ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Μελόνι: Η χώρα αναπόσπαστο κομμάτι του ΝΑΤΟ και της Ευρώπης και «όποιος δεν συμφωνεί, δεν θα μπει στην κυβέρνηση»


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Μελόνι: Η χώρα αναπόσπαστο κομμάτι του ΝΑΤΟ και της Ευρώπης και «όποιος δεν συμφωνεί, δεν θα μπει στην κυβέρνηση»

Έτσι σε θέλω καρδιά μου.
Τι νόμιζες ότι θα σκίσεις και εσύ τα μνημόνια με ένα νόμο και ένα άρθρο ή θα έλεγες go home madame Ursula;;
 
Ρώτα τον Τσίπρα που αποθήκευσε το νταούλι του να το αποθηκεύσεις και συ εκεί.
Αυταπάτες προεκλογικές μέχρι να εκλεγείς. Μετά αυτά τα λέγαμε "last year" όπως έλεγε και ο Μιχελογιαννάκης.
 
Ένας μήνας μόνο πέρασε που τα λέγαμε ΕΔΩ.

Η είδηση ΕΔΩ...

 

7 σχόλια:

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

https://www.vauen.com/nc/pipes/novelties.html

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Buongiorno, nostro Sole....

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Buongiorno caro!

Godere..


https://youtu.be/GeuiBnADCQM

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
Εκει αποφασιζει το Βατικανο και εδω το αδερφο τους παπαδαριο.

Μμ. είπε...



Έι, είμαι κι εγώ εδώ.

https://www.youtube.com/watch?v=UkqFiE-_HTg

Ένας κατακλυσμός ηλιακής ελληνικής αγάπης θα σώση εν πολλοίς την ανθρωπότητα.
Φιλάκια τοις πάσιν.






ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Aγαπητοί φίλοι ...Ηλίου Αλκή και Μμ εξαιρετικά και τα δύο τραγούδια. Τα απόλαυσα .Και μια και πιάσαμε τις λιακάδες και τις ηλιαχτίδες , ένα τραγουδάκι και από μένα , ελπίζω να σας αρέσει . Και έχει έξω έναν ήλιο υπέροχο.

https://www.youtube.com/watch?v=ktyhXq00RxQ

Ανώνυμος είπε...

Ρε την Κικίτσα! Σιγά που πέσαμε απ' τα σύννεφα με το boeing 747 του Μπίγαλη!!!!
Sorry, για το σολιψισμό, αλλά ήξερα μια με αυτό το όνομα που είχε τη φάτσα της Georgia, σκέτο νανοέμβολο! Κι από ψυχή; Κλασική περίπτωση βλάβης: ύπουλη και κομπάζουσα λιονταρίνα! Αλλά και το απεικονιζόμενο έμβολο τυγχάνει αιγόκερως με ωροσκόπο Λιόντα! Κοίτα ρε κάτι συμπτώσεις! Και μετά σου λέει να μην είσαι φυσιογνωμιστής!

Τουλάχιστον ο Μπίγουλης τα χε γράψει:
Είχα πάρει προχθές ένα Boeing
επτακόσια σαράντα επτά
Όταν πάνω απ' την Κω λέω στη συνοδό
Ανοίξτε την είδα, ανοίξτε να βγω
Να η αγάπη μου, νάτη πετάει
μέσα απ' τα σύννεφα χαμογελά
στο 'να της χέρι έχει ένα αστέρι
και το άλλο χέρι μου στέλνει φιλιά
περιμενέ με περιμενέ με, βγαίνω απάνω στο φτερό
στο συννεφάκι, στο συννεφάκι θα 'ρθω καλή μου να σε βρώ
Ει οπ το αεροπλάνο έπεσε σε κενό
Να τη η ευκαιρία να την κάνω εγώ
Μα δεν είστε καλά μου απαντάει
ψυχραιμότατη η συνοδός
να κατέβετε εδώ και με τέτοιο καιρό
Καθίστε ηρεμήστε να φέρω γιατρό
Να η αγάπη μου νάτη πετάει
μέσα απ τα σύννεφα χαμογελά
στο 'να της χέρι έχει ένα αστέρι
και στο λαιμό της την πούλια φορά
Περίμενε με, περίμενε με έρχομαι τώρα να σε βρω
Κράτα μου θέση στο συννεφάκι, εκείνο τ' άσπρο το μικρό