ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Σε μια αεροπορική έκθεση στην Κίνα το Σάββατο, η κινεζική Πολεμική Αεροπορία παρουσίασε τις δυνατότητές του J-20 Stealth Fighter Jet. Δεν έχω δει ποτέ αμερικανικό μαχητικό Jet να μπορεί να κάνει μερικούς από αυτούς τους ελιγμούς! Εντελώς εκπληκτικό το βίντεο παραπάνω.
Σίγουρα έχω δει αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη να μπορούν να «αιωρούνται» κατακόρυφα με τη μύτη τους στραμμένη προς τα πάνω, αλλά δεν έχω δει ποτέ να κάνουν αντιστροφή της κατεύθυνσης κατά την πτήση που εκτελούν αυτά τα κινεζικά αεροσκάφη. Με συγκλόνισε ως προς την ικανότητα των πιλότων ΚΑΙ ως προς την ικανότητα ελιγμών των τζετ.
Περίμενα να δω έναν από αυτούς να πέφτει από τον ουρανό με τους ελιγμούς που έκαναν, αλλά αυτό δεν συνέβη. Λέτε να έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν οι Κινέζοι;;;
Ανανέωση : Μερικοί άνθρωποι που *νομίζουν* ότι τα ξέρουν όλα, στέλνουν σχόλια με ηλίθιους χαρακτηρισμούς για τους ίδιους ότι πρόκειται για μοντέλα τζετ με τηλεχειριστήριο. Δεν είναι. Ο ήχος από μόνος του αποδεικνύει ότι είναι πραγματικά μαχητικά αεροσκάφη, με πραγματικούς κινητήρες τζετ - μπορείτε να τα ΑΚΟΥΣΕΤΕ για να κλάψετε δυνατά! Full-throated jet engines είναι ! Αυτή η ιστορία είναι ακριβής. Τα τζετ είναι αληθινά, αν και τώρα μου λένε ότι είναι J-16 και όχι J-20. Όποιος σας πει το αντίθετο δεν ξέρει για τι πράγμα μιλάει.
3 σχόλια:
Για να λέμε αλήθειες...F35 ή F22 δεν μπορεί να κάνει από απόσταση αυτό που δείχνουν οι Κινέζοι.
Πάντως, οπωσδήποτε έχουν άγρια υποβοήθηση από υπολογιστικά συστήματα. Δεν νομίζω πως είναι τόσο μάγκες οι πιλότοι! Υπολογίζω ότι από μόνοι τους γι' αυτά τα ακροβατικά πρέπει να κοιτάζουν συνεχώς καμιά δεκαριά όργανα σε χρόνο μισού δευτερολέπτου όλη τη δεκάδα, και δεν βγαίνει ο λογαριασμός.
Ο άνθρωπος με τα ταχύτερα αντανακλαστικά όλων των εποχών ήταν ο μακαρίτης ο Άϋρτον Σένα, με χρόνο αντίδρασης το αξεπέραστο 0.10 sec. (Γκράν Πρί Ισπανίας 1992, πίστα Βαρκελώνης, ο τρομερός ελιγμός που έκανε με όπισθεν με στροφή, πριν κάν ολοκληρωθεί μισό δευτερόλεπτο. Πρόλαβε να καταλάβει ότι γλύστρησε το αμάξι του, να κοιτάξει τους καθρέφτες του, να φρενάρει, να ξεμαγκώσει την ασφάλεια της όπισθεν, να βάλει ταχύτητα, να ξαναγκαζώσει στρίβοντας το τιμόνι, να φύγει έξω απ' την πορεία του "τραίνου" που ερχόταν, και να προσέξει να μην κολλήσει στην άμμο ασφαλείας...) Οι λοιποί πιλότοι της F1 έχουν χρόνο περίπου 0.12-0.13 sec.
Αν οι δύο πιλότοι των τζέτ είναι τόσο γρήγοροι ή/και τόσο εκπαιδευμένοι (δεν αποκλείεται γιά γρήγοροι, αλλά δεν το πιστεύω), τότε το πρωτάθλημα της F1 προσεχώς θα βρεθεί να το πάρει κάποιος Κινέζος, αν και δεν βλέπω τέτοια προοπτική σύντομα.
Σαφώς έχουν τρομερή υποβοήθηση από όργανα. Πχ έχουν έναν βομβητή, που τους λέει ότι πλησιάζουν επικίνδυνα το έδαφος, όπως στα αυτοκίνητα που κάνουν όπισθεν. Οι Κινέζοι είναι μανούλες σε φωτάκια led και λοιπά μπλιμπλίκια!
" Πάντως, οπωσδήποτε έχουν άγρια υποβοήθηση από υπολογιστικά συστήματα. "
Σαφέστατα και έχουν υποβοήθηση, ουδείς ισχυρίστηκε εδώ μέσα ότι δεν έχουν βοήθεια. Η Κίνα δεν έφτασε στο σημείο που είναι οικονομικόστρατιωτικά χωρίς έξωθεν βοήθεια.
" Αν οι δύο πιλότοι των τζέτ είναι τόσο γρήγοροι ή/και τόσο εκπαιδευμένοι (δεν αποκλείεται γιά γρήγοροι, αλλά δεν το πιστεύω), τότε το πρωτάθλημα της F1 προσεχώς θα βρεθεί να το πάρει κάποιος Κινέζος, αν και δεν βλέπω τέτοια προοπτική σύντομα."
Δεν έγραψα πουθενά στο κείμενο της ανάρτησης άνωθεν γι ικανούς κινέζους πιλότους...αλλά για ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ...έγραψα επί λέξη : " Δεν έχω δει ποτέ αμερικανικό μαχητικό Jet να μπορεί να κάνει μερικούς από αυτούς τους ελιγμούς! ".
Για τις ικανότητες των μαχητικών τους μιλάω και όχι για τις ικανότητες των πιλότων. Είναι γνωστό άλλωστε ότι η Κίνα ψάχνει να βρει αρκετούς εκπαιδευμένους πιλότους για να χειρίζονται μαχητικά αεροσκάφη από αεροπλανοφόρα. Θέλει πιλότους που να μπορούν να προσγειώνουν και να απογειώνουν τα μαχητικά της από τα αεροπλανοφόρα που έχει.
Δημοσίευση σχολίου