ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Αυτό που έπαθε ο Μπεν Άφλεκ με την Τζένιφερ Λόπεζ, το έχω πάθει και εγώ!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Αυτό που έπαθε ο Μπεν Άφλεκ με την Τζένιφερ Λόπεζ, το έχω πάθει και εγώ!

Όταν ήμουν 17αρης με μια 30αρα ονόματι Βερόνικα στην Αλόννησο  🤪. Η πλάκα είναι στην συνέχεια :

Η εν λόγω Βερόνικα, ζωή να έχει όπου και να είναι τώρα, ήρθε και με ζήτησε για γάμο από την μάνα μου με λουλούδια και σοκολατάκια.
 
Προσπαθώντας να μην κατουρηθεί στα γέλια η μητέρα μου της είπε πολύ σοβαρά..."Δεν το έχω για γάμο αυτό το παιδί, θα το κρατήσω να μου κάνει δουλειές".
 
Άγιο είχα 😂

4 σχόλια:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Θα σε εκανε αυτη η Βερονικα σαν την αραχνη στον αρχοντα των δακτυλιδιων,θα σε ρουφουσε το μεδουλι φτηνα την γλυτωσες.
Αυτα ειναι προβληματα,οχι με παρακολουθουν το κινητο και μαλακιες στο τετραγωνο,ρε αιντε βρειτε καμια Βερονικα να ανοιξουν τα ματια σας που θετε και εκλογες και εξουσιες.
Αυτος ο Σεπτεμβριος θα εχει πολυ ενδιαφερον.
Καλη νυχτα σε οσους πανε για υπνο,αι υπολοιποι καλο ξημερωμα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

χα χα χα φοβερή παρομοίωση φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ πολύ πετυχημένη. Θα είπες και εσύ στην αρχή ότι με τόσες συνταγές που σας ανεβάζω τι νοικοκυρόπαιδο είναι τούτο.!! Που να ξερες τι αλάνι είμαι.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Αυτα ειναι προβληματα,οχι με παρακολουθουν το κινητο και μαλακιες στο τετραγωνο"

Ένας λόγος που προτιμώ τις σαγιονάρες από τα σινιε σκαρπινια είναι γιατί με αυτές είναι ακόμα δύσκολη η παρακολούθηση με το predator της ΕΥΠ.

https://tinyurl.com/2jjvmanp

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Βασικα εισαι αλανι αλλα μαλλον σου αρεσει η λεπτομερεια διαθετεις μαθηματικη σκεψη και ετσι ξεδινεις με τις συνταγες.
Νομιζω πολυ ευκολα θα εφτιαχνες και νιτρογλυκερινη αλλα προτιμας ενα καλο φαγητο προς στιγμην....