ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Barbarians - Come Undone


5 σχόλια:

kakos04 είπε...

Καλημέρα , Σύμφωνα με τον ισραηλινό Τύπο, ο Γιόσι Κόεν, επικεφαλής της Μοσάντ, συνόδευε τον Νετανιάχου στην επίσκεψή του στην πόλη Νέομ, μια φουτουριστική πόλη στη βορειοδυτική Σαουδική Αραβία, κοντά στα σύνορα με το Ισραήλ. https://www.defence-point.gr/news/mystiko-taxidi-netaniachoy-stin-saoydiki-aravia-toyrkia-i-iran . Όλοι μια παρέα .

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα φίλε Νικόλα....ναι το γνωρίζω...έχει να κάνει με αυτό εδώ. Δες λίγο τον χάρτη και σκέψου τι σου θυμίζει.

https://prnt.sc/vouunh

ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

Να, κάτι τέτοια κάνεις βρε ΛΥΚΑΣΤΡΕ και μας ξεσηκώνεις...

Βρήκα τον χάρτη που λες...και τι μου θυμίζει ;;

Μου θυμίζει τον ( υπό διαμόρφωση ;;) αντιτουρκικό (= αντικινεζικό ;;) άξονα που προωθείται...

Μόνο η Γαλλία λείπει.

Τι λες να παίζει ;;

ΥΓ - Ωραίο το μουσικό κομμάτι που ανέβασες, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι εγώ είμαι με τους Ρωμαίους - καθόσον Ελληνογενείς - και όχι με τους Γερμανούς...

kakos04 είπε...

Καλημέρα , ήμουν ελιές πάλι χθες και το είδα τώρα , όπως λέει και ο Μιχάλης περιλαμβάνει τον αντιΤουρκικό άξονα ,και χώρες που δεν περιλαμβάνονται άμεσα στο νέο δρόμο του μεταξιού , εκτός από εμάς . Και όσους τα έχουν βρει με το Ισραήλ και υπέγραψαν συμφωνίες . Ελέγχει πλήρως τις περιοχές για την μεταφορά πετρελαίου .

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα φίλε Νικόλα. Τυχερός που έχεις τις ελιές σου. Θέλουν και αυτές την φροντίδα τους...καλά να είσαι. Θα σου γράψω το απόγευμα σχετικά με τα υπόλοιπα.