ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΓΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΓΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!

O γράφων όταν ήταν πιτσιρίκος  είχε δυο συνήθειες:

Κάθε βράδυ που έλεγε τότε στον ΑΝΤ1 ο Κωνστας, το γνωστό αγράμματο παπαγαλακι του Χρηματιστηρίου, τις ισοτιμίες της δραχμής με το δολάριο (μετά που σταμάτησε να κάνει τον δάσκαλο του τένις σε πλούσιες Αμερικάνες στην Σανγκάη), παράταγα ότι έκανα και έτρεχα για να τις ακούσω. Μου είχε, βλέπεις, στείλει ένας θείος μου από το Αμέρικα ένα δεκαδολαρο για δώρο στα γενέθλια μου και ανησυχούσα σοβαρά μην κατρακυλήσει ως προς την δραχμή, ο παίκτης.

Έβλεπα και σχολίαζα και τις τρέχουσες πολιτικές ειδήσεις, ιδιαίτερα της εξωτερικής πολιτικής.Τότε με τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ στην πρώην Γιουγκοσλαβία, είχα φαγωθεί να με πάρει μαζί του ο πατέρας μου σε μία διαδήλωση που γίνονταν τότε. Μου έκανε το χατίρι και έτσι πήρα το βάπτισμα του πυρός, νωρίς νωρίς.
 
Σε όλη την Βασιλισης Σοφίας, είχα ξελαρυγγιαστει για να περάσω στους γύρω το δικό μου σύνθημα, όπως δηλαδή κατανοούσα τότε τα τεκταινόμενα:
 
"Φωνιαδες των λαγών, Αμερικάνοι!"
 
-"Και το δολάριο σου τι θα γίνει τότε;;", με ρώτησε ο πατέρας μου.
-"Χαρτί είναι βε μπαμπά", του είπα. "Δεν είναι τίποτα αληθινό. Τσέφτικο είναι, αφού κάθε μέρα αλλάζει".
 
Σχεδον 3 δεκαετίες μετά, που τα ξαναθυμηθηκα αυτά με αφορμή το Ουκρανικό με το τελείωμα των λαγών της Αμερικής, αυτών που τώρα κυβερνάνε σήμερα το ευρώ, κατάλαβα πόσο σωστή ήταν η γεωπολιτική θεώρηση μου τότε και πόσο μπροστά έβλεπα ο τύπος..
 

2 σχόλια:

ΑΡΡ. είπε...



ΕΝΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΒΡΑΙΟΣ3 ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ
(Ή ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΣΗ.)

Και ούτω δυστυχώς εχόντων, εκ Βορρά, των πολεμικών πραγμάτων
και του δρα-Κούλη αμερικανοδουλικώς ευρωλαλούντος,
η Ελλάς δοκιμάζει τον νέον της πνευματικόν υπερόπλον.
Καταφθάνει γαρ και καταπλήσσει εις τηλεοπτικήν σειράν τα πλήθη
ο έγκριτος Βυζαντινός Άγιος ημών από Φάρασα Καππαδοκίας
κομίζων μετ' αυτού εις αφθονίαν και τα γνήσια και μοναδικά
εξ ουρανού αντικαταθλιπτικά.
Τρέξατε, προλάβατε.
Κεντρική αποκλειστική διάθεσις: Ορθόδοξος εταιρία, Ευρώπης και Ασίας γωνία.
Τρέμε όθεν Πούτιν, Πάπα και εβραιοχάζαρος νεοταξία.

Μμ. είπε...


Δολάριον ωνομάσθη και δόλον υποκρύπτει. Προφήτης ο μικρός και άπτερος θεός.