ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Έρχονται οι μάγοι χωρίς τα δώρα!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Μετά τις Belh@rra και την αμυντική συνδρομή από Γαλλία, έρχεται και το αμερικανικό «ιππικό» .

Τιλερεπαιδάκιμ....έρχεται το αμερικάνικο ιππικό.....Armed and Dangerous. Έρχονται οι μάγοι χωρίς τα δώρα! Πέραν του ιππικού, τίποτες άλλο θα έρθει;; Γιατί πέραν της αναβάθμισης εγκαταστάσεων, αν και ήλπιζα για κάποια πραγματάκια, βλέπω σκοτάδια τις τελευταίες μέρες και δεν μου αρέσει!

Κάντε χώρο να παρκάρουν τα μουλάρια του ιππικού ρε...θέλω  αεροπλανοφόρο και το διαστημόπλοιο εντερπραης. Ρε λες κάτι να ήξερε ο Φλώρος που ήθελε  να φτιάξει λόχο ιππικού;; Έχω να πω κάτι στα δικά μας τα "καμάρια" εδώ...λοιπόν τζιτζιφιόγκοι ανοίχτε τα αυτιά σας για να μαθαίνετε...Σοβαρός και ρεαλιστής πολιτικός που δεν κυνηγάει πούτσες, συχνά τις...ρίχνει.!!

3 σχόλια:

Μμ2 είπε...



Τώρα που τελείωσαν τα φράγκα
σκούζω και ρεφάρω σαν τον Τράγκα,
βγάνω απ' την χασούρα μου ξεφυσικό αέριο
κι απ' τον κλανιά μου σχέτο καυσαέριο!

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Καλημερα αυτο με την κλανια με ενδιαφερει αφου περιεχει μεθανιο κατι μπορει να γινει,ειδικα η ξεχαρβαλωμενες κωλοτρυπιδες παραγουν περισσοτερο,αρα με αρχηγο μητσοτακι κατι μπορει να γινει.

Υ.Γ.Βρε μηπως να αλλαξω επαγγελμα,τι ιδεες ειναι αυτες που εχω,καντε με τωρα συμβουλο του,δηλαδη καλυτερος ειναι ο Καρανικας?

Μμ2 είπε...


N/K Σωστότατος.
Οι Λοατκήδες άλλωστε του συνταγματικού τόξου αποτελούσιν και την ροζ τουρμποκλανικήν ενεργειακήν ημών εφεδρείαν μακράς πορδοπνοής.