ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Δεν τα μπορώ τα φλώρικα πολιτισμένα αθλήματα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Διάβαζα ότι αποκλείστηκε η Σάκαρη. Θα έλεγα ότι με ένοιαξε για την Σάκαρη αλλά δεν ... αφού δεν ασχολούμαι καν ως φίλαθλος με το τένις Τακα - τουκα τακα - τουκα τακα - τουκα μες την ησυχία και σαν βαρεμένος να ακολουθώ με το βλέμμα ένα μπαλάκι και ο λαιμός μου να παθαίνει θλάση. .... 

Αυτά τα φλώρικα πολιτισμένα δεν τα μπορώ. Εγώ είμαι περισσότερο του υγρού στοιχείου. Αν δεν έχει σωματική επαφή και μπινελίκι είναι άνοστο το θέαμα. Το ξύλο και την δαγκωνιά που έτρωγα στο πόλο ούτε το ποδόσφαιρο δεν το έχει, άσε που είχα πιει δύο πισίνες νερό.

Μου αρέσει να βλέπω χόκευ επί πάγου. Το ευχαριστιέμαι να το βλέπω....να παίζουν κάτι γομάρια που πλακώνονται μεταξύ τους . Βγαίνει όλο αυτό το βάρβαρο απο μέσα μου. Το καταφχαριστιέμαι .


1 σχόλιο:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Πολο επαιζε ο κουνιαδος μου,τωρα ειναι διαιτητης.