ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

ΜισθοDATAκη Γ@μιέσαι.!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το "Dataκη γαμιέσαι" το είπε μέχρι τώρα κανένας ή να σπεύσω για τα copyrights, διότι θα το βγάλουμε μέχρι και σε t-shirts. Το πάω για παραγωγή αμέσως ! Σε τρία χρώματα (White, 50 shades of Grey, Black).

Μεγέθη S, M, L, XL, XXXL  2,99€ έκαστον, δωρεάν τα μεταφορικά για παραγγελίες 6δας
Ρίψατε την παραγγελία στο κουτί που ρίχνετε τα μηνύματα... Επιστρέφω πάραυτα.
 
Τι μόνο ο Άδωνις θα πουλάει βιβλία;; Καλημέρα Dataκηδες.

2 σχόλια:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Λυκαστρε καλημερα ενα σετακι θελω πανω κατω δηλαδη φανελακι βρακι σε μαυρο ομως με λευκα γραμματα γιατι θελω να ειμαι trendy.
Παιρνω πισω οτι ειπα για τον μητσοτακι γιατι διαβαζω σημερα εχει αμερικανο συμβουλο να γιατι δεν πινν το γαιδουρρ νερο.
Υ.Γ.Εεε ρε γαμησ που θελνε οι πουστηδοι ελα ΘΕΙΕ μου ΘΕΙΟΥΛΗ μου ΜΠΑΡΜΠΑ μου ΜΠΑΡΜΠΟΥΛΗ μου να τους γαμησεις το μουνι που τους πεταγε.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλό μεσημέρι φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ....ότι θες μαύρο με λευκά γράμματα για σένα. Τζάμπα έχει τον Αμερικανό "σύμβουλο"...ζάβο ήταν και ζαβό παρέμεινε. Είναι η χειρότερη κυβέρνηση στην ιστορία του ελληνικού έθνους. Μακράν ο ποιο άχρηστος πρωθυπουργός που πέρασε ποτέ απ το ελληνικό κοινοβούλιο......