ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2023

Η είδηση βρίσκεται στο ότι ο εκκλησία έχει τάξεις. Άσε μας κουκλίτσα μου.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η είδηση βρίσκεται στο ότι ο εκκλησία έχει τάξεις. Άσε μας κουκλίτσα μου. Ωραίο ανέκδοτο!Το άλλο με τον πούστη Τοτό το ξέρετε;;
 
Γεμάτη είναι η Εκκλησία του Χρυσού από πούστηδες.!  Και θυμάμαι τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου που τρία πράγματα μου απαγόρεψε όταν ήμουν δημοτικό: 
 
Πρώτον  να μην πάω κατηχητικό και να εξομολογηθώ, ποιός είναι αυτός που θα του πεις αμαρτίες 10χρονο μ.χ. (μη χέσω).
 
Δεύτερον να μην φιλάω τα χέρια όποιου παπά τ άπλωνε, "και που ξέρω εγώ τι έπιανε μ αυτά τα χέρια", μου έλεγε.
 
Και τρίτον να μην σκύψω ποτέ σε κανέναν το κεφάλι. Όποιος κι αν είναι αυτός, ακόμα και ο θεός ο ίδιος...."έτσι και μάθω ότι έσκυψες το κεφάλι σε κάποιον θα σου το πάρω εγώ ο ίδιος",μου έλεγε. 

1 σχόλιο:

Μμ2 είπε...



Εξουσία είμαι ότι θέλω λέω και κάνω και τα γένεια μου ευλογώ. Βαπτίζω το άσπρο μαύρο και το κρέας ψάρι. Εδώ εξαγιάζω ολόκληρους γενοκτόνους αυτοκράτορες και στις μπινεδολούγκρες θα κολλήσω;
ΚΟλυμβήθρα του Σιλωάμ την είπαν, όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει. και συγχωρεί προ πάντων όταν πληρώνει. Σαν τί παραπάνω δηλαδής μπορεί να κάνει ένας παντοδύναμος θεός;
Κι όσο ο λαουτζίκος έχει ταυτίσει το δέος της εξουσίας με τον εξηγιασμένο φόβο του θεού κι έχει μάθει να μην πιστεύει στα μάτια του και τ' αυτιά του αλλά μόνο τα τρομοπαπαδόλογα, το πουστοκάραβο με τα γυναικεία φουστάνια πάει πρίμα.

Κι ενώ είμαι τίγκα στο μαύρο, την νεκροφιλία και την λειψανολατρία εξανίσταμαι με τους σατανιστάς που έχουν ακριβώς την ίδια μ' εμένα κουλτούρα θανάτου και χρώμα μίσους για την φύσι και την ζωή.
Πειράζει που είμαι μεγάλη φίρμα, πειράζει; Ε, όχι δεν πειράζει...

(Γι αυτό και πάμε κατά Ισραήλ!)