ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Το ότι κοιτάς δεν σημαίνει ότι πάντα βλέπεις.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το ότι κοιτάς δεν σημαίνει ότι πάντα βλέπεις.

Πολλοί κοιτούν/διαβάζουν/ακούνε αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω τους. Μην πιστεύεις στην πραγματικότητα που σου δίνουν να βλέπεις. 

Αλογόμυγα βλέπει λυκόσκυλο για πρώτη φορά κι ακολουθεί διάλογος :


Μ: μπζζζζ τι είσαι εσύ; πρώτη φορά βλέπω τέτοιο ζώο...
Λ: είμαι λυκόσκυλο!!( Λέει περήφανα ο μούλος)
Μ: δηλαδή;
Λ: δηλαδή ο μπαμπάς μου ήταν λύκος και ζευγάρωσε με τη μάνα μου που ήταν σκύλα και βγήκα εγώ.. Αλλά κι εσύ περίεργο πλάσμα, τι είσαι;
Μ: εγώ είμαι αλογόμυγα!
Λ: Άσε ρε.....!!!

Την καλημέρα μου και να προσέχετε τι βλέπετε.

1 σχόλιο:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Θεοςςςςς χαχαχχααχα ετσι λοιπον οι αλλοι δεν μπορει να ειναι αλογομυγες ε?
Να σου πω εγω παντα σκεφτομαι αναποδα οτι οι αλλοι μπορει να ειναι αλογομυγες εγω δεν ξερω αν ειμαι λυκοσκυλο.
Μαλιστα σημερα θα πιω μπυρες με δυο τετοιους τυπους και φιλους απο τη ΛΕΦΕΔ.
Γεια σας κομαντα ανα την Ελλαδα καντε υπομονη ψοφανε οι πουστηδοι.