ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Η φανουρόπιτα (the final scene) (the sequel νο15 reloaded)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η φανουρόπιτα (the final scene) (the sequel νο15 reloaded) 
 
-Έλα εδώ Washington DC! Παρακαλώ να με συνδέσετε με τον Πουθου σας,. Μπάιντεν πείτε του, from US, με ξερει. Επείγον πείτε του. 
 
-Hold on please...
................. 
 
-Hello;;
 
-Καλημέρα Mr President, Μητσοτάκης εδώ, όχι ο Τσίπρας. ΟΚ;; Ευτυχώς που με προλάβατε στο τσακ, ότι τελείωσα έναν βαρύ πρόγραμμα με κάτι γραφειοοκρατικά θεματάκια με τις τιμές στο αέριο και έφευγα για weekend. Τι μπορώ να κάνω για εσάς σήμερα;;
 
- Το ξέρω ότι δεν είσαι Τσίπρας βρε χαϊβάνι, αυτό λέγαμε τώρα με την Πελόζενα, και μου ήρθε τρέχοντας για να σε πάρω.
 
-Ω, τα σέβη μου πείτε της. Τι μου θυμίσατε πάλι... χειροκρότημα, Κογκρέσο... πολύ με συγκινεί το ενδιαφέρον της. Υποθέτω με πήρατε που έριξα τις τιμές στο αέριο...
 
-Γι αυτό, που μας χάλασες όπως λες την συνταγή, θα σε πάρει ο Tsounis, you know εκείνος ο μοβόρος που σου έστειλα για watch dog...
 
-Δεν σας ευχαρίστησα ποτέ για το ενδιαφέρον σας Μr President...
 
-Ποιο ενδιαφέρον της βρε Tsipras;; Δεν σου είπα τι να κάνεις με εκείνον τον gademis που ότι πιάνει στα χέρια του γίνεται στάχτη και Burberry;;
 
-Ποιός Τσιπρας κύριε πρόεδρε, Μητσοτάκης είπαμε, ο Κυριάκος...
 
-Κυριάκος;; Για θύμισε μου σε παρακαλώ.
 
-Εγώ, που με είχε πάρει ο προκάτοχός σας για μια συνταγή που είχε ζητήσει η ex first Lady από την σύζυγο μου, για μια φανουρόπιτα. Γιατί είχε χάσει, λέει, το καλό της το ρολόι, αυτό που μετραγε τις ώρες για να φύγει από το White House και μετά σας πήρα, νομίζοντας ότι είστε ο Τραμπ, για να σας δώσω την σωστή, μπέρδεμα τότε, θα το θυμάστε...
 
-Συνταγή από την σύζυγο σας;; Ω, τι κάνει η αγαπητή μου η Pigeon;; Τα μικρά σας διαβολάκια καλά; Έμαθα και τα νέα για εκείνον τον Tsalakotos. Ελπίζω τώρα που παντρεύτηκε να ηρεμήσει. Η Σκάρλετ εννοώ. 
 
-Ποια Περιστέρα, ποια Pigeon κύριε πρόεδρε;; Πάλι τα ίδια;; Μαρεβα λέγεται η σύζυγος μου. Μ Α Ρ Ε Β Α ...
 
-Τι φωνάζεις βρε, κουφός είμαι;; Και δεν μου λες, η Μαρέγκα, η πως την λες, ξέρει;;
 
-Τι να ξέρει Mr President;;
 
-Συνταγή για φανουρόπιτα βρε χαϊβάνι, τι άλλο;;
Για αυτό σε πήρα. Πίτες ξέρει να κάνει;;
 
-Τι πίτες;;
 
-Φανουρόπιτες βρε βλαξ, FindMePies, πως το λέτε στο Ελλάδα;;
 
-Ξερει, έστελνε και στην ex First Lady, αν ενθυμειστε, και είχαν success. Τι χάσατε;;
 
- Εγώ τίποτα! Εσύ έχεις χάσει την μπάλα και θα την χρειαστείς τώρα για να βρεις που έβαλες την τρίτη σου επιστολή. Ο Ρόμπερτ την ζήτησε.
Τουτ τουτ, τουτ, τουτ...
 
-Ο Μπάιντεν ήταν πάλι ρε Δένδια. Στο πακιστανικό με πήρε αυτή την φορά, πάλι για μια φανουρόπιτα. Αλλά κόπηκε η γραμμή. Μήπως θυμάσαι εσύ που την έβαλα εκείνη την τρίτη ;; ....Αλλά μου το έκλεισε, να δούμε αν θα ξαναπάρει...
.....
-Εχετε πάλι γραμμή από Washington DC. Σας συνδέω 
 
-Ναι mr President, έπεσε η γραμμή, σας ακούω 
 
-Ποιος President ρε man;; Robert Redford εδώ. Μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο εκεί;;
 
-Μιλατε! Κυριάκος Μητσοτάκης, πρωθυπουργος!
 
-Α, εσένα έψαχνα! Ξέρεις, θα κάνουμε ένα remake του "Όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου", το sequel για εκείνο το Watergate, και σε σκεφτήκαμε. Ενδιαφέρεσαι;
 
-Για πρωταγωνιστή;; Ω μεγάλη μου τιμή αλλά ξέρετε εγώ...
 
-Τι πρωταγωνιστή mr;; Φυσικά και τα ξέρουμε όλα! Για μια συνταγή για κάποια find me pie σε παίρνω. Θα την χρειαστεί η παραγωγή για το catering των γυρισμάτων που θα γίνουν στην Ελλάδα για το sequel του Watergate με πρωταγωνιστή κάποιον ShortyLion... something. Ενδιαφέρεσαι για να βγάλεις κανένα εξτραδακι τώρα που θα είσαι unemployed;;
 
Όποιος/α έχασε τα προηγούμενα επεισόδια της σειράς,  πάει στο τίτλο κάτω από την ανάρτηση που λέει "ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: