ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.
 
-Έλα εδώ Washington DC! Παρακαλώ να με συνδέσετε με τον Πουθου σας,. Μπάιντεν πείτε του, from US, με ξέρει. Επείγον πείτε του. 
 
-Hold on please...
.................
-Hello? 
 
-Καλημέρα Mr President, Μητσοτάκης εδώ, όχι ο Τσίπρας. ΟΚ? Ευτυχώς που με προλάβατε στο τσακ, ότι τελείωσα έναν βαρύ ανασχηματισμό και ετοιμάζω τριήμερο στο Άγιον Όρος για να ξεκουραστώ μια στάλα. Τι μπορώ να κάνω για εσάς σήμερα? 
 
- Το ξέρω ότι δεν είσαι Τσίπρας βρε χαϊβάνι. Τα πήρες τα συγχαρητήρια που σου έστειλα με εκείνον τον ανεπρόκοπο τον Πιαϊτ για τον Αποστολάκη ή τα ξέχασε? Φοβερή μεταγραφή πάντως, ούτε του Μέσι στην Παρί Σεν Ζερμέν τέτοια πετυχεσιά, congratulations!
 
-Α δεν τα μάθατε? Δεν ολοκληρώθηκε...
 
-Γιατι βρε Tsipras? Δεν σου είπα τι να τον κάνεις τον ναύαρχο? Φοβερός παίχτης, αν είχα κανένα δυο τέτοιους δεν θα έφευγα από την Καμπούλ.Θα κόβαμε τα σύρματα στους Ταλιμπάν και δεν θα μπορούσαν να πάρουν γραμμή από τον Ερντογάν μέσω Κατάρ.
 
-Ποιός Τσιπρας κύριε πρόεδρε, Μητσοτάκης είπαμε, ο Κυριάκος...
 
-Κυριάκος? Για θύμισε μου σε παρακαλώ.
 
-Εγώ, που με είχε πάρει ο προκάτοχός σας για μια συνταγή που είχε ζητήσει η ex first Lady από την σύζυγο μου, για μια φανουρόπιτα. Γιατί είχε χάσει, λέει, το καλό της το ρολόι, αυτό που μετραγε τις ώρες για να φύγει από το White House και μετά σας πήρα, νομίζοντας ότι είστε ο Τραμπ, για να σας δώσω την σωστή, μπέρδεμα τότε, θα το θυμάστε...
 
-Συνταγή από την σύζυγο σας? Ω, τι κάνει η αγαπητή μου η Pigeon? Τα μικρά σας διαβολάκια καλά? Έμαθα και τα νέα για εκείνον τον Tsalakotos. Ελπίζω τώρα που παντρεύτηκε να ηρεμήσει. Η Σκάρλετ εννοώ. 
 
-Ποια Περιστέρα, ποια Pigeon κύριε πρόεδρε? Πάλι τα ίδια? Μαρεβα λέγεται η σύζυγος μου. Μ Α Ρ Ε Β Α ...
 
-Τι φωνάζεις βρε, κουφός είμαι? Και δεν μου λες, η Μαρέγκα, η πως την λες, το ξέρει?
 
-Τι να ξέρει Mr President?
 
-Ότι είναι your wife, idiot. Άλλα δήλωσε σε μία offshore της στο Delaware, divorced γράφει. Υou know, εκεί εκλέγομαι και τα μαθαίνω όλα. Και δεν την είδα να έρχεται μαζί σου στο Connecticut να ψωνίσει καμία σφουγκαριτρα για την μικρή, μόνος σου έκανες το installation έμαθα...Για άλλο άλλο σε πήρα όμως. Πίτες ξέρει να κάνει?
 
-Τι πίτες?
 
-Φανουρόπιτες βρε βλαξ, FindMePies, πως το λέτε στο Ελλάδα? 
 
-Ξέρει, έστελνε και στην ex First Lady, αν ενθυμειστε, και είχαν success. Τι χάσατε?
 
- Εγώ τίποτα! Είδα ότι τις χρησιμοποιείτε για να βρείτε τώρα και κάτι εμπρηστές μιας χωματερής στην Κάλυμνο και είπα να τις πεις μου δώσει την συνταγή. Μου την ζήτησε το FBI και τρια CSI επιτακτικά για έναν Μαριδακι, κάπως έτσι νομίζω, που ψάχνουν εδώ για κάτι λαθραία πετρέλαια...Τουτ τουτ, τουτ, τουτ...
 
-Ο Μπάιντεν ήταν πάλι ρε Δένδια. Στο πακιστανικό με πήρε αυτή την φορά πάλι για μια φανουρόπιτα, αλλά κόπηκε η γραμμή. Ξέρεις εσύ τίποτα για την Κάλυμνο. και αν βρήκαμε τους εμπρηστές, μην τυχόν και ξαναπάρει να ξέρω τι του λέω?
 
-Δεν θα σε ξαναπάρει μπούφο! Εγώ στην έκοψα την γραμμή κουμπάρε, σιγά μην σε άφηνα να μιλάς από το πακιστανικό που σου έδωσα με όποιον θες. Είδα τι συνεννόηση μπουζούκι έκανες και με τον Αποστολάκη...
 
-Τι θες ρε Βαγγέλη και κρυφακούς τώρα και εσύ. Δεν μου φτάνει η Μερκελ που τα καρφώνει από τον ΟΤΕ στον Ερντογάν, τώρα θα έχω και εσένα?
 
-Άκου Κούλη, και δεν θα στο ξαναπώ. Αν βρεις έτσι εμπρηστές, με φανουροπιτες που τις καρφώνει ο Κοντολέων, εμένα να μην με λένε Βαγγέλη Μαρινάκη αν δεν κάτσεις να σε χέσω με δυο ανασχηματισμούς μούφα ακόμα. Και κομμένες οι φανουρόπιτες με τον Τζο! Άντε να μην βρούμε όλοι κανένα μπελά και πλακώσει μετά κανένας Αποστολάκης και μας τα κόψει όλα τα σύρματα.
 

3 σχόλια:

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Όλα τα μαθαίνουν οι μπαγασες. Τι ΝSA είναι αυτή! Άπαιχτη

Φανουρόπιτα έφτιαξε ο Δήμαρχος Καλύμνου για να βρει τον εμπρηστή.
https://www.ethnos.gr/ellada/171552_fanoyropita-eftiaxe-o-dimarhos-kalymnoy-gia-na-brei-ton-empristi

Κοίτα να δεις που δίνουμε και ιδέες.!!! χαχαχαχα

Μμ. είπε...


ΙΔΕΑΙ ΚΑΙ ΟΡΧΙΔΕΑΙ

Στον Μπαϊντενογλόπουλο φανουρόπιτα,
στο Κού Λή φανουρόπουτσα
και στο Αποστολίντι
έν ανασχηματισμένο αρχίντι.

Γεια σου Λυκάστορ,ιδεολόγε μου!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Γειά σου και σένα φίλε Μμ με τα στιχάκια και τα ωραία σου.