Ο ΜΙΜΗΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ. !
Πριν μέρες γράφτηκε και πέρασε στα ψιλά η είδηση ότι η πρώτη MMSC , εφόσον επιλεγεί, θα ναυπηγηθεί στην Ιταλία από την fincantieri. Εύλογα γεννήθηκαν ατάκες ότι αυτό θα συμβεί επειδή δεν μπορεί διαπλεύσει τον ατλαντικό που όπως απέδειξε η ιστορία της κλάσης δεν απέχουν και πολύ απο την πραγματικότητα.
Πέραν της πλάκας, όμως, είναι τουλάχιστον παράδοξο να χτιστεί στην Ιταλία γραμμή παραγωγής για ένα πλοίο που δεν παράγει και δεν έχει σκοπό να αποκτήσει η ίδια. Τα υπόλοιπα πλοία που διατίθενται και θα κατασκευαστεί το πρώτο εκτός Ελλάδος, ναυπηγούνται όλα και για το ναυτικό της προμηθεύτριας χώρας. Το ερώτημα είναι:
Αξίζει να ανοίξει η γραμμή παραγωγής στην Ιταλία για ένα μόλις πλοίο ;;
Μήπως πρόκειται (και) για γραμμή υποστηρίξεως ώστε να επισκευάζονται εκεί οι σάουντι και οι δικές μας + όσες lcs φορτωθούμε;; Μήπως έτσι πέφτει και ο τελευταίος φερετζές απ τον Μιμάκο που ήταν η -έστω υποτυπωδώς- στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας; μαζί με τις ελπίδες ορισμένων υποστηρικτών της πρότασης ότι θα συντηρούμε στην Ελλάδα ότι LCS/MMSC/HF2 κυκλοφορεί παγκοσμίως;
1 σχόλιο:
Η πλάκα είναι ότι σε όλες τις φωτογραφίες κάνει απόνερα σαν να τρέχει με 30 κόμβους. Και μετά τη φωτογράφηση τρέχουν πανικόβλητοι να κάνουν κράτει μην τους μείνει το κιβώτιο στα χέρια. Ρε τι δούλεμα πέφτει. Δεν μπορώ άλλο...
Δημοσίευση σχολίου