ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

Στυλό... την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Στυλό... την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα.
 
Κι ας πονάει η καρδιά μου κι ας κλαίω
δεν απογράφομαι δεν απογράφομαι σου λέω
δεν υποτάσσομαι γαμώ το κέρατο μου
και πετάω με το ένα το φτερό μου.
 
Δεν απογράφομαι σου λέω
την λέξη αυτή δεν βάζω εγώ στο στόμα
δεν απογράφομαι σου λέω
η μάχη δεν τελείωσε ακόμα.
 
Είμαι φλόγα που όλα γύρω μου τα καίω
δεν απογράφομαι δεν απογράφομαι σου λέω
και στρατό να έχω αντίπαλο μπροστά μου
δεν την φτάνουν οι σφαίρες την καρδιά μου.
 
Δεν απογράφομαι σου λέω
την λέξη στυλό δεν βάζω εγώ στο στόμα
δεν απογράφομαι σου λέω
η μάχη δεν τελείωσε ακόμα.
 
Από την συλλογή "της απογραφής τα επαναστατικά ".
Καλή τραγουδιστή, καλλιτεχνική και σατιρική εβδομάδα. Δεν θα πλήξουμε ποτέ σε αυτήν την χώρα.
 

2 σχόλια:

Μμ. είπε...



¨Πειραγμένη¨ από βρέφος και από ¨έλα στο θείο Λιγνάδη-Μητσοτάκη¨ φαίνεται αυτή, παιδιά!
Απογραφή, μαρή αλανιάρα, θέλει το παιδί. Πού θέλεις εσύ; στην αχλαδιά να την κάνει; Έχετε μια καταβόθρα εκ θεού και σεις, και θέλετε να καταπιείτε όλο τον πουτσόκοσμο, αχόρταγες, ε αχόρταγες...

Υ.Γ.
Δεν φταίω εγώ, εξηγούμαι, του κατηχητικού απόφοιτος είμαι, ο Λυκ. με
παρασύρει και ξυπνά τον σεξιστή μέσα μου, έτσι;

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Δεν φταίω εγώ, εξηγούμαι, του κατηχητικού απόφοιτος είμαι, ο Λυκ. με
παρασύρει και ξυπνά τον σεξιστή μέσα μου, έτσι; "

Μα φυσικά και δεν φταις εσύ φίλε Μμ...εγώ φταίω το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη χαχαχα μόλις τώρα βρήκα τον δρόμο για να γυρίσω σπίτι . Έξω τριγύρναγα έπινα καφέδες και έκανα πλάκες.

Το ομολογώ σε παρασύρω και ξυπνώ τον σεξιστή μέσα σου .!Put The Blame On Me.

https://tinyurl.com/2m9mrdj4