ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Μου στέλνει την φώτο ο Φώντας, και μου λέει να δω το βιβλίο στο γραφείο του γκαντέμη.

Που το είδες ρε Φώντα το βιβλίο "The Great Reset" στο γραφείο του Κυριάκου; Θα μας τρελάνεις;
'Ο θάνατος του εμποράκου" του Άρθουρ Μίλλερ είναι σε νέα έκδοση!!Έλα Παναγία μου...δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τα βιβλία....Ξύπνησα βλέποντας εφιάλτη..

Είδα στον ύπνο μου ότι παραιτήθηκε ο Μητσοτάκης και ανέλαβε ο Τσίπρας!
Έντρομος ξύπνησα και έψαξα το διαβατήριο μου. Ω να σου γαμ... έχει λήξει εδώ και δύο χρόνια.
 
Φ-  Η κάρτα απεριορίστων, δεν κάνει;Μην αγχώνεσαι. Κάνε λίγο υπομονή. Μετά τον εμβολιασμό θα πάρεις την καρτούλα σου και θα πηγαίνεις που θέλεις με την υπογραφή του Bill. ....Όλα καλά, όλα ανθηρά.
Λ- Έκανα αντιλυσσικό πρόσφατα δεν μετρά;;
Φ-  όχι ρε γμτ..
Λ-  Καλά αν χρειαστεί θα κάνω και δεύτερο.
Φ-  Από μια εφιαλτική πραγματικότητα πέρασες σε ένα εφιαλτικό όνειρο.. Λ  μου χρειάζεσαι διακοπές επειγόντως! 😄  
Λ- Η αλήθεια είναι ότι μια ξεκούραση την χρειάζομαι και ένα one way ticket για κάπου εξωτικά
 

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


Έρχεται το νέο ιερό πρωτόκολλο ν' αντικαταστήση τα μεσαιωνικά και όποιος επιζήσοι. ¨Πορεύου και συ ποίει ομοίως.¨