Ας πούμε κάποια πραγματάκια για τον Μίκυ...Μάους διότι μας τα έχουν κάνει χριστουγεννιάτικα λαμπάκια . Ο Μίκυ ....γνώριζε πολύ καλά να κινείται μεταξύ δύσης και ανατολής, είχε τον ρόλο του... που βοήθησε και την καριέρα του.
Θα πρέπει να γνωρίζει ο αποβλακωμένος κάτοικος της χώρας ότι ο Μίκυ κάποτε ήταν σύνδεσμος μεταξύ ανατολής και δύσης... είχε επιλεγεί μετά τον Β΄Π.Π. μια πλειάδα από ανερχόμενους τότε λογοτέχνες, ποιητές, μουσικούς, συνθέτες, ηθοποιούς, καθηγητές κ.λ.π. όλοι τους "αριστερών" καταβολών... να αναλάβουν τον διεθνή ρόλο του συνδέσμου μεταξύ ανατολής και δύσης.
Για την Ελλάδα ο σύνδεσμος ΕΣΣΔ και Η.Π.Α. ήταν και ο Μίκυς... ενώ πάλι για την Ελλάδα αλλά όσο αφορά την Κίνα και Η.Π.Α. ήταν ο Δ. Κιτσίκης.... που κατά τύχη απεβίωσε την ίδια ημέρα που απεβίωσε και ο Θεοδωράκης. Οι πρώην Σοβιετικοί και νυν Ρώσοι στο άνωθεν βίντεο τιμούν έναν παλιό σύνδεσμο συνεννόησης... δεν γνωρίζω εάν και οι Κινέζοι έχουν κάνει κάτι ανάλογο σε πανεπιστημιακό επίπεδο για τον Κιτσίκη.
7 σχόλια:
Ψεύτης, κλέφτης,παραμυθατζής και
χαφιεδορουφιάνος.Ετσι τον έκοψα.
Καλημέρα
Πολύ σωστά !
Μπορεί ως μουσικός ο μακαρίτης να άξιζε την καποια αναγνώριση ( αν και μερος αυτής ήταν προκατασκευασμένη και οργανωμένη ).
Σαν πολιτικος όμως η αξία του ήταν εντελώς ανύπαρκτη, φτιαχτή και αδικαιολόγητα υπερπροβλημενη.
Χαντάκωσε στον ρόλο αυτό ίσως το πλήθος του λαού .
Η εγωπάθεια του και η ακόρεστη δίψα για προβολή τον είχαν κανει άβουλη μαριονέτα στους διαχειριστές του.
Ο έτερος Καππαδοκης Κατσικης ( σε παράφραση ) μόνο και μόνο που είχε Ελασιτισσα μάνα με Μαοικες καταβολές αλλά και σχέση με τον απατριδη Στεργιάδη δυστυχώς δεν μπορούσε παρα να είχε διαμετρικά αντίστοιχο αρνητικό ρόλο.
Κανεις εκ τον δυο δεν είχε αυθεντικη ,ατόφια, ακηδεμόνευτη και ανεπηρέαστη συμβολή προς τις αξιες , δίκαια και ιστορικές καταβολές του τόπου .
Αμφότεροι δεν μπορούν να τιμούνται από την αληθινή πολιτεία ως άξιοι .
Το τι συμβαίνει όμως είναι η συνήθης ξεπουλημένη εξαπάτηση …..
καλημέρες σε όλους τους πραγματικούς ΕΛΛΗΝΕΣ,
Ο βαθμός που κάποιος εξυμνείται η αγνοείται από το υπάρχον ιερατείο και την λερναία Ύδρα που το περιφρουρεί είναι θα έλεγα αντιστρόφως ανάλογος της σημασίας του συγκεκριμένου προσώπου ή αντικατοπτρισμός του πραγματικού, π.χ Μελίνα, Εθνάρχες, Πολυτεχνείο, κλπ
Δυστυχώς ακόμα ο σανός είναι σε πρώτη ζήτηση
ΚΙΜΩΝ
Καλημέρα Κίμων ...καλημέρα Ρόκκο...καλημέρα Μπάμπη. Πολλοί σωστοί όλοι σας.Εσείς όλοι σας μπορείτε και διακρίνεται την αλήθεια από το ψέμα, οπότε καταλαβαίνετε ότι είναι να γίνει ...ΘΥΣΙΑ. Ω ναι είναι για να γίνει.
IN MEMORIAM
Λιτός και εύστοχος και πάλιν ο Λ.
Είς ταλαντούχος και πολιτικά-δημαγωγικά έξωθεν προωθημένος και προβεβλημένος
κομμουνοτράπερ. His masters song voice, και ως προς τα καθ'ημάς ο επιούσιος-περιούσιος μουσικός κομμουνοσανός. Bon pour l' Orient.
(Ε,το κατέχω το πολύγλωσσο. Αμ' πώς;)
Όλα τα κομμούνια ασχολούνται μονίμως με τον Ήλιο της Δικαιοσύνης (Ζευ) κι' όμως οι καργιόληδες προσκυνούν με πάθος το σφυροδρέπανο του Μίθρα ακα Κρόνου ακα Σελήνης.
https://youtu.be/O4DvJsC_OQg
Ακούστε το παραπάνω τραγούδι που
συνέθεσε ο Γιώργης Κουτσουρέλης
(1935-1955). Ιδίως από το 2.20 και μετά.Βγάλτε μόνοι σας το συμπέρασμα, ποιος έκλεψε από ποιόν,μετονομάζοντας μόνο το κομμάτι σέ "Ζορμπάς"
Ο Κουτσουρέλης δεν μπόρεσε νά αντέξει το κόστος αντιπαράθεσης
στα δικαστήρια εκείνης της εποχής και ο.... μεγάλος απατε..
συγνώμη συνθέτης ήθελα να πω οικειοποιήθηκε το κομμάτι.
Τό ίδιο περίπου συνέβη και με το κομμάτι(Watan) "πατρίδα" του Αφγανού συνθέτη Abdul Ouahab Matadi.Ο .... μεγάλος το άλλαξε στο έργο του Μαουτχάουζεν (Αντώνης).Οι(κουμουνιστες) φίλοι του μικυ φρόντισαν και ακόμα πασχίζουν να το περάσουν σαν δικό του κομμάτι.
Δημοσίευση σχολίου