει ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ φωτογραφίες, Την εικόνα με την ημερομηνία του βιβλίου και την εικόνα με το απόσπασμα από τα Αργοναυτικά.

Λοβοτομημένη αλλόφυλη πουτάνα είναι αυτό ξέρει να κάνει. Δεν έδωσε όμως το λινκ που να λέει ΕΔΩ...που μπορεί να πατήσει κάποιος και να διαβάσει μόνος του , με τα ίδια του τα ματάκια το σημείο που λέει "Γηγενών" και την ημερομηνία του βιβλίου. Διότι δίχως ΛΙΝΚ μπορεί να λέει ότι θέλει.!!!! Δυο φώτο σε μια έχει φτιάξει. 

Αλλά ας υποθέσουμε ότι όντως το βιβλίο του 1764 γράφει την λέξει "Γηγενών"....ποιο βιβλίο είναι ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ;; Αυτό που μιλάει για "Γηγενείς" το 1764 ή μήπως αυτό του 1730 (34 χρόνια παλαιότερο δηλαδή) και έχει την λέξη και μάλιστα με κεφαλαία "ΓΙΓΑΝΤΩΝ";;;; Ποιο από τα δύο βιβλία έχει αλλοιωθεί στην συγκεκριμένη λέξη;;; Το παλαιότερο ή το νεότερο κατά την άποψη σας;;

Επίσης η γραφή ενός βιβλίου του 1764 θα έπρεπε να ήταν παρόμοια με αυτής ενός βιβλίου του 1730...αλλά ΔΕΝ είναι.!! Στις κάτωθεν φώτο θα δείτε δείγμα γραφής από το βιβλίο του 1730 που έχω βρει και το περίεργο είναι ότι δεν ομοιάζει το δείγμα γραφής με το βιβλίο που σας πάσαρε η λοβοτομημένη πουτάνα.


 

Πως βλέπεται τα γράμματα είναι ίδια;;; Το όμικρον πως το γράφουν στο βιβλίο που έδωσε ο Τελχίνας Επειός, και πως το γράφουν στο βιβλίο του 1730 που έχω εγώ;;; Είναι το ίδιο ή μήπως το όμικρον σε αυτό που σας έδωσα εγώ μοιάζει με @ κάπως με μια μικρή ουρίτσα;;; Πόσο ποιο εύκολη είναι η ανάγνωση στο δείγμα που σας έδωσε η αλλόφυλη πουτάνα...και πόσο δύσκολο είναι να διαβάσεις σε αυτό που σας έδωσα εγώ ;;;


 

Είναι δυνατόν ένα βιβλίο του 1764 να έχει τόση διαφορά στο δείγμα γραφής από ένα βιβλίο του 1730;; Δεν ξέρω ρωτώ...σας φαίνεται  ίδιο το δείγμα γραφής;;; Ο καθένας είναι ελεύθερος να το ψάξει όσο θέλει...αλλά εγώ ΔΕΝ έκανα συρραφή εικόνων...διότι η αρχή του βιβλίου που λέει ότι είναι του 1730 είναι πολύ ποιό πάνω από το απόσπασμα που μιλάει για ""ΓΙΓΑΝΤΕΣ".


 

Όταν αυτός πήγαινε, εγώ γύριζα....και μπορεί να αποκαλεί όλους ΖΑ...αλλά δεν μασάμε όλοι τις παπαριές του. Γελαδερό είναι νομίζει ότι μπορεί να κοροϊδέψει  αυτούς που αποκαλεί ΖΑ. ΣΤΟΚΟΣ είναι και εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια...ΓΑΜΙΩΝΤΑΣ θα τον πηγαίνω από εδώ και εμπρός.!! Τίποτα δεν θα αφήνω ασχολίαστο από αυτά που θα γράφει...

Y..Γ Το χρώμα από τις σελίδες των δύο βιβλίων σας φαίνεται το ίδιο;;;; Αυτό το βιβλίο που εγώ σας έδωσα οι σελίδες του είναι κιτρινομπέζ από την παλαιότητα του...οι σελίδες από το βιβλίο του Τελχίνα έχουν λευκό χρώμα.!!!! Ποιο βιβλίο είναι λοιπόν παλαιότερο και άρα ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ χωρίς να έχει γίνει ΑΛΛΟΙΩΣΗ στην συγκεκριμένη λέξη;;; Διότι αν άφηναν την λέξη "ΓΙΓΑΝΤΩΝ" ΜΕΤΆ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΨΑΧΝΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ...ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥΣ....ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.

6 σχόλια:

Μμ2 είπε...



Κουράσατε Μασόνια
σοδομισμένα ψώνια,
μηδέν σε ανθρωπισμό, αλήθεια και σοφία
άριστα πονηρία, παραποίησι και πλαστογραφία.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο Λύκαστρε. Και στο βιβλίο Argonautica, Hymni, de Lapidibus του 1689 που έχει στο google books ΓΙΓΑΝΤΩΝ λέει. Το λινκ εδώ: https://books.google.gr/books?id=EUY-AAAAcAAJ&printsec=frontcover&source=gbs_atb&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Στη σελίδα 2 στο στίχο 18 το λέει.
Υπάρχει και για κατέβασμα εδώ:
https://archive.org/details/OrpheosArgonautikaHymnoiKaiPeriLithonOrpheiArgonauticaHymniEtDe
Εύανδρος

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

@ Εύανδρος

Aκριβώς Ευανδρε ΓΙΓΑΝΤΩΝ γράφει και στο βιβλίο που βρήκες εσύ του 1689 και στο βιβλίο που βρήκα εγώ του 1730....και πρόσεξες ότι το δείγμα γραφής είναι το ίδιο;; Το όμικρον το γράφουν με τον ίδιο τρόπο σαν @ με μια ουρίτσα στην άκρη.

Δες στην σελίδα 89 που λέει ΓΙΓΑΝΤΩΝ με κεφαλαία γράμματα....άρα έχουμε 2 πολύ παλαιά βιβλία που επιβεβαιώνουν ότι η λέξη ήταν ΓΙΓΑΝΤΩΝ πριν την αλλοιώσουν και την κάνουν Γηγενείς.

https://tinyurl.com/4t29avs9

Άρα ποιός εξαπατά τον κόσμο;; Και τώρα το μέγα το ερώτημα το σκασμένο που πρέπει να απαντήσουν ήταν ποιοί ήταν αυτοί οι Γίγαντες και ΑΠΟ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ;;;

Ανώνυμος είπε...

Λύκαστρε για το ποιοί ήταν οι Γίγαντες εσύ σίγουρα είσαι πιο ειδήμων να απαντήσεις γιατί έχεις πιο πολλές γνώσεις. Σε διαβάζω 2-3 χρόνια τώρα και έχω εντυπωσιαστεί από αυτά που ξέρεις για την αρχαία Ελλάδα (αλλά και για τόσα άλλα θέματα επίσης). Εγώ μόλις τα τελευταία 5 χρόνια ασχολούμαι βαθύτερα με τους προγόνους μας με οπότε έχω πολύ δρόμο. Όμως μπορώ να πω ότι είμαι καλός με την έρευνα και με το να βρίσκω πηγές, όπως αυτές που βρήκα παρακινούμενος από το άρθρό σου.
Εύανδρος

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε Εύανδρε είδες δύο Ελεύθεροι μαζί τι μπορούν να κάνουν;; Ένα βιβλίο βρήκα εγώ, ένα άλλο βρήκες εσύ. Ένας Ελεύθερος Έλληνας θέλει 11 βαρβάρους έτσι για πρωινό. Φαντάσου μαζί πολλούς Ελεύθερους τι μπορούν να κάνουν. Ασύλληπτη Δύναμη σου λέω.

Για τους Γίγαντες θέλει να καθίσω να γράψω (με βιβλιογραφία εννοείται) αλλά δεν έχω χρόνο.!!! Αυτό το διάστημα τρέχω και δεν φτάνω. Πάντως για να σου πω αλήθεια και εμένα η έρευνα μου αρέσει, και ειδικά τα παλαιά βιβλία.!

Ανώνυμος είπε...

«Ένας Ελεύθερος Έλληνας θέλει 11 βαρβάρους έτσι για πρωινό.»
Φίλε Λύκαστρε πολύ εμψυχωτικό αυτό που λες αλλά και πολύ αληθινό!
Και πραγματικά θα είναι κοσμογονικό για την Ελλάδα μας να συμπορευτούν επιτέλους οι ελεύθεροι.
Σε ευχαριστώ για τα ερεθίσματα που μου δίνεις με τις δημοσιεύσεις σου και από δω και πέρα όπου θεωρώ ότι μπορώ να συνεισφέρω με σχόλια στο σημαντικό έργο που προσφέρεις, θα είμαι παρών.
Εύανδρος