Νομίζουν ότι γράφουν σε μπαρμπάδια. Στην ουσία η λουμου ελπίζει ακόμα στις LCS. Το ΠΝ για 4 gowind χρειάζεται 2,4 bil και 1 bil για την 4η FDI. Τι λένε οι λομπίστες;; Να βάλουμε άρον άρον τις meko για αναβάθμιση με αρχικό κόστος περί τα 650 mil, χωρίς να μπορεί η εταιρία να μας εγγυηθεί ότι αυτό δεν θα φτάσει το 1 δις, όταν δουν τα προβλήματα του κάθε πλοίου.
Άρα, εάν σταθούμε τυχεροί θα παραλάβουμε την πρώτη κάπου το 2026, χωρίς όμως να φέρει μεγαλύτερη ισχύ πυρός από μια Gowind. Έρχονται και οι Αμερικάνοι και σου λένε να πάρεις τις 4 lcs ως ενδιάμεση λύση με 600 mil eda as is. Από εκεί και πέρα εάν θες αλλαγές σε ένα σχέδιο που δεν έχει τορπιλοσωλήνες, σόναρ συρόμενο & γάστρας, πυραύλους μέσης εμβέλειας και πόσα άλλα πρέπει ελληνάκο να πληρώσεις την μαμά εταιρία ξανά και φυσικά να τα βάλεις και αυτά στα ναυπηγεία.
Εντάξει μιλάμε για καταστάσεις που χρειάζονται εισαγγελέα (έχε γούστο), αφού και τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των πληρωμάτων με την είσοδο ενός πλοίου που απορρίπτεται απ' το USN και το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι άγνωστο.
Ξεκινάμε δηλαδή με 650 meko + 600 lcs και μπορούμε να καταλήξουμε με 1 δις meko και 1,2 δις lcs και χιλιάδες ώρες μέσα σε ναυπηγικές κλίνες για να φάνε τα εγχώρια παραμάγαζα που γάμησαν το ΠΝ επί δεκαετίες, ενώ θα μπορούσαμε να πάμε απευθείας σε 4 gowind με 2,4 bil, νεόδμητες μονάδες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον χώρο των κορβετών, με 40 χρόνια μπροστά τους και πιο ισχυρές απ' τις αναβαθμισμένες meko και να ενεργοποιήσουμε και την 4η fdi, ώστε μέχρι το 2030 να έχουμε 8 ολοκαίνουργιες μονάδες και να αρχίζει ένα συμμάζεμα στο ΠΝ με απόσυρση κάποιων S.
10 σχόλια:
Με το πάγωμα των εξοπλιστικών στο ΠΝ και έπειτα από την ανακοίνωση της επέκτασης του ναυστάθμου της Σούδας,το μυαλό μου πηγαίνει σε ένα πλοίο με πολλά υπέρ και πολλά κατά.....
Κάποιοι είπαν ότι και μoνιμος παρκαρισμένα να είναι σε ένα λιμάνι,είναι τεράστιοι πολλαπλασιαστές ισχύος......
Ticonderoga: Μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα ενός πλοίου ναυτικής κυριαρχίας, του Αρχιπλοιάρχου ε.α. E. Νικολάου
https://navaldefence.gr/tico-class-assesment-by-enikolaou/
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Comparison of the Embraer KC-390 Vs the Lockheed Martin C-130J cargo plane.
https://www.youtube.com/watch?v=VyDxCmjFD3g
Aircraft comparison Brazil's KC-390 vs Japan's Kawasaki C-2
https://www.youtube.com/watch?v=B7KkNRmIj0g
Το C-390 Millennium στο μενού της ΠΑ: Πως συγκρίνεται με το C-130J και τα τελευταία νέα
https://www.youtube.com/watch?v=D77_lfMATls
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
απλέ ανώνυμε σχολιαστή,
απ'ότι ακοώ 2-3 χρόνια τώρα τις Τιντερόγκα δεν τις δίνουν οι ΗΠΑ
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ από το 2022 υποτίθεται πως θα άρχιζαν να αποσύρουν κάποια καραβια του συγκεκριμένου τύπου και μπαίνουμε στο 2024.....
Επίσης εν όψη ενεργειακών εξελίξεων στην περιοχή και με την αυξανόμενη προκλητικότητα της τουρκίας που ανανεώνει συνεχώς τον στόλο της,τα διαφορα λόμπι του κονγρέσου ίσος επανεξετάσουν την αποδέσμευση κάποιον μεταχειρισμένων πλοίων αφού το προτεκτοράτο μας ουσιαστικά εξυπηρετεί κυριος τα συμφέροντα τους.....
Και στο κάτω-κάτω η επέκταση του ναυστάθμου τις Σούδας γίνετε για να χωρούν τέτοιου είδους μεγάλα πολεμικά σκάφη......
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
EMBRAER C-390: Επιχειρησιακά χαρακτηριστικά και εξοπλισμός μιας ακόμα σοβαρής υποψηφιότητας (ΒΙΝΤΕΟ)
https://www.defence-point.gr/news/embraer-c-390-ta-epicheirisiaka-toy-charaktiristika-kai-o-exoplismos-apostolis-tis-ypopsifiotitas
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
" Ticonderoga: Μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα ενός πλοίου ναυτικής κυριαρχίας, του Αρχιπλοιάρχου ε.α. E. Νικολάου
https://navaldefence.gr/tico-class-assesment-by-enikolaou/"
Απλέ ανώνυμε σχολιαστή ...από το είχες από το έφερες πάλι τους γνωστούς μου-τσάτσους μου μοστράρισες. Ρε εσύ όταν γράφουν αυτοί είναι σαν να γράψει η πρεσβεία αυτοπροσώπως. Το κόστος O&S των καταδρομικών Ticonderoga, με "ελληνικά δεδομένα" (με "πατέντες" κλπ), υπολογιζόταν, το 2013 (πριν 10 έτη), σε €30 εκ, έκαστο. Τώρα έχει ανέβει κατά πολύ περισσότερο.
Τα ticonderoga με τι χρήματα και από ποιον προϋπολογισμό θα τα συντηρούν;; Και με τι τι ναυταίους θα τα στελεχώνουν;; Που κάθε ένα από αυτά θέλει ένα σκασμό ναύτες που εμείς ΔΕΝ έχουμε;;
Από την άλλη κάποιοι θέλουν ΑΒ αλλά λένε να πάρουμε τα παλιάδουρα τίκο για να πάρουμε μετά από 15 χρόνια τα ΑΒ που θέλουν τώρα και τότε θα είναι και κείνα παλιά. Μου θυμίζει κάτι γιαγιάδες με κατοχικά σύνδρομα που αγόραζαν κάθε μέρα 2 ψωμιά, ενώ τρώγαν ένα με αποτέλεσμα να τρώνε κάθε μέρα μπαγιάτικο ψωμί.
Για τα Τίκο-Τίκο που πάνε τοίχο τοίχο τα είχαμε γράψει εδώ.
https://zeys-elaynon.blogspot.com/2021/08/blog-post_42.html
Κάθε ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ καταδρομικΌ Ticonderoga θέλει ίσα με 300 άτομα πλήρωμα έκαστο, με προβλήματα στο κύτος και σε διάφορα μηχανικά μέρη, καθώς και αυξημένα κόστη συντήρησης.... "Ticonderoga και τον εκλαίγανε". Το ΠΝ ποτέ δεν ήθελε Tico. Μόνο αν του επιβληθούν.
" Κάποιοι είπαν ότι και μoνιμος παρκαρισμένα να είναι σε ένα λιμάνι,είναι τεράστιοι πολλαπλασιαστές ισχύος......"
Θα σου πω πιο είναι το θέμα μου με τα Tico ευθέως.
Αν κάποιος σε σταματήσει στον δρόμο και σου πει σου δίνω ένα αυτοκίνητο αλλά θέλω και τον πάτο σου πιθανόν να του τραβήξεις ένα βρωμόξυλο.
Αν ρωτήσεις "τι αυτοκίνητο;;" πιθανόν να σου κάνει μπιου μπιου. Αυτό. Στην περίπτωση μας όσοι θέλουν τα Τίκο-Τίκο δεν εκπορνεύουν τον πάτο τους αλλά άλλους, πχ το ΠΝ.
Δεν είναι η πρώτη επιλογή η τικο...απλός ανάφερα που πάει το μυαλό μου με τα σημερινά δεδομένα...
Μακάρι να μας δίναν A/B σήμερα μα πολύ δύσκολο το κόβω.....
Όταν οι τούρκοι βγαίνουν ευθέως και τσαμπουνάνε πως μπορούν να φτιάξουν πλέον οποιονδήποτε πύραυλο όμως...καλο θα ήταν για μερικά χρονια να έχουμε παρκαρισμένα 1-2 τικο στην γειτονιά με τον περισσότερo ή ακόμα και ολόκληρο τον οπλισμό τους....
Αυτή την στιγμή δεν έχουμε ούτε ένα καράβι καινούργιο ή αναβαθμισμένο.....σκέψου το λιγάκι....
Η απραγία της τελευταίας δεκαετίας+ μας έχει αφήσει τελείως ξεβράκωτους....(οι μαλακίες πληρώνονται...)
Σίγουρα οι τικο δεν είναι η καλύτερη επιλογή...μα ίσος είναι μια πρόχειρη(αναγκαία) λύση........
(Εξάλλου εμείς δεν τα χρειαζόμαστε για υπερατλαντικά ταξίδια...μονο να κόβουν που και που καμια βόλτα στην μικρή σχετικά έκταση της θάλασσας μας...ο οπλισμός και τι θα αποδεσμεύσουν είναι το βασικό θέμα...και σαφώς με οποιοδήποτε πλοίο ενδιάμεσης λύσης έρθει,θα αποσύρουμε και τις ανάλογες παλαιές φρεγάτες για οικονομία και ναύτες...)
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Οι τούρκοι κατασκευάζουν πυραυλους και μάλλον αυτό συνέβη με την τεχνογνωσία των S400 που αντέγραψαν.....
Η παλαιότερη σχετική ισορροπία δυνάμεων έχει παρέλθει.....
Έφτασε ο καιρός με τα κατάλληλα επιχειρήματα να πείσουμε τους "συμμαχους" μας να αποδεσμεύσουν πολλά οπλικά συστήματα για να επανέλθει η οποια ισορροπία......
Αν μας "δανείσουν" πλοία ενδιάμεσης λύσης πρέπει τα όπλα και τα πυρομαχικά τους να δώσουμε κάποιο αντίτιμο και να τα αγοράσουμε,ώστε όταν τα μεταχειρισμένα σκάφη αποσυρθούν σε λίγα-κάμποσα χρονια,ο οπλισμός τους να παραμείνει στην χωρα...
Το ίδιο πρέπει να πιέσουμε και για τον οπλισμό των αεροσκαφών μας....
Οι σύμμαχοι πρέπει να καταλάβουν πως αφού η τουρκια πατάει σε δυο βάρκες η Χωρα μας κουβαλάει ένα πολύ βάρη φορτίο και πρέπει να ενισχυθεί με οποιονδήποτε τρόπο.....
Μονο με F35(που δεν γνωρίζουμε με τι οπλισμό θα έρθει)δεν επανέρχεται καμια ισορροπία δυνάμεων,όταν μάλιστα σκέφτονται μετέπειτα να δώσουν σε τουρκια την τελευτά έκδοση 70 του F16....
Όταν αύριο θα κληθούμε να αναλάβουμε ενεργό μέρος στην φύλαξη της ανατολικής μεσογείου και του ορυκτού πλούτου της θα πρέπει να μας εξοπλίσουν με όπλα εμβέλειας 600-1.200 χιλιομετρων....όπως έπραξαν οι Γάλλοι με τα αεροσκάφη τους....
Οι αμερικανοι κάποια στιγμή αντελήφθηκαν ότι τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη είναι άνανδρος τρόπος μάχης,μα ήταν πλέον αργά γιατί οι τουρκαλάδες που είναι λυκορνια ήδη είχαν προχωρήσει στην παραγωγή....κάτι παρόμοιο βλέπουμε τώρα και με τους πυραυλους.......
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Δημοσίευση σχολίου