ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ...ΓΛΕΝΤΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Είδα πριν λίγο σε βίντεο την δήλωση που έκανε ο εκπρόσωπος τύπου της ΕΛ.ΑΣ .. «Η ελληνική Αστυνομία σε καμία περίπτωση δεν αστυνομεύει τις δραστηριότητες των πολιτών. Είτε σε πλατείες , είτε σε παραλίες η αστυνομία δεν έχει δουλειά, παρά μονό για την πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος».
Το καλό που τους θέλω να τηρήσουν αυτά που λένε τώρα...διότι διαφορετικά θα την πάθουν όπως οι συνάδελφοι τους τα Γαλλάκια, που οι Γάλλοι γλεντάνε τους μπάτσους στήνοντας κούκλες που "ψαρεύουν" ή κάνουν "ηλιοθεραπεία".





Υ.Γ Θα έχουν την ζέστη...να μην έχουν και το κάζο που θα τους κάνουν οι πολίτες.!!χαχαχαχα


1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


ΕΛΛΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΣΑΤΝΙΣΤΩΝ

Είμ' ένα καλό μπατσάκι
σαν υπάκουο σκυλάκι,
τρώω την γατοτροφή μου
και ταϊζω το πουλί μου.

Ρίχνω ξύλο αδιακρίτως
μα και δέχομαι άμα λάχοι
το σενάριον ό,τι γράφει
το τηρώ απαρεγκλίτως.

Πρόβλημα δεν έχω, θέμα
σ' ό,τι ανθρώπινο συμβαίνει,
ο μισθός αρκεί να βιαίνει.

Σόρος, Μέρκελ, Γκέητς, Ελγίνος,
είναι οι άγιοι χορηγοί μου,
είς ανάλγητος κρετίνος
είμαι, εκπαιδευμένο κτήνος.

Τί ψυχή θα παραδώσω
από μια ζωή χαμένη;
Μπάτσος είναι κι ο θεός μου
και θα με καταλαβαίνει.