ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

Ήταν τυχεροί που δεν ήμουν εγώ σε αυτό το σχολείο.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Έκλεισαν 2 παιδάκια στην κουζίνα του σχολείου (όπου έκλαιγαν) επειδή δεν είχαν τα χαρτάκια που απαιτεί η νέα Γκεστάπο Ελλάδας!
 
Έχετε δεί αυτήν την ταινία;; Αν όχι δείτε την. Αυτό το περιστατικό μου θύμισε τις δικές μου ανδραγαθίες στο σχολείο και  μερικά γεγονότα  τα οποία μου έχουν συμβεί όταν πήγαινα δημοτικό. Μεταξύ μας ήταν τυχεροί που δεν ήμουν εγώ διότι 3 φορές που μου έκαναν κάτι τέτοιο στο δημοτικό, την μία γκρέμισα τον τοίχο με βαριοπούλα /σφυρί (με είχαν κλείσει σε αποθήκη με εργαλεία) και την άλλη έσπασα το παράθυρο και πήδηξα στον κήπο από τον 1ο όροφο και έφυγα και την άλλη χάραξα και ξήλωσα την πόρτα. 
 
Μετά έγινε πανικός με την μάνα μου η οποία τούς τα έχωσε για τα καλά (αφού πρώτα μου τις έβρεξε στο σπίτι) και άλλα ευτράπελα διότι δεν ήθελα να γυρίσω ξανά στο σχολείο. Μία άλλη φορά όταν ένας δάσκαλος με χτύπησε τού έμπηξα το στυλό στο πόδι. Το ίδιο είχα κάνει και όταν ήμουν δημοτικό σε έναν του γυμνασίου ο οποίος μας πείραζε συνεχώς με τον Φώντα και τον Βρασίδα και μας χάλαγε τα παιχνίδια και μια ημέρα άρπαξα ένα πεταμένο σίδερο και του το κάρφωσα στην γάμπα καθώς έφευγε γελώντας για το κατόρθωμά του.
 
Μετά από αυτά και πολλά άλλα βεβαίως με άφησαν ήσυχο όλοι και σκεφτόντουσαν πολύ καλά πριν με πειράξουν. Στο δε Λύκειο...καθόμουν μόνος μου στο θρανίο και μακριά από τους άλλους για να έχω ησυχία. Τα σημερινά αγόρια και γενικά παιδιά που μεγαλώνουν στην Ελλάδα..μεγαλώνουν ως φλούφληδες. Η αρρενωπότητα και η ανδρεία στον άνδρα καλλιεργείται από την παιδική του ηλικία. Είναι δυνατόν τα αγόρια στην Ελλάδα σήμερα να μεγαλώνουν βλέποντας " Next Top Model" ;;;;!!!
 
Συν το ότι έχουν την "ευνουχιστική" αγκαλιά της μάνας..."μην τρέχεις θα ιδρώσεις" ...."που πας χωρίς ζακέτα παιδάκι μου"...."πρόσεξε μην λερώσεις τα ρούχα σου"...."μην βρίζεις" ...." τα καλά παιδάκια δεν δέρνουν άλλα παιδάκια" ..ειδικά αυτό το τελευταίο είναι σαν να το ακούω ακόμα.  Εδώ και χρόνια οι δυτικές κοινωνίες μεγαλώνουν τα παιδιά και ειδικά τα αγόρια μετατρέποντας τα σε άκακους ενήλικες.
 
Υ.Γ Τι να λέμε τώρα..εδώ
είχαμε μάθει πόκα, κουμκάν/θανασση και 21/31 από το δημοτικό, δεν είχαμε τάμπλετ τότε όμως.
τα αγόρια στη σημερινή Ελλάδα μεγαλώνουν με μαραθώνιους Fortnite ή «Next Top Model» Πηγή: Protagon.gr
τα αγόρια στη σημερινή Ελλάδα μεγαλώνουν με μαραθώνιους Fortnite ή «Next Top Model» Πηγή: Protagon.gr

6 σχόλια:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Επισης το σκαλισμα μυτης ηταν must οπως και το ποσο μακρυα μπορεις να φτυσεις.
Οταν χτυπουσες εφτυνες και στο χτυπημα αν δεν ειχες νερο και στην χειροτερη περιπτωση μπλε οινοπνευμα που εκανε για πολλα.
Οπως ενθυμουμαι τωρα δα ειχα παρακολουθησει εις την τηλεορασην ενα αισθηματικον δραμα με ερωτας αφθονους και αγνους εκει που λετε καταλαβα οτι το ποτο χαλαρωνει και επερχεται το μοιραιο και ωραιο δηλαδη σεξ οποτε σκεφτηκα ενα πειραμα ,πηρα το χυμα ουζο του παππου και ψωμι ψυχα αφου ταισα τις κοτες το ψωμι εριξα το υπολοιπο στο νερο τους και....περιμενα να γαμησει ο κοκορας.
Αμ δε ο κοκορας δεν οι κοτες μαζι και αυτος σε λιγο επεσαν τεζα ηρθε ο παππους απο το καφενειο και εγω την εβγαλα πανω στην μεγαλη συκια για κανα 6ωρο το ξυλο δεν το γλιτωσα παντως.
Τωρα δυστυχως εχουν ταμπλετ
Υ.Γ.Η φωτο ειναι αληθινη?

Μπάμπης είπε...

Έχουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που κάνει το μυαλό των παιδιών μαρμελάδα.Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι για τα μπάζα.Δεν είναι παιδαγωγοί.Ενδιφέρονται μόνο για το μισθό τους και πότε θα χτυπήσει το κουδούνι να φύγουν.Οταν σχεδόν επιβάλλει τα παιδιά να τον αποκαλούν με το μικρό του όνομα χάνει το σεβασμό που θα έπρεπε να έχει, νομίζοντας ότι έτσι θα είναι ο καλός εκπαιδευτικός.Μαθαίνει τα
παιδιά ,ότι σκουπίδια θέλει νά περάσει η νέα τάξη πραγμάτων, χωρίς να αναπτύσσουν κριτική σκέψη, αλλά να παπαγαλίζουν άριστα.Εχουν καταντήσει τα σχολεία να είναι parking για τα παιδιά για να μπορούν άνετα να πίνουν το καφεδάκι τους κάποιοι
γονείς με μοναδική απαίτηση την υψηλή βαθμολογία, πράγμα που οι δάσκαλοι το κάνουν απλόχερα, ακόμα κι αν ο μαθητής είναι
σκράπας .Μπαίνουν μέχρι και στα πανεπιστήμια και ας μην ξέρουν να γράψουν το όνομά τους σωστά.
Παράδειγμα ο Τσίπρας.Εξ άλλου
"η αριστεία είναι ρετσινιά".
Σε πείσμα όμως όλων αυτών κάποια Ελληνόπουλα παλεύουν , δουλεύουν και μορφώνονται, κυνηγάνε το όνειρο, που δεν είναι να τελειώσουν ένα πανεπιστήμιο και να ανοίξουν ένα ακόμα καφέ ή ντιλίβερι στο σουβλατζίδικο της περιοχής.Ελάχιστα είναι αυτά τα παιδιά αλλά υπάρχουν.Με χίλια δυο τερτίπια προσπαθούν να κάψουν τα μυαλά τους.Οτι άδικο υπάρχει πάνω τους το φορτώνουν.Οσο το σύστημα προσπαθεί να τους κλείσει το δρόμο αυτά ανοίγουν λεωφόρους.
Πιστεύω ότι όλα αυτά τα απίστευτα πού περνάει ό Ελληνικός λαός , έπρεπε να τα περάσει.Κάποιος,σαν να έχει βαλθεί να μας παιδαγωγήσει γιατί
ξεχάσαμε τα πάντα και προπάντων την ιστορία μας.

kakos04 είπε...

Καλημέρα , δυστυχώς το διάβασα και δεν το πίστευα , αυτοί είναι κατάλληλοι παιδαγωγοί ; Είναι τόσο χεσμένοι και ευνουχισμένοι οι καθηγητές , να μην πω για το πόσοι είναι ακατάλληλοι . Η συμπεριφορά θέλει ξύλο , δεν είχαν μονάδες να πάρουν τους γονείς να δουν τι έγινε , να μην πω στην περίπτωση του δημοτικού να πλαστογραφήσουν μια βεβαίωση για τα παιδάκια. Μάλλον ανάπηροι είναι , να γίνω και κακός ,άμα θέλουν αντίστοιχα να ζήσουν απόλυτο τρόμο όπως ανάγκασαν τα δίχρονα προσφέρω ένα πηγάδι που έχω στο αμπέλι να τους κρεμάσουμε 2 μέρες μέσα στο νερό στα σκοτεινά να ισιώσουν . Ζώα , ακόμα να καταλάβουν την μούφα με τα self test και να μην κάνουν δύσκολη την ζωή των συνανθρώπων τους. Βλέπω από το δημοτικό που πάμε τους νέους καθηγητές απογοήτευση , να μην πω για 2 ξαδέρφες που έχω , πλήρως ακατάλληλες και μόνο για γραφείο .
Τι να θυμηθώ κατά τα άλλα , τιμωρίες για χαρτάκια στο σουτιέν της δασκάλας , σαΐτες όταν δεν κοίταζαν , σαπούνι στην καρέκλα του δασκάλου , που φράξαμε το σιφώνι στις βρύσες να κάνουμε λίμνη , νερό μέσα στις τσάντες των συμμαθητριών όταν δεν ήθελαν να παίξουν μήλα ή έναν που έκανε τον νταή και τον βάλαμε 4 άτομα στον κάδο των σκουπιδιών....................Καλή δουλειά σε όλους .
Σε αυτό που λες για τα αγόρια συμφωνώ , το σύστημα τα θέλει ευνουχισμένα , μόνο από εκεί φοβάται , για αυτό βάζει ένα σωρό παγίδες στην ανατροφή .

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ ναι η φωτο είναι αληθινή. Την βρήκα μέσα στο ίντερνετ. Οι περισσότερες φώτο που ανεβάζω είναι από το ίντερνετ...αν είναι από το προσωπικό μου αρχείο σας το λέω.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Καλημερα σε ολους τους σοβαρους ανθρωπους συμφωνω με αυτα που λετε και για τους δασκαλους και ολα τα αλλα.
Αλλα και εμεις ως γονεις ειμαστε για τον πουτσο με συγχωρειται για την εκφραση δεν εχω αλλη πιο ευγενικη.
Κανουμε τα παιδια μας μαλακισμενα και μετα φωναζουμε σαν τις κυρα κατινες της γειτονιας.Οταν πηγα την πρωτη κορη μου στο δημοτικο στην πρωτη ταξη ειπα την δασκαλα θα την μαλωνεις οπως και εγω επι λεξη θα της αλλαξεις τα φωτα εαν κανει κατι απρεπες.
Τα παιδια μαθαινουν δια του παραδειγματος δηλαδη απο εμας εμεις ειμαστε καλο παραδειγμα η ειμαστε για τα μπαζα?
Καλως τα περναμε αυτα που περναμε ετσι για να ισιωσουμε λιγο μιας και δεν υπαρχουν και πολλα πηγαδια πια οπως λεει και ο φιλος Κακος.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα σε όλους σας....ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ, ΝΙΚΟΛΑ, ΜΠΑΜΠΗ, και λοιποί αναγνώστες. Συμφωνώ σε ότι γράψατε φίλοι μου..έτσι ΄πως τα λέτε όλοι σας είναι.