Τα κολέγια-βοϊδοσχολές θα τα λέμε ιδιωτικά "πανεπιστήμια" για να μην μένουν ψυχολογικά τραύματα στους μπούφους των βορείων προαστίων όταν τρώνε πόρτα στις πανελλαδικές.
Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγή τους θα είναι 200 τέτοια κομμάτια για προκαταβολή-κόστος εγγραφής.
Με 5.000 moria-coins θα στο στέλνουν το φτυχίο της ιατρικής, της νομικής ή του ηλεκτρολόγου στο σπίτι (με την ACS δεκτή και η αντικαταβολή, με e-mail θα θέλει κάρτα visa, λέει). Οι τιμοκατάλογοι των σχολών θα βγούν σε πράσινο, μπλε, πορτοκαλί και κίτρινο (στα 2 πτυχία, το ένα δώρο).
Moria-coins, αν δεν έχεις, θα στα δανείζουν οι Τράπεζες (σημερινή ισοτιμία 1morio=1euro) με 7% επιτόκιο και υποθήκη καμία γονική παροχούλα, αν υπάρχει. Αλλιώς, σκάσε και κολύμπα.
Για την εξόφληση τους, δεκτά και ευρά ή αυτά που θα λάβεις μετά και που ήδη κυκλοφορούν με τον νόμο Χατζηδακη . Λύθηκε και αυτό.
Χάρβαρντ θέλεις;;Πάρε τουρκικό στην Κομοτηνή και βολέψου ΕΔΩ.
4 σχόλια:
Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια -μεταξύ των άλλων- θα επιφέρουν μαρασμό και των περιφερειακών δημόσιων πανεπιστημίων. Γιατί, αν προσφέρουν ισότιμα πτυχία και τα ετήσια δίδακτρα είναι γύρω στις 6.000 - 7.000 ευρώ, ποιός γονιός από την Αθήνα θα στείλει το παιδί του σε πανεπιστήμιο της επαρχίας;
@ Γιώργο
ΔΕΝ υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια που θα μπορούσαν να έρθουν στην Ελλάδα! Κολέγια ενδιαφέρονται, σαν και τα τύπου ΙΕΚ που έχουμε εδώ. Ο ορισμός τους ως πανεπιστήμια (που θα λαμβάνουν εδώ και κρατική επιχορήγηση), μόνο αθέμιτο ανταγωνισμό δημιουργεί.
Όταν μιλούν λοιπόν περί δηθεν ιδιωτικών πανεπιστημίων, υπονοούν τα κολέγια που δίνουν βεβαιώσεις σπουδών και ΟΧΙ πτυχία που ακολουθούν κατ ελάχιστον τις προδιαγραφές πχ της Γένοβα.
Το σύστημα Πανελλαδικές είναι το μόνο αντικειμενικό που έχει μείνει σε αυτόν τον τόπο. Εκεί αξιολογούνται αντικειμενικά ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ, όχι μόνο οι έξυπνοι και χαζοί μαθητές.
@ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ
- Άσχετα, αν θα είναι κολέγια ή κάτι άλλο, τα "πανεπιστήμια" που πρόκειται να αναγνωριστούν θα στερήσουν φοιτητές από τα επαρχιακά, τα οποία θα φυλλοροούν. Βέβαια, αυτό ουδόλως ενδιαφέρει την κυβέρνηση η οποία θέλει να εξυπηρετήσει τούς έμπορους γνώσης και πτυχίων από το εξωτερικό.
- Όσον αφορά τις Πανελλαδικές στις οποίες αναφέρεσαι, συμφωνώ ότι είναι (σχετικά) αντικειμένικές. Έχω να κάνω όμως δύο παρατηρήσεις: 1) Δεν είναι εξετάσεις αξιολόγησης γνώσεων αλλά εξετάσεις ΕΠΙΛΟΓΗΣ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές που σημαίνει ότι όποιος λειτουργεί σε καλύτερες συνθήκες (καλύτερο σχολείο, οικονομική άνεση για ιδιαίτερα μαθήματα) έχει και περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας από κάποιον μη έχοντα. 2) Η εξέταση σε τέσσερα μαθήματα έχει καταστρέψει το Λύκειο γιατί οι μαθητές επικεντρώνονται σε αυτά (από την Α΄Λυκείου) και περιφρονούν όλα τα υπόλοιπα!
Δημοσίευση σχολίου