ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Της πουτάνας γίνεται με τον εκσυγχρονισμό των leo 2A4. Βγήκαν ονόματα στη φόρα. Πάντως εάν ήμουν πρωθυπουργός θα απαιτούσα απ' τους Γερμανούς ο iris t να κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ελλάδα και θα το συνδύαζα μαζί με iris t sls, slm,slx. Επίσης εάν προχωρήσει η αγορά των lynx, σε περίπτωση που επιλέξουμε τον πιο τουμπανιασμενο πύργο θα απαιτούσα να κατασκευάζεται και αυτός εδώ και θα έβαζα στον χορό scytalis, intracom στα ηλεκτροοπτικά, ακόμα και στην κατασκευή των drones που θα φέρουν. Εάν δεν το δέχονταν θα έπαιρνα το αεροπλάνο για Ν. Κορέα και θα έφερνα τους κορεάτες Ευρώπη. Όχι μόνο στα εξοπλιστικά, αλλά και σε σιδηροδρομικές γραμμές. Θα τους γαμούσα όλη την αγορά των Βαλκανίων και όλα αυτά λόγω της Αλεξανδρούπολης.
Του Κωνσταντίνου Φράγκου.
Εξακολουθούμε να είμαστε αποικία;
(Ο εκσυγχρονισμός αρμάτων LEOΙΙ και μία φιλική Διαβούλευση)
Εν Μεγάλη Ελληνική Αποικία, 200 π.Χ.
Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ’ ευχήν στην Αποικία
δεν μέν’ η ελαχίστη αμφιβολία,
και μόλο που οπωσούν τραβούμ’ εμπρός,
ίσως, καθώς νομίζουν ουκ ολίγοι, να έφθασε ο καιρός
να φέρουμε Πολιτικό Αναμορφωτή.
Κων. Καβάφης
- Στους προηγούμενους Διαξιφισμούς σας έδωσα, με τίτλο Σκηνές από ταινία προσεχώς σπαράγματα από μια Διαβούλευση Κοινής Επιτροπής ΓΔΑΕΕ – KMW ήταν το θέμα του τίτλου. Επανέρχομαι για να δώσω πλήρη εικόνα του θέματος. Απάντηση στο ερώτημα αν είμαστε ακόμα αποικία, αν ναι τίνων, και τι πρέπει να κάνουμε για να μη μας θεωρούν προτεκτοράτο ή αποικία να την δώσετε εσείς.
- Το λοιπόν, ίνα μη μακρηγορώ, η Γερμανική KMW πιέζουσα, ασφυκτικώς όπως φαίνεται το ΥΕΘΑ θέλει, ντε και καλά, να στήσει κάπου, μεταξύ Μακεδονίας – Θράκης ένα εργοστάσιο αρμάτων, με διάφορες υποσχετικές εκτέλεσης προσεχών προγραμμάτων, αλλά με την προϋπόθεση η πρώτη ανάθεση που θα γίνει να είναι αυτή των Ε.Δ. του εκσυγχρονισμού αρμάτων LEO II.
- Τα άρματα, κατά κοινή ομολογία και διαπίστωση, δεν χρειάζονται εκσυγχρονισμό (ΣΣ Γνωρίζω εκπεφρασμένες γνώμες κορυφαίων στρατιωτικών) και αν χρειαζόταν το θέμα δεν θα ήταν προτεραιότητας. Υπάρχουν άλλα καυτά. Ας μην επαναλαμβάνομαι. Τα έχω αναπτύξει πολλάκις… φοράκις.
- Η KMW έχουσα μακράν ιστορία συνεργασίας με τις Ελληνικές Ε.Δ., δεν είναι αθώα διαφόρων παραφωνιών, οι οποίες, συνήθως, δεν συγκινούσαν τα ώτα των Ηγετών της Αποικίας. Δεν θα κάνω ανασκόπηση, ούτε… ανασκολόπιση. Σήμερα όμως επιμένει, σφόδρα, για την πρόταση και η οποία έπρεπε να έχει απορριφθεί εν τω γεννάσθαι.
- Συγκροτείται, λοιπόν, μια Επιτροπή Ελληνογερμανική, με εντολή του ΥΕΘΑ, απαρτιζόμενη από προσωπικό της ΓΔΑΕΕ και της KMV (Πρόεδρος ο Τξχος κ. Ιω. Δέλλας)
- Έξι Αξιωματικοί της ΓΔΑΕΕ και τρεις Εκπρόσωποι της KMV, ήτοι oι κ. HOLGER LENZ, AXEL KEMPFLE και Ανδρέας Μίτσης.
- Την 14 Απρ. 22 συγκαλείται η Επιτροπή στον Αυλώνα με θέμα την συζήτηση της πρότασης.
- Ο Ενημερώνων Πρόεδρος – Ταξίαρχος αναφέρει (sic) …Δεν έχει εγκριθεί πρόγραμμα αναβάθμισης αρμάτων LEO από τα αρμόδια κατά τον Νόμο όργανα… (ΣΣ Η καθαρότητα του λόγου του κ. Ταξιάρχου και η παρρησία, ήταν η πρώτη ψυχρολουσία των Γερμανών της ΚΜW. Βέβαια, γεννάται το ερώτημα: αφού δεν υπάρχει πρόγραμμα για τον ΥΕΘΑ πως εμπλέκει τη ΓΔΑΕΕ σε μια συζήτηση άνευ περιεχομένου).
- Στη συνέχεια ο Πρόεδρος αναφέρει τις εκκρεμότητες της KMW σχετικά με την προμήθεια από το ΓΕΣ των πυροβόλων ΡΖΗ 2000/Σύμβαση 017Α/οι οποίες θα έπρεπε να κλείσουν πριν συζητηθεί έτερον θέμα με την εταιρεία.
- Ο εκπρόσωπος της KMW κ. Lenz ανέφερε ωμά, τελεσιγραφικά και κοφτά (sic)
- Απαραίτητη προϋπόθεση συμβιβασμών των δύο μερών είναι η ανάθεση στις εταιρείες του προγράμματος αναβάθμισης των Ελληνικών αρμάτων (2 δις €).
- Επιδίωξη της Εταιρείας είναι να υπογραφή ΣΗΜΕΡΑ ο συμβιβασμός, συμφωνία.
- Ο Πρόεδρος απάντησε ότι η επιτροπή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ (sic) την ανάθεση του προγράμματος εκσυγχρονισμού. Είναι άλλων φορέων υπευθυνότητα…
Δεν επιτρέπεται να σας κουράσω περισσότερο. Αρκεί μια ανάγνωση των Πρακτικών της Επιτροπής (14 Απρ. 22). Θα προσθέσω μόνο τα εξής, αντιγράφοντας το πρακτικό.
- Ο νομικός Σύμβουλος της KMW κ. Μίτσης τόνισε: Απαράβατος όρος της εταιρείας προς επίτευξη συμβιβασμού είναι η ανάθεση στην εταιρεία της αναβάθμισης των αρμάτων (sic). Και φθάνει στο κρίσιμο σημείο. Αντιγράφω από το πρακτικό mot-a-mot.
- Στο σημείο αυτό ο κ. Μιτσής ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του και χτυπώντας το χέρι του στο τραπέζι,
χαρακτήρισε ότι αυτά που γίνονται στην επιτροπή «aw a scam» (απάτη),
προσβάλλοντας καταρχήν την ιδιότητα, την προσωπικότητά και το ήθος του
Προέδρου και των μελών της επιτροπής. Στη συνέχεια ο κ. Μιτσής ανέφερε
με επιθετικό τόνο τα παρακάτω:
- «όλοι εδώ δουλεύετε για να πάρει έργο η INTRACOM και έχω αποδείξεις για αυτό»
- «Γνωρίζω ότι εδώ μέσα υπάρχουν ρουφιάνοι του Καρβουνόπουλου».
- «Γνωρίζω πολύ καλά για το αν υπάρχει πρόγραμμα αναβάθμισης των αρμάτων ή όχι και αυτά που λέτε σαν επιτροπή θα τα αναφέρω άμεσα στην ιεραρχία σας, στον υπουργό και τον πρωθυπουργό».
- «Η επιτροπή είναι αναξιόπιστη και σε περίπτωση που θα οδηγηθεί η υπόθεση στην εκδίκαση της στο Διοικητικό Δικαστήριο, θα καταλήξει ακριβώς όπως κατέληξε η υπόθεση των ναυπηγείων με τον Saffa”.
- Οφείλω να αναφέρω τα ονόματα μελών της Επιτροπής της ΓΔΑΕΕ και να τους συγχαρώ: Ταξίαρχος Ιω. Δέλλας, Σχης (ΤΧ), Αθανασέλλης Ιγνάτιος, Σχης (ΤΧ) Αλέξανδρος Καπετανάκης, Επι/χος Ανδρέας Μπαργέτης (ΓΕΣ/ΔΙΤ), Τχης Δημ. Μήτρης (ΓΕΣ/Γ3), Λγος Στέργιος Τσιγαράς (ΚΕΥ), Υπλγος Μάρκος Χωλίδης (ΓΔΟ ΣΥ-ΔΟΙ)
- Πιστεύω, ότι το θέμα αυτό να έχει λήξει. Αν όχι, ντροπή μας…
- Και κάτι άλλο: Μήπως κάποιος από τους υβρισθέντες υπέβαλε ……………
-
Τα F-35 και οι μεταξωτές σκελέες
- Η επιτυχής, κατά την γνώμη μου, επίσκεψη του Πρωθυπουργού μας στις ΗΠΑ αναζωπύρωσε και το θέμα της απόκτησης των μαχητικών F35 LIGHTNING. Τα ζητήσαμε. Η μεθόδευση είναι ακόμη ένα θέμα που προκάλεσε, δικαίως συζήτηση.
- Αμέσως είδαμε την εκτόξευση πυροτεχνημάτων από τους λεγόμενους κεκράχτες, χειροκροτητές ή και από απλά παπαγαλάκια
- Αποκτάται η υπεροχή στον αέρα!
- Πανικόβλητη η Τουρκία!
- Υπεροχή σε θάλασσα και αέρα!
ή, από την άλλη μεριά!
-
- Τζούφια τα F-35
- Που θα βρεθεί το χρήμα
- Αποτυχία των μαχητικών αυτών
- Ακολουθούν πληθώρα άρθρων και δηλώσεων, από καθηγητές κυρίως ή «πραγματογνώμονες», απόστρατους.
- Φυσικά μελετάω όσες απόψεις συνοδεύονται από στοιχεία και επιχειρήματα για τα F-35. Λίγοι Στρατηγοί, Πτέραρχοι, Ναύαρχοι γνωρίζουν το θέμα. Εγώ, για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα, καθόλου. Οι περισσότεροι καθηγητές γνωρίζουν, ασφαλώς, να διδάσκουν.
- Ο ενταύθα αντιπρόσωπος της LOCKHEED – MARTIN και Αντιπρόεδρος του Αμερικανικού κολοσσού κυκλοφόρησε μια μελέτη, αναλυτική και τεκμηριωμένη, για το πόσο θα είναι επωφελής για την Ελληνική Ασφάλεια και Άμυνα η προμήθεια των F-35. Ο κ. Dennys Plessas δεν είναι καινούργιος ούτε τυχαίος. Πέραν από την, φυσιολογική, υποστήριξη των συμφερόντων της Εταιρείας του, έχει βοηθήσει, κατά την γνώμη μου, στην ανάπτυξη της ΕΑΒ από γεννήσεώς της, και έχει φροντίσει για την αξιοποίηση των επιστροφών της Εταιρείας από παλαιότερες αγορές.
- Στο, αναλυτικότατο μνημόνιο του, διαβεβαιώνει ότι τα προσφερόμενα F-35 θα είναι φθηνότερα των RAFALE, αλλά, κυρίως, θα συνοδεύονται από βιομηχανικές επιστροφές (ΣΣ κάτι που δεν το έκαναν οι Γάλλοι). Ο κ. Πλέσσας κατόρθωσε να μείνει αλώβητος από τα βέλη που εκτοξεύονταν, τα περισσότερα δικαίως, κατά των προμηθευτών κατά τhν αλήστου – μνήμης εποχή της φαυλότητας των εξοπλισμών, προστατεύσας εαυτόν και την εταιρεία του.
Μην βιασθεί κάποιος να αποφανθεί ότι λαδώθηκα για να γράψω αυτά Πέραν από 7-8 καφέδες ουδέν έτερον μου έχει προσφέρει στα πολλά χρόνια της γνωριμίας μας.
- Προσωπικά, είμαι υπέρ της απόκτησης των F-35, όπως είμαι υπέρ της άποψης της συζύγου μου ν’ αλλάξουμε αυτοκίνητο μετά 23 χρόνια στην χρήση, που το έχουν καταστήσει σαράβαλο. Το ερώτημα όμως, είναι, με τι χρήμα αφού η κουτσουρεμένη από τους αχρείους πολιτικούς σύνταξή μου είναι ανεπαρκής. Προηγούνται οι αντικαταστάσεις ψυγείου, πλυντηρίου κεραμιδιών κουζίνας και κατεστραμμένου φράχτη. Συγγνώμη που υποχρεούμαι να γίνω γραφικός για να δώσω έμφαση στο κείμενό μου.
- Προσγειώνομαι, λοιπόν στον ρεαλισμό και ερωτώ:
- Για ποια F-35 ομιλούμε όταν δεν υπάρχουν βασικά Αεροπορικά μέσα για τις τακτικές, επιχειρησιακές μεταφορές προσωπικού και υλικών για τις ανάγκες ενός πολέμου;
- Πως πάει ο εκσυγχρονισμός των F-16;
- Από τα εξαιρετικά τετρακινητήρια Μεταγωγικά της Π.Α. C-130 της L-M του κ. Πλέσσα, ίπτανται το πολύ 2-3. Τα 15 αρχικά έγιναν 13, μετά τα δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα. Και δεν φταίει η L-M αλλά το άθλιο ελληνικό κράτος με τους ανεπαρκείς Υπουργούς του. Το πρόβλημα συντήρησης αναδύθηκε επί Ακοσημίτηδων. Έγινε διαγωνισμός αλλά ο Υπουργός δεν ανέθεσε την εργολαβία σε εξουσιοδοτημένες εταιρείες ή την L-M, αλλά, ως έπραττε και σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. σύστημα αυτοπροστασίας F-16) σε μια, άγνωστη εταιρεία η οποία… εξαφανίσθηκε. Αυτός ήξερε… Έκτοτε το πρόβλημα ξεχάσθηκε.
- Η απαξίωση των σπουδαίων αυτών Α/φ συνεχίσθηκε διότι το υλικό, όπως οι άνθρωποι, γερνούν και φθείρονται, ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ. Παράλληλα ήταν και η εγκατάλειψη της ΕΑΒ. Την ώρα που ολόκληρο το ιπτάμενο υλικό των Ε.Δ. υπέφερε, ο κ. Ερντογάν έστεινε απέναντι μια σπουδαία αεροναυπηγική Εταιρεία (ΑΙ) της με ικανώτατους τεχνοκράτες ο τότε ΥΕΘΑ κ. Μεϊμαράκης δεν διέθετε ούτε μια δεκάρα για την συντήρηση των υλικών και διόριζε ως πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο της ΕΑΒ ένα… φροντιστηριάρχη, κομματάρχη! Τα ίδια βιολιά, κομματικών διορισμών συνεχίζονταν μέχρι χθες.
- Η ΠΑ προσπάθησε, απεγνωσμένα, να προωθήσει τις επισκευές των αεροπλάνων της στην ΕΑΒ αλλά τα λεφτά διοχετεύονταν, από τις Διοικήσεις, σε αποπληρωμή άλλων υποχρεώσεων. Χάος εις το τετράγωνο!!
Επί 2,5 χρόνια, όσα της σημερινής Κυβέρνησης, το ΥΕΘΑ χάνεται στην μετάφραση και περιπλανάται πέριξ λύσεων, χωρίς να λαμβάνει αποφάσεις. Άλλοτε για Ισραήλ, άλλοτε για Πορτογαλία, άλλοτε για μια εγχώρια εταιρεία. Αποφάσεις όμως δεν λαμβάνονται. Τους ενδιαφέρει, όμως, σφόδρα να τρέχουν από πίσω από τους Γερμανούς για εκσυγχρονισμό (2 δις €) αρμάτων που δεν χρειάζεται. Πρεμούρα, του… κερατά!
- Υπάρχει και ένα άλλο μεταγωγικό της ΠΑ το C27ζ. Πόσα απ’ αυτά είναι επιχειρησιακώς διαθέσιμα; Ουδείς γνωρίζει. Κρατικό μυστικό!! Το ίδιο συμβαίνει με τα S-PUMA. Ποιος θα τα συντηρήσει;
- Στο Στρατό, που το βασικό μεταφορικό είναι το Ε/Π ποια είναι τα προβλήματα, η διαθεσιμότητα των γιγαντιαίων CHINOOK; Πόσα από τα θρυλικά μεταφορικά Ε/Π ΝΗ-90, χρυσοπληρωμένα, είναι διαθέσιμα; Μήπως 6 ή 8;
- Τα γηραιά UH-IH;
- Μακρυγόρησα και κούρασα (Για την υπόθεση συνεταιρίας ΕΑΒ – LOCKHEED, προσεχώς).
- Ναι, λοιπόν, στα F-35, συναισθηματικά, αυτών των υπερσύγχρονων μαχητικών 5ης γενιάς, εφόσον αποφασίσει η Κυβέρνηση να τ’ αποκτήσει, θα πρέπει να προηγηθούν άλλα πολλά άλλα με πρώτο την ύπαρξη μιας σοβαρής και υψηλού επιπέδου ΕΑΒ. Που θα συντηρούνται τα F-35; Στο Πακιστάν;
- Το να επαναλάβω, λαϊκότερα φράση του Κολοκοτρώνη «Τα μεταξωτά βρακιά αρμόζουν στους επιδέξιους κ….ς» δεν έχει έννοια.
Δεν βάζουν μυαλό με τίποτα
- Συνεχίζουν να μας εξαπατούν, να συντηρούν τις πελατειακές σχέσεις, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.
- Προ ημερών σχολίασα την πρόσληψη 250 συνοριοφυλάκων από το Υπουργείο Δημόσιας Αταξίας και Παροχής Υπηρετικού Προσωπικού σε… Διασημότητες (ΣΣ οι περισσότερες του κ..λου).
- Στην ανακοίνωση δεν αναφέρονται τα κριτήρια επιλογής. Έγινε επιλογή ή μήπως, όπως λέγεται η πρόσληψη έγινε από καταλόγους του κόμματος, προσέθεσα, από πείρα παλαιοτέρων ετών, ότι πλήθος «συνοριοφυλάκων» μετά μερικούς μήνες από την πρόσληψη τους, βρέθηκαν στο Αστ. Τμήμα Κολωνακίου ή στις Αστ. Διευθύνσεις άλλων πόλεων, στο σπίτι τους. Αν γίνει κάποιος έλεγχος θα γελάσουν και οι χελώνες του Υμηττού.
- Προχθές διάβασα στην Καθημερινή (17-5) ότι περάτωσαν την εκπαίδευση τους (4μηνη) 400 φρουροί – προστάτες πανεπιστημίων (ΟΠΠΑ). Σημειώνει, όμως η Εφημερίδα: Εξετάζεται περίπτωση δυνατότητας μετακίνησης μερικών απ’ αυτούς σε άλλες Αστ. Ανάγκες!!
- Να λοιπόν που ο Υπουργός κ. Θεοδωρικάκος κινείται για να εξασφαλίσει αριθμό φρουρών για να βολέψει κι’ άλλους VIP’s. Να τους προσφέρει Battlers, οδηγούς κυριών, κηπουρούς. Θ’ αναφωνήσω, οπωσδήποτε, ΑΙΣΧΟΣ!
- Α propos, που λένε οι Γάλλοι φίλοι μου, μπορεί ο έξοχος αυτός Υπουργός και Προστάτης της Ασφαλείας των πολιτών να μας πει πόσοι αστυνομικοί και μέσα διατίθενται για την φρούρηση των πολυτίμων τ. Πρωθυπουργών; Βάζω στοίχημα ότι ο αριθμός τους ξεπερνάει των Αστυνόμων Αρκαδίας και Μεσσηνίας, ομού…
Συμπεράσματα
- Η όξυνση παραβατικότητας, θρασύτητας και επιθετικότητας των Τούρκων αλλά και η ωμότητα του λόγου του κ. Ερντογάν δίδουν σαφείς ενδείξεις και προειδοποιήσεις ότι το καλοκαίρι που έρχεται δεν θα είναι καθόλου ευχάριστο. Ίσως υπάρξουν ανεπιθύμητες καταστάσεις.
- Η «επίθεση» έχει αρχίσει με τα συνεχή κύματα των μεταναστών που εισβάλουν, από Έβρο και θάλασσα, με Τουρκικό επιτελικό σχέδιο.
- Είναι το ΤΩΡΑ, το ΣΗΜΕΡΑ λοιπόν. Τα F-35 καλά είναι για στρατηγικούς σχεδιασμούς του μέλλοντος, για το 2030.
- Οφείλει ο κ. Πρωθυπουργός να αφυπνίσει τη Χώρα και ιδιαίτερα μερικούς Υπουργούς του.
- Πρέπει να εξετασθούν τα άμεσα αμυντικά προβλήματα και ν’ ακουσθούν οι εισηγήσεις των Επιτελείων. Να ληφθούν άμεσες ενέργειες προ εξοικονόμησης πόρων. Αυτό σημαίνει απώλειες «λουξάτων» προνομίων της πολιτικής ελίτ που πρέπει να μεταφρασθούν σε εξοπλιστικά προγράμματα.
- Οφείλει, επίσης, ΑΜΕΣΩΣ να προβεί σε σύσταση Συμβουλίου Ασφαλείας και Εθνικού Ταμείου Εξοπλισμών.
- Αν οι Τούρκοι τ’ αποφασίσουν κανένας Μπαϊντενόπουλος δεν θα μας σώσει. Ότι κάνουμε μόνοι μας.
Υ.Γ. Η Καθημερινή (24 Μαΐου) δια χειρός του κ. Νέδου προβαίνει σε αποκαλύψεις συμπερασμάτων μελετών των Γεν. Επιτελείων που αφορούν στην αντιμετώπιση των Τουρκικών UAV’s. Τα προκύπτοντα δεν είναι ευχάριστα και η αδυναμία των Α/Α OSA-AK και ΤΟR-MI είχε εντοπισθεί από καιρό. Αντί ν’ ασχοληθούμε μ’ αυτή μας είχε πιάσει πρεμούρα για τον αχρείαστο εκσυγχρονισμό αρμάτων. Πέραν αυτού το δημοσίευμα αναφέρεται η κατοχή από τους Τούρκους ενός σύγχρονου συστήματος Ηλεκτρονικού Πολέμου και Διοίκησης – Επικοινωνιών, – υπολογιστών. Ένα τέτοιο σύστημα το οποίο το ΓΕΣ είχε χαρακτηρίσει «αδήριτο ανάγκη» είχε ανατεθεί από τον αθάνατο Άκη σε Εταιρεία εντελώς ανεπαρκή, το σκάνδαλο αποκαλυφθεί αργότερα από τον έντιμο ΥΕΘΑ κ. Γιάννη Λαμπρόπουλο, αλλά «κουκουλώθηκε» στο Γραφείο του τότε ΥΕΘΑ κ. Ε. Μεϊμαράκη. Απλά δήλωσε ότι… χάθηκε ο φάκελος. Έκτοτε δεν γνωρίζουν πως αντιμετωπίζει το φλέγον αυτό θέμα ο Στρατός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου