ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Αμερικανκά πυρηνικά B-52 Stratofortress "Buzzed" στην πόλη του Ταλίν της Εσθονίας στα σύνορα με την Ρωσία

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Τουλάχιστον δύο πλήρως πυρηνικά ικανά αμερικανικά B-52 Stratofortress "Buzzed" στην πόλη του Ταλίν της Εσθονίας σήμερα, περίπου 120 μίλια από τα σύνορα της Ρωσίας. Αυτή η επίδειξη δύναμης ήταν ένα μήνυμα προς τους Ρώσους. . . . Τώρα η Ρωσία ίσως χρειαστεί να στείλει ένα μήνυμα πίσω.

Το σύντομο βίντεο που ακολουθεί το δείχνει που πετάει :





Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να χώνουν το δάχτυλό τους στο μάτι της Ρωσικής Αρκούδας. Και απορώ πως οι Ρώσοι τους αφήνουν.. Να είναι σίγουροι ότι ο Πούτιν τα άφησε να πετάξουν. Έχω την εντύπωση ότι κάτι άλλο κρύβεται πίσω από αυτήν την "ψυχραιμία" των Ρώσων. Μήπως απλώς παίζουν τον ρόλο που τους έχει ανατεθεί;;


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κ.Λύκαστρε, τώρα είδα την ερώτηση σας για τον πόνο στο χέρι.
Φαντάζομαι ότι μετά τόσες μέρες θα σας πέρασε ο πόνος,αλλιώς σας το εύχομαι ολόψυχα.
Για την τενοντίτιδα δεν έκανα τίποτα πριν 3 χρόνια, απλά σταμάτησα να παίζω παιχνίδια στο ίντερνετ, και να πληκτρολογώ στο ΦουΜπου.Εγώ έκανα αρθροσκόπιση στον ώμο,και επ'αυκαιρία στις φυσικοθεραπείες ενέταξα αυχενικό και τενντίτιδα στα 2 χερια.Η μόνες λύσεις είναι αυτές,και σ'ότι αφορά τα παυσίπονα,μου έγραψαν ένα ,αλλά δεν το αγόρασα γιατί δεν πόναγα πολύ.Ωστόσο, ο πατέρας μου όποτε πονάει η μέση του παίρνει αρκόξια,κι ένας φίλος Βολταρέν σκόνη που είναι ήπιο στο στομάχι σε σχέση με το χάπι (απ'ότι μου είπε ο γιατρός).Ο γιατρός πάλι μου είπε πως το απυσίπονο είναι ανάλογα με τον άνθρωπο και ποιό του ταιριάζει,αλλά το σίγουρο είναι ότι το βολταρέν σκόνη πρέπει να το παίρνεις ΄οταν αρχίζεις και πονάς, αν περάσουν μέρες δεν κάνεις προκοπή.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΕΩ-ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ