Από την Αρχή των Πρώτων Ημερών υπήρχε μια κληρονομιά , ένας πολύτιμος θησαυρός που ήταν η κληρονομιά της ύπαρξης των ΕΛΛΗΝΩΝ. Αυτήν την κληρονομιά προστάτευε και διαχειριζόταν η Ιέρεια της Αθηνάς στον Κοίλον Ιερό Βράχο....αργότερα ονομασμένο ως Ακρόπολη.
Αυτή η "κληρονομιά" αποτελούνταν από τα 5 στοιχεία της φύσης. Αυτά ήταν τα Πρωταρχικά Υλικά. Από αυτά γεννήθηκαν όλα τα υπόλοιπα. Τα οποία δεν έπρεπε να αντικρίσει κανείς για να μην χάσουν την δύναμη τους. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο η είσοδος στον Ναό δεν επιτρεπόταν σε κανέναν παρά μόνο στην Ιέρεια . Σε ελάχιστες περιπτώσεις μόνο δύο άτομα πέρασαν στο Άδυτο του Ναού.
Ο ένας ήταν ο Αρχηγός των Ιερών Πολεμιστών -λίγο πριν πολεμήσει τους Άτλαντες- αυτούς που ο Πλάτωνας ονομάζει "θεϊκούς πολεμιστές" με θεϊκά ψυχοσωματικά χαρίσματα , στον Κριτία....«Η τάξις των πολεμιστών αποτελούμενη από άνδρας με θείαν καταγωγήν, εξεχώρισεν ευθύς εξ αρχής και κατώκει χωριστά από τας άλλας’». Και ο άλλος ήταν ο Θησέας όταν ζήτησε την άδεια από την Ιέρεια να περάσει αυτός και οι άντρες του μέσα από το Άδυτο όταν δεν μπορούσε να κατεβάσει τον στρατό του μέσα απο το πρανές. Όταν η Αθήνα και ο Ιερός Κοίλος Βράχος δέχτηκε πολιορκία από τις ορδές της Ασίας και του Βορρά.
Ακόμα και μέσα στο σκοτάδι ένας ολόκληρος στρατός που θα κατέβαινε από τον Ιερό Βράχο θα γινόταν αντιληπτός , έτσι έπρεπε να βρει άλλο τρόπο για να βγεί από άλλου , και να αιφνιδιάσει τον εχθρό. Τότε θυμήθηκε αυτό που του είχε πει ο πατέρας του, για ένα πέρασμα ιερό κρυφό και απαγορευμένο. Αλλά δεν το είχε δει πότε μέχρι που ζήτησε την άδεια από την Ιέρεια για να το χρησιμοποιήσει. Εκεί ήταν πάντα νύχτα. Κατέβηκε μέσα από την σπηλιά μέχρι την ΚΑΡΔΙΑ του Κοίλου Βράχου, Το στόμιο του όπως του είχε πει ο πατέρας του βρισκόταν σε κάποιο σημείο κάτω από τα τείχη , όμως ήταν κλεισμένο με ένα τεράστιο βράχο που ακόμα και αυτοί οι ελάχιστοι που γνώριζαν την ύπαρξη του δεν μπορούσαν να το εντοπίσουν. Διότι μπορούσε να ανοίξει μόνο από μέσα.!
Ούτε ο πατέρας του αλλά ούτε και ο παππούς του δεν είχαν ποτέ πάει εκεί...εκεί για να μπει κάποιος έπρεπε πρώτα να εξαγνιστεί και να ζητήσει την άδεια της Θεάς Αθηνάς. Εκεί μόνο τα γυμνά πόδια της Ιέρειας πατούσαν στο σκοτεινό μονοπάτι που οδηγούσαν στο Ιερό...και οι πέτρες ήταν τόσο φαγωμένες από τον χρόνο, που καταλάβαινες ότι το μονοπάτι υπήρχε εκεί για εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια. Στους τοίχους υπήρχαν ζωγραφιές που έδειχναν ανθρώπους να κυνηγούν θηρία που κανείς δεν είχε ξαναδεί.
Εκεί μέσα λοιπόν υπήρχαν τα 5 στοιχεία της Φύσης με τα οποία μπορούσε η Ιέρεια να "πλάσει" και να "δημιουργήσει" καινούργιους κόσμους . Τα στοιχεία ήταν :
- Ο Αέρας της Ελευθερίας.
- Η Γη της Δύναμης.
- Το Νερό της Γνώσης.
- Η Φωτιά της Μεταμόρφωσης.
- Και ο Αιθέρας της Γέννεσης.
Από αυτά τα στοιχεία απαρτίζεται όλη η πλάση. Σε κάθε μια γωνιά του Ιερού υπήρχε ένας μικρός βωμός. Πάνω στους βωμούς σε περίοπτη θέση , ένα μπώλ από χαλαζία με Απάτητο Χώμα, ένα με Νεαρό Ύδωρ , ένα με την Ιερή Φλόγα και ένα που μέσα στο Δυναμικό του Πεδίου φυλαγόταν ο Αέναος Αήρ. Ιέρεια στο Άδυτο δεν μπορούσε η οποιαδήποτε γυναίκα. Διότι για να μπορέσει να ενώσει τα 5 στοιχεία μέσα της και να εκμεταλλευτεί τη ΡΟΗ τους μέσα στο σώμα της -κι έξω από αυτόν όταν χρειαζόταν , και αν χρειαζόταν θα μπορούσε να την αντιστρέψει- έπρεπέ να κατάγεται από δύο γένη. Το "θεϊκό" και το ανθρώπινο. Για να ενωθούν οι δυνάμεις μια "θεάς" με μια θνητή...θα έπρεπε η θνητή να γίνει Ιέρεια.
Μάθαινε με τον χρόνο η Ιέρεια να είναι ο Κάτοχος των 5 στοιχείων και να τα χειρίζεται. Για παράδειγμα ας δούμε το στοιχείο του Νερού...εστιαζόταν στο Νερό των κυττάρων της ώστε να συντονιστεί απόλυτα με τις δονήσεις του Νεαρού Ύδατος που κρατούσε στα χέρια της. Τότε το διάφανο Νερό άρχιζε να αναδύεται δημιουργώντας μια πολύχρωμη δίνη. Όταν η δίνη ηρεμούσε τότε η Ιέρεια μπορούσε να "δει" πρόσωπα και πράγματα σαν να παρακολουθούσε τρισδιάστατες ολογραφικές εικόνες. Μπορούσε να "μπει" μέσα σε αυτές τις εικόνες να ψάξει και να βρει αυτό που ήθελε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου