ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ: Oι πλέον επικίνδυνοι (spied by EYP)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ:
Oι πλέον επικίνδυνοι (spied by EYP):
 
🔸Androu La Tsi, γνωστός Κινέζος πράκτωρ, επιρροή της ΠΠΣΠ, ειδικός στο καμουφλάζ του λόγου δια σιβυλλικών δηλώσεων Κομφουκιανης προέλευσής.
 
🔸 Άδωνις Γου, διαβόητος εισπράκτωρ, έκανε τον Κινέζο όταν έμαθε ότι παρακολουθούσαν την συζυγάτα του.
 
Αι έρευναι δια την εξάρθρωσιν των υπολοίπων μελών του κυκλώματος, συνεχίζονται
 
Εκ του Τμήματος Αντικατασκοπείας του παρών ιστολογίου.
 
Υ.Γ Κάτι μου λέει ότι ο Μητσοτάκης  ήξερε ότι ο Πατούλης θα χωρίσει, πριν ακόμα το μάθει ο Πατούλης.  Κλαίω 😂😂😂😂  

Ο Μητσοτάκης είναι χαρακτηριστική περίπτωση “ματάκια”. Είμαι βέβαιος ότι μικρός είχε τηλεσκόπιο και έκανε μπανιστήρι κωλαράκια στα μπαλκόνια. Το βλέμμα του όταν συναντιέται με γυναικεία καμπύλη, είναι μόνιμα το βλέμμα “τι βλέπουν τα ματάκια μου”...
 
Το μοναδικό “υποκατάστατο¨ενός “ματάκια” όταν δεν μπορεί να δει, είναι (τουλάχιστον) να “ακούει”...Και κάπως έτσι πήρε την ΕΥΠ στο Μαξίμου. (αλλά την Πατούλαινα και την Μανωλιδου ρε Κυριάκο);; Το τερμάτισες.🙃

 

1 σχόλιο:

Μμ2 είπε...



Μάτια πλάνα, αυτιά αεροπλάνα
κι ό,τι μου γυαλίζει
βάνω το ΕΥΠ-φυλακτικό μου
και του μαμώ τη μάνα!