ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Ο Άδωνις κάνει πλάκα με τον πόλεμο στην Ουκρανία και όλες τις κρίσεις που τσακίζουν τον ελληνικό λαό.

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Πόσο μαλάκας πρέπει να 'σαι για να ψηφίζεις αυτό το κλαπατσίμπανο; Δυστυχώς έχουμε πολλούς μαλάκες στην χώρα των Ελλήνων. Μπορεί ο Φοινικοβαβυλώνιος να κορδώνεται και να το παίζει άνετος, αλλά με το πρώτο μπάμ έχει πάρει την πατσαβούρα την πολωνέζα με καταγωγή από το γκέτο της Βαρσοβίας και τον φλούφλη τον γιό του κι έχουν φύγει για "αντίσταση" στο εξωτερικό όπως έκανε όταν ήταν 6 μηνών. Είναι επικίνδυνος. Ας το καταλάβει κι ο τελευταίος πολίτης της χώρας. Το ίδιο ισχύει και για το κλαπατσίμπανο.

«Πόσο πιο δύσκολη πίστα θα μου βάλουν να ξεπεράσω;» Μα όλα γίνονται για να του κάνουν τη θητεία δύσκολη;

Ρεσιτάλ γελοιότητας για μια ακόμη φορά από τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος αστειεύτηκε με τον πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και με τα άλλα δεινά που έχουν βρει την Ελλάδα την τελευταία διετία…

Τουρκία, πανδημία, ακρίβεια, Ουκρανία

Όλες οι κρίσεις για τον Υπουργό Ανάπτυξης, έγιναν για να του δυσκολέψουν τη θητεία… Και του φάνηκε αστείο, όπως αστείο είχε φανεί το θέμα του πολέμου στην Ουκρανία και στον Κώστα Μπακογιάννη

ΠΗΓΗ

 


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυο τελεσιδικα βουλευματα παραπεμπουν στο Τριμελεs Εφετειο Κακουργηματων σε δυο δικεs με κατηγοριεs σε βαθμο κακουργηματοs-ο φιλοs του Αδωνι Γεωργιαδη και πολιτευτηs τηs ΝΔ Σταματηs Πουληs,η συζυγοs του και συνεργατηs του Αδ. Γεωργιαδη Ανδρονικη Θεοφιλατου,η πρωην οικονομικη διευθυντρια του ΚΕΕΛΠΝΟ και διορισμενη πλεον στην Ελληνικη Αναπτυξιακη Τραπεζα,την οποια εποπτευει το υπουργο Αναπτυξηs και Επενδυσεων Αικατερινη Πολυζου, και ο πρωην διευθυντηs του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεοδωροs Παπαδημητριου!!!

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Γαμησι μεχρι να ριξει μαυρο χιονι

Υ.Γ.Καιρο εχεις να με δεις φιλε Λυκαστρε?Πεταχτηκα μεχρι το facebook να γαμησω κατι μουνακια παντως εχω παθει πλακα με το επιπεδο της μαλακιας που μας δερνει τα αξιζουμε ΟΛΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ...για πες τι έγινε στο φατσοβιβλίο.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Καλημερα εχει εδω και μερικες μερες σε μια ομαδα στο μεσεντζερ ενας τυπος ο οποιος ητανε μαζι μας στην Κυπρο αλλα ποιο νεα σειρα και συγκεκριμενα στο δικο μου λοχο να ειρωνευται τις σειρες μου με αναρτησεις του τυπου ψεκασμενοι φιλορωσοι κλπ.
Εχθες που λες αφου εκανα 9 χιλιομετρα με τη λεφεδ ερχομαι στη δουλεια και πριν μπω στο μαγαζι με παιρνει τηλ μια σειρα μου,μου λεει δες τις αναρτησεις.
Μιλουσε με κατι αλλα μουνια της λασπης και ειρωνευονταν τους φιλους μου ως χουντικους ψεκασμενους χριτιανοταλιμπαν αναρχοαπλυτους και αλλα ασχετα.
Εγω φιλε δεν γραφω πουθενα αλλου εκτος απο εδω δεν ειμαι οπαδας των social media και οταν γραφω δεν αναρτω τι λενε οι αλλοι εχω την δικη μου αυτονομη σκεψη και παντα αυτην προβαλω,με δικα μου λογια και οχι τι ειπε ο Κομφουκιος η ο Ηρακλειτος.
Μετα απο μια μικρη ερευνα στα προφιλ των υπολοιπων φιλων του ανακαλυψα κατι φλουφληδες κατι τυποι που βλεπουν εμας τους υπολοιπους σαν σαβουρα,ετσι εγραφε ενας μαλακοβιολης.
Το χειροτερο ειναι οτι αυτος ο τυπος ειναι εθνοφυλακας αλλα και στη λεφεδ,του ειπα λοιπον μετα το στολισμα οτι αν συνεχισει θα στειλω μια επιστολη στο διοικητη του να μαθει τι κουμασι εχει.
Εγω ενα πραγμα μονο του ειπα οτι δεν θα πολεμαω και θα εχω τετοια φιδια διπλα μου θα τους στειλω στον αδιαβαστο με τη μια.