ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Η φανουρόπιτα του Halloween με SMS

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η φανουρόπιτα του Halloween με SMS.
 
-Έλα εδώ Washington DC! Παρακαλώ να με συνδέσετε με τον Πουθου σας,. Μπάιντεν πείτε του, from US, με ξέρει. Επείγον πείτε του. 
 
-Hold on please...
.................
-Hello?
 
-Καλημέρα Mr President, Μητσοτάκης εδώ, όχι ο Τσίπρας. ΟΚ? Ευτυχώς που με προλάβατε στο τσακ, ότι τελείωσα έναν βαρύ πρόγραμμα με κάτι farewell στην Μερκελ και ετοιμάζω τριήμερο στο Άγιον Όρος για να ξεκουραστώ μια στάλα. Τι μπορώ να κάνω για εσάς σήμερα? 
 
- Το ξέρω ότι δεν είσαι Τσίπρας βρε χαϊβάνι, αυτό λέγαμε τώρα με τον Ερντογάν στο G20
 
-Α βρεθήκατε τελικά? Και τι είπατε για το κλίμα?.
 
-Τι ήθελες να πούμε βρε Tsipras? Δεν σου είπα τι να κάνεις? 
.
-Ποιός Τσιπρας κύριε πρόεδρε, Μητσοτάκης είπαμε, ο Κυριάκος...
 
-Κυριάκος? Για θύμισε μου σε παρακαλώ.
 
-Εγώ, που με είχε πάρει ο προκάτοχός σας για μια συνταγή που είχε ζητήσει η ex first Lady από την σύζυγο μου, για μια φανουρόπιτα. Γιατί είχε χάσει, λέει, το καλό της το ρολόι, αυτό που μέτραγε τις ώρες για να φύγει από το White House και μετά σας πήρα, νομίζοντας ότι είστε ο Τραμπ, για να σας δώσω την σωστή, μπέρδεμα τότε, θα το θυμάστε...
 
-Συνταγή από την σύζυγο σας? Ω, τι κάνει η αγαπητή μου η Pigeon? Τα μικρά σας διαβολάκια καλά? Έμαθα και τα νέα για εκείνον τον Tsalakotos. Ελπίζω τώρα που παντρεύτηκε να ηρεμήσει. Η Σκάρλετ εννοώ. 
 
-Ποια Περιστέρα, ποια Pigeon κύριε πρόεδρε? Πάλι τα ίδια? Μαρεβα λέγεται η σύζυγος μου. Μ Α Ρ Ε Β Α ...
 
-Τι φωνάζεις βρε, κουφός είμαι? Και δεν μου λες, η Μαρέγκα, η πως την λες, ξέρει?
 
-Τι να ξέρει Mr President?
 
-Συνταγή για φανουρόπιτα βρε χαϊβάνι, τι άλλο? Για αυτό σε πήρα πίτες ξέρει να κάνει?
 
-Τι πίτες?
 
-Φανουρόπιτες βρε βλαξ, FindMePies, πως το λέτε στο Ελλάδα? 
 
-Ξέρει, έστελνε και στην ex First Lady, αν ενθυμειστε, και είχαν success. Τι χάσατε?
 
- Εγώ τίποτα! Αλλά σήμερα έχουμε εδώ Ηalloweeen και ήθελα να ρωτήσω αν κάνετε εκεί φανουρόπιτες με κολοκύθα. Κολοκυθοπιτες, you know...
Θα σου χρειαστούν τώρα που έφυγε η Μέρκελ για να βρείτε και εσύ και ο άλλος ο απέναντι τις ψήφους σας στις επόμενες εκλογές...
 
Τουτ τουτ, τουτ, τουτ...
 
-Ο Μπάιντεν ήταν πάλι ρε Δένδια. Στο πακιστανικό με πήρε αυτή την φορά, πάλι για μια φανουρόπιτα. Αλλά κόπηκε η γραμμή. Ξέρεις εσύ αν γίνεται με κολοκύθα? Αλλά μου το έκλεισε, να δούμε αν θα ξαναπάρει...
 
-Δεν θα σε ξαναπάρει ρε μπούφο! Εγώ στην έκοψα την γραμμή κουμπάρε, σιγά μην σε άφηνα να μιλάς με όποιον ναναι από το πακιστανικό που σου έδωσα να συνεννοούμαστε...
 
-Τι θες ρε Βαγγέλη και κρυφακούς τώρα και εσύ. Δεν μου φτάνει η Μερκελ που τα καρφώνει από τον ΟΤΕ στον Ερντογάν, τώρα θα έχω και εσένα?
 
-Άκου Κούλη, και δεν θα στο ξαναπώ δεύτερη. Κολοκύθια με την ρίγανη είναι ότι έκανες μέχρι τώρα και οι συνεννοήσεις σου με τον Μπάιντεν κολοκύθες για Halloween. Και εγώ και το συνεταιράκι μας, ο Ερντογάν, είμαστε τώρα υπόδικοι του Μπάιντεν ρε. Και εσύ συνεχίζεις να του λες συνταγές για φανουρόπιτες για να βρούν και τίποτε άλλα στα Pandora Papers? Επικοινωνείς με τον εγκέφαλο σου ή τον έχασες για να φτιάξω καμία φανουρόπιτα μπας και τον βρεις?
Άντε στείλε τώρα καμία απ'ευθείας ανάθεση με SMS μπας και προκάνουμε τίποτα...
 
Δεν τα λέω εγώ. Ο Βαγγέλης τα λέει...έπρεπε να είχε συμβεί...... Μεγάλος αλήτης. 
 
Από που κρατάνε τον Ερντογάν ΕΔΩ...
 
Από που κρατάνε το Κουλησταν ΕΔΩ...
 
Όταν εγώ τους  έλεγα ότι θα κλάψουνε μανούλες ήξερα τι έλεγα... και πού είστε τα καλά ακόμα δεν άρχισαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: