ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

The bad news will be that Trump won and the good news that Biden lost. No alternative.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Είχα καιρό να μιλήσω με ένα καλό μου φίλο που ζεί στην Ουάσιγκτον......
Αφορμή της κλήσης απόψε ήταν βεβαίως οι εκλογές....
Καί μου είπε τον εξής χρησμό.....
Μην ακούς τις δημοσκοπήσεις...οι εκλογές είναι αμφίρροπες....
Αλλά να ξέρεις...αν κερδίσει ο Μπάιντεν...η αιτία θα είναι ο Τραμπ...κι αν κερδίσει ο Τραμπ...η αιτία θα είναι ο Μπάιντεν.......
 
Στην αρχή το πήρα για αστείο, όμως  κρύβει μια μεγάλη αλήθεια... πιάσε τον ένα.. και χτύπα τον άλλο είναι. Λυπάμαι και τους αμερικανούς, αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο.
The bad news will be that Trump won and the good news that Biden lost. No alternative

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ετσι ακριβως.


χρηστος

ΝΙΚΟΣ 56 είπε...

Φίλε καλησπέρα... συμφωνώ απόλυτα. Διότι μίλησα και εγώ προχθές με ένα φίλο μου γιατρό και μου είπε ακριβώς τα ίδια. Το θέμα είναι αν βγει ο Τράμπ, θα πολεμήσει (όπως έχει υποσχεθεί) την ΝΤΠ ;;; Κοντός ψαλμός αλληλούια. Επίσης όπως σου έγραψα στο σχόλιο μου χθες σε άλλο άρθρο σου: Το πρόβλημα είναι οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ πολιτικοί μας που εκτελούν εντολές των ξένων Αφεντάδων τους. Και όχι οι ΗΠΑ, Μέρκελ κ.λ.π. Αυτοί τα συμφέροντά τους κοιτάζουν και καλά κάνουν.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΝΙΚΟΣ : Το θέμα είναι αν βγει ο Τράμπ, θα πολεμήσει (όπως έχει υποσχεθεί) την ΝΤΠ ;;;

Φίλε Νίκο...ο Τράμπας ανήκει στην Π.Τ.Π (Παλαιά Τάξη Πραγμάτων) και ο άλλος στην Ν.Τ.Π (Νέα Τάξη Πράγμάτων). Και οι δύο θέλουν τα ίδια ακριβώς πράγματα, δηλαδή κυριαρχία επί του πλανήτη...όμως εφαρμόζουν και χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους. Ο σκοπός τους όμως είναι ο ίδιος.

Οπότε ναι σίγουρα ο Τράμπας και αυτοί που κρύβονται πίσω από αυτόν, θα πολεμήσουν σίγουρα την ΝΤΠ..αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτοί είναι καλύτεροι από τους άλλους.:

ΝΙΚΟΣ 56 είπε...

Σε αυτό συμφωνώ... έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.