Διαβάστε όσους δεν μιλάνε πολύ. Εν συντομία PPA & Type31 είναι μεγάλου εκτοπίσματος και απορρίπτονται. Προηγούνται Gowind και Sigma λόγω ανθυποβρυχιακής σουίτας, κοινού cms (FDI/ MEKO-Super Vita- S), χαμηλού ρίσκου μιας και δεν χρειάζονται μετατροπές.
Το ΑΝΣ δεν καλοβλέπει την πολυτυπία στα CMS και στα ραντάρ (ATHENA & Kronos). Προτιμά την ναυπηγήσει στον Σκαραμαγκά, αφού εκεί χρειάζονται λιγότερες επενδύσεις και οι ανάδοχοι βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις με αυτό. Αποτρεπτικός παράγοντας για την ναυπήγηση στην Ελευσίνα είναι τα υπέρογκα χρέη που χρωστά στο ΠΝ. Αν θυμάμαι καλά φτάνουν κοντά στα 500 εκατομμύρια.
Επίσης το σχέδιο εξυγίανσης δεν έχει ακόμα κατατεθεί. Προσωπικά σχόλια. Ελπίζω όταν κατατεθεί η αντιπολίτευση να εξηγηθεί σωστά, δηλαδή να καταψηφίσει και να σταματήσει αυτή η κοροϊδία.Ο πρωθυπουργός είναι σαν χαλασμένη πυξίδα στο φαράγγι του Grand Canyon και περιμένει υποσχέσεις και αμυντικά σύμφωνα για να δώσει το συμβόλαιο, λες και όσοι θέλουν να μας βοηθήσουν, δεν θα το έκαναν για τα συμφέροντα τους και θα περίμεναν εμάς που είμαστε ότι φάμε, ότι πιούμε ότι αρπάξει ο κώλος μας.
Το πολιτικό σκηνικό σε Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία είναι ασταθές και δεν ξέρει σε πιο αμάξι θα μπει να κλείσει τη συμφωνία. Θα ήξερε βέβαια, αν είχε μάθει απ' τα λάθη του στο πρόγραμμα φρεγατών και εκκινούσε ανοιχτό διαγωνισμό με κοινοποιημένα κριτήρια.
Με απλά λόγια είμαστε μια χώρα στον αυτόματο πιλότο και όσο καθυστερούν οι κορβέτες τόσα περισσότερα Sea Guardian θα αγοράζει ο ΓΕΕΘΑ, ενώ η fos των erieye αγνοείται.
Σχετικό ΕΔΩ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου