ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021

Good staff, αγνό. Χωρίς μάρτυρες... Νο, we are playing!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Good staff, αγνό. Χωρίς μάρτυρες...
Νο, we are playing!
 
H σύνθεση του Τμήματος Προώθησης Εξαγωγών του ιστολογίου σας εύχεται καλό μάζεμα στις ελιές και προώθησης του ελαιόλαδου σας.
 
Το πιο ωραίο απ΄' όλα ξέρετε ποιο είναι εδώ στα μέρη μου;; Αλλά αυτό το έκανα και παλιά πριν την πανδημία αλλά τώρα είναι πιο ωραίο. Βγαίνω κατά τις 3 π.μ που δεν κυκλοφορεί ψυχή, Πάω για βρώμικο και κάθομαι ή πεζούλα σκεπαστή αν βρέχει ή παγκάκι και με μια μπύρα ή και καφέ απολαμβάνω την πόλη μέσα στην ησυχία. Πολλές φορές παίρνω και τον φίλο μου τον Βρασίδα ... έλα ρε ξύπνιος είσαι να πάμε Βούτα;;
 
Πιστοποιητικό και ταυτότητα παρακαλώ σου ζητά και με ύφος ο σερβιτόρος για να πιεις έναν καφέ στο κρύο που θα τον χρυσοπληρώσεις κιόλας .. Βρε δεν γαμιέσαι λέω εγώ. Σιγά μην δείχνουμε χαρτί ιατρού και ταυτότητα,  μόνο το Ηθών ζήταγε μέχρι τώρα. Τι είμαστε πόρνες  στην οδό Φυλής και να μας ελέγχει το Ηθών αν είμαστε υγιής και νόμιμες;;
 
Καλημέρα σε όλους σας...ακόμα ο ήλιος δεν βγήκε...θα απολαύσω τον καφέ μου βλέποντας τον να ανατέλλει. 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιό μάζεμα στις ελιές, βρέ; Δεν άκουσες τί είπε η Βάνα; (Έ, όχι και "- Ποιά Βάνα;"!) Ότι στο μάζεμα της ελιάς μεταδίδεται ο κοροϊδοϊός;

Επιστήμη, όχι μ@λακίες!!!

Μμ. είπε...



Είμαι εγώ μια λούγκρα αλλά είσαι κι εσύ μια πούστρα, χω,χω!

Ανώνυμος είπε...

αν φορεσουμε μασκες ΑΡΑΒΟΧΗΠΙ στρατιωτικες και μαζεψουμε ελιες κολαμε?