ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Ερμηνεία της τοιχογραφίας «Νοέμβριος»

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Ερμηνεία της τοιχογραφίας «Νοέμβριος»
 
- Nαι γεια σας, αγροφυλακή;
- Mάλιστα
- Έχω ένα μαλακισμένο μικρό κένταυρο στο χωράφι και μου έχει γκαβώσει τα βόδια.
- Έχετε πιει;
- Kάτι ρακές χθες με τον ενωμοτάρχη στον καφενέ.
- Έτσι εξηγείται.
- Nα φανταστείς πήγα να σπείρω σήμερα το πρωί με τις κόκκινες ψηλοτάκουνες της γυναίκας μου.
- Όπως την βρίσκει ο καθένας.
 
Εγώ έτσι το είδα πάντως. Καλό μήνα να έχουμε. Που δεν το βλέπω δηλαδή...μέχρι τις 20 Νοεμβρίου θα είναι άστα να πάνε.

10 σχόλια:

Disc είπε...

Περιεκτικός αλλά πολύυυυ λιτός ρε φίλε. Ξέρεις πολλά εσύ, ρισπέκτ!
Γίνεται όμως να το σπάσεις λιγάκι σε ταλαράκια και για εμάς?
Χάρη!

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Καλημερα σε ολους.
Σημερα πηγα καπου για μια δουλεια επιασα κουβεντα με τον μαγαζατορα ειχε τβ μεσα και ακουγαμε τις ειδησεις για την Τουρκια.
Τι ηθελα και ανοιξα κουβεντα,και τι δεν ακουσα ειναι η δευτερη δυναμη στο Νατο εχουν στρατο σε ολο τον κοσμο μεχρι που μου ειπε οτι εχουν 30,000 στην Αλβανια.
Συνεχισε μετα για ολα τα οικονομικα θαυματα αεροδρομια αυτοκινητα κλπ,μετα ανεφερε τον Σολτς που ηρθε εδω και μας εδωσε στηριξη κλπ κλπ.
Οταν τον ρωτησα αφου ειναι συμμαχοι γιατι δινουν τα υποβρυχια απαντησε οτι αυτα ειναι διεθνης συμφωνιες.
Αλλα αυτο που εκανε να ανοιξω το στομα ηταν η εξης εκφραση""Δεν δινεις μπουνια στο μαχαιρι"".
Τωρα φιλοι μου παρτε τα αυγα να τα κουρεψετε.
Με τετοια σταση ειναι δυνατον να μην σε γαμανε καθε μερα?
Ειπε και αλλα πολλα αλλα εμενα μου εμεινε αυτη η φραση η οποια εντελει ειναι μια σταση ζωης η οποια νομιζω λεγεται στα 4.
Οχι οχι δεν το παιζω ηρωας μερες που ναι, εχει και αυτος τους φοβους του, τους οποιους υλοποιει διστυχως με τετοια νοοτροπια.
Του απαντησα στο τελος για παλαικη αμυνα και γελασε,του ειπα οτι θα ειμαι στα βουνα της Δραμας αλλα δεν του το εξηγησα,γιατι αλλωστε ο ανθρωπος θελει ειρηνη.

ΥΓ.Δεν ξερω τι θα γινει στο τελος αλλα εγω κοιμαμαι σαν πουλακι,ασε που βλεπω και ονειρα.....

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΑΪ . Γ'ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα παίδες (ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ/ΑΝΕΝΤΑΧΤ/ΑΝΩΝΥΜΕ), ας πούμε ότι είναι καλή. Διότι ξύπνησα με φοβερό πονοκέφαλο,και ζάλη. Τα οποία δεν πέρασαν ούτε μετά από 2 καφέδες....τοστ, ομελέτα με λουκάνικα και 6 αυγόφετες.

Αποτέλεσμα του χθεσινού πιώματος με ρακές χθές με τον ενωμοτάρχη και τον Φώντα. Ξύπνησα χωρίς το σώβρακο μου, αλλά φορούσα την στολή του δύτη...τώρα το γιατί ούτε που θυμάμαι.Μόλις συνέλθω λιγάκι θα επανέλθω για πενηνταράκια.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Λογικο μου ακουγεται στολη δυτη και βρακι δεν πανε μαζι.
Ξουρισμενος εισαι να μην τραβανε οι τριχες?

ΥΓ.Οι αυγοφετες σε μεγαλη φετα?
Καλα περνατε ρε μπαγασηδες.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" ΥΓ.Οι αυγοφετες σε μεγαλη φετα?"

Ναι μεγάλες φέτες...τεράστιες. χα χα χα

https://www.youtube.com/watch?v=homFt2FaYyQ

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Τοσο ηπιες η ετσι πυροβολεις?

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά και......παν μέτρον άριστον.
έφαγα τον γκουγκλη να βρώ την τοιχογραφία, και βρήκα μόνο το κάτωθι , από βιβλίο για το Βυζάντιο....Βλέπω τον κένταρχο να στοχεύει (δεν ξέρω ποιόν και γιατί) , και τους ταύρους υποταγμένους - αν θεωρήσουμε ότι οι οπαδοί του Βάαλ τον έχουν σήμα κατατεθέν-, αλλά έχω 2-3 ερωτήσεις.
1 Ποιός ο πίνακας και που βρίσκεται
2 Τι αναπαριστά ο καλλιτέχνης, και αν τον βάλατε στο άρθρο σας τυχαία (που δεν νομίζω, ολόκληρο τίτλο αφιερώσατε) ή θέλετε να δηλώσετε και σεις κάτι.
3 Λογικά η ζωγραφιά είναι από το Βυζάντιο, δεν ξέρω αν η τελική σήψη της αυτοκρατορίας είναι το αντίστοιχο υποδικνυούμενο γιά την Ελλάδα - τουλάχιστον εκεί πάει το μυαλό μου και με το άρθρο, αν η τελική κατάλυση της αφορά την κύρια έκταση της τότε, δηλ. την σημερινή Τουρκία αν είναι και τα 2 ή γενικότερα ο κόσμος όλος
Εγώ πάντως θα έβαζα μία από Βεζούβιο,αφού φαίνεται ότι αντί για λάβα θα πέσουν μπόμπες αφανισμού
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" έφαγα τον γκουγκλη να βρώ την τοιχογραφία, και βρήκα μόνο το κάτωθι , από βιβλίο για το Βυζάντιο..."

Η εικόνα είναι από χειρόγραφο του 1346, που βρίσκεται στην βιβλιοθήκη της Μονής Βατοπεδίου, Άγιον Όρος. Και έχει τίτλο.."Ο Νοέμβριος σπορέας".

Μπορείς να βάλεις όπου χωράφι την λέξη πατρίδα
Και όπου βόδια...να βάλεις τον αποβλακωμένο κάτοικο της χώρας.
Ο Κένταυρος που "τυφλώνει" τα βόδια...είναι ο κεντών την αύρα.Αυτός/αυτοί που δημιουργούν μια τεχνήτη ψευδαίσθηση , ένα μάτριξ που "τυφλώνει" τα ...βόδια.

Παλαιότερα όταν θέλαμε να γελάσουμε με τον Φώντα λέγαμε 'ενα τραγουδάκι:

"χιλιάδες τα βόδια
στην μέση εμείς"

Βουκεφάλες και μάλιστα πολλοί εξ αυτών με κέρατα..ουυυυυ πολλοί.

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ