ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

ΟΙΚΟΣ ΤΕΛΕΤΩΝ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Eντάξει πίστευα ότι τα είχα δει όλα στο μάρκετινγκ.. πίστευα!!!Με το που ανοίγω τον φάκελο βάζω κάτι γέλια!!! Είναι και το όνομα βλέπεις από παλιά γνωστό από την Θεσσαλονίκη με προχώ σελίδες στο διαδίκτυο.

Καλώ τον αποστολέα να τον ρωτήσω αν είδε κάποιο όνειρο και το έστειλε μόνο σε μένα ή το έστειλε γενικά σε επαγγελματίες στην περιοχή. Γελά και αυτός και μου λέει ότι το στέλνει μόνο σε επιλεγμένους επαγγελματίες..Εκεί πέφτω κάτω από τα γέλια.
 
Είσαι ωραίος του λέω, εκτός από φινέτσα στο διαφημιστικό έχεις κι ένστικτο. Και εγώ "κηδείες" κάνω... σε τοκογλύφους, λαμόγια, ανθέλληνες ... καταλαβαίνεις. Θα γίνουμε φίλοι. Με την άδεια του δημοσιεύω την επιστολή και το πραγματικά πολυτελές διαφημιστικό και ενημερωτικό φυλλάδιο.
 
Θα το έβαζα στην αίθουσα αναμονής έξω από το γραφείο στο τραπεζάκι αλλά μην το παρατραβήξω σε σαρκασμό. Είπαμε μου έρχονται σαλταρισμένοι μην μου πάθουν και νταμπλά και χάσω εγώ τον πελάτη/προμηθευτή  και τον πάρει ο Μπαμπούλας .Υπομονή ο καθένας στην σειρά του.
 
Κάποιοι άλλοι φρίκαραν μου είπε και γκρίνιαξαν. Γιατί του λέω;; Δηλαδή προτιμούν καλύτερα να τους στέλνουν επιστολές από την εφορία, την ΔΕΗ ή να βλέπουν τον Κυριάκο να κάνει διαγγέλματα και την Παγώνη που το αίμα μας παγώνει να μας απαριθμεί πόσοι μας χαιρέτησαν καθημερινά και να γελά διαβολικά;;
 
Άλλωστε ποτέ δεν ξέρεις. Όλοι αργά ή γρήγορα από κει θα περάσουμε, μπορεί να κλείσω και καμμια καλή τιμούλα. Μπρίκια κολλάμε στις διαπραγματεύσεις και συμφωνίες ;; Ο τύπος είναι τοπ .Ξοδεύουμε την ζωή μας για να στεναχωριόμαστε το έχει πιάσει το νόημα. Καταλάβατε γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα και το χω ρίξει για όλα στην πλάκα;;
 
Υ.Γ  Άσε που είναι το μόνο ίσως κατάστημα και έκθεση που δεν χρειάζεται πιστοποιητικό για τον πελάτη. χα χα χα. Να το αφήσω με τρόπο στο αμάξι του φίλου μου του Βρασίδα που είναι και ολίγον χέστης με αυτά να γυρίσουμε το εντιμότατοι φίλοι μου σε νέα βερσιόν μετά.
 

 
 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα πολυ ωραιο

Κομης Βλαντ

ΑΡΡ. είπε...



Για τους καθολικούς, και όχι μόνο, ο θάνατος σημαίνει προαγωγή.

(BOB FOSSE Αμερικανός σεναριογράφος και σκηνοθέτης 1927-1987)

* * *

Σε μια προσεχή, αν υπάρχει, διάστασι ανθρωπίνης υπάρξεως ανωτέραν ή κατωτέραν της παρούσης, πιθανότερον να εξετασθώμεν και να κριθώμεν εις τα πολιτικά παρά εις τα θρησκευτικά θέματα. Και αυτό διότι τα πρώτα περιλαμβάνουν και όλα τα άλλα. Η θρησκεία γαρ ως φαίνεται ουδέν εστί άλλο ή η μεταφυσική της πολιτικής.

(Ωδάρχης.)

* * *

Όταν πέθανε ο τρίτος της άνδρας τα μαλλιά της
ξάνθιναν από την θλίψη.

OSCAR WILDE. (Ιρλανδός συγγραφέας, 1854-1900)