ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

ΤΖΑ ! ΝΑΤΟΣ Ο ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΣ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Φέτος οι Καλικάντζαροι θα είναι ποιο πολλοί από ποτέ.!!!

Εμείς μπορεί να σχεδιάζουμε Χριστούγεννα στο χωριό, εκείνοι όμως στο τέλος θα κάνουν Χριστούγεννα στην κόλαση. Δεν τον κόβω τον Ερνοτγάν να ζει πολύ ακόμα μετά την συνάντηση του με τον Καλικάντζαρο. Όλο και κάτι θα τον βρεί.!! Είναι γνωστό πόσο "γουρλής" είναι ο Καλικάντζαρος.

Δεν υπάρχει αυτός ο τύπος ! Προτείνω καθημερινό ευχέλαιο! Αρμαγεδών λέμε!

Την καλησπέρα μου μόνο σε όποιον δεν είναι Καλικάντζαρος.

2 σχόλια:

Μμ είπε...



Εντύθηκε λοατκί γλόμπος το τσαμένο! Χα, χα! Τσαι πώς τού πάειειειειειει!

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Αγκαπη μου,καρντουλα μου,θησαυρε μου,τωρα Ελλαντα παει μπροστα....
Κλαψτε απο τα γελια και απο τα κακα που μας βρισκουν.
Καλημερα σε ολη την Αγκαπη μου...