ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. (5Α)

ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ   ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. (5Α)

(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)

1) Όταν πλησιάσαμε εκείνα τα ψηλά κάστρα της μαγείας που μια ξένη μαύρη μάγισσα είχε χτίσει από την εποχή της αυτοκρατορίας, - επλησίαζον δε αι ενιαιαύσιοι εορταί των ιερών βρικολάκων - εκείνος είπε: Για την μαγεία δεν με είχες ρωτήσει;  

2)  Άκου λοιπόν:  Όσοι δεν έχουν αλήθεια και καλοσύνη μέσα τους ανήκουν στην φυλή του κακού και της μαύρης μαγείας. Εμείς τότε ως αντιστασιακοί θεωρούσαμε ατιμωτικό και καταπιεστικό το ανακρίνεσθαι στην Ασφάλεια για τα πολιτικά μας πιστεύω.

3) Εν τούτοις σ’ αυτό το μαύρο κάστρο όπως και  στους κατά τόπους υπαλλήλους της επικράτειάς του. Είναι πολλοί εκείνοι που καταθέτουν εκουσίως μέχρι και τα πιο προσωπικά των απόρρητα δεδομένα και μυστικά. Θρησκευτική ανάγκη λες;

4) Θρησκευτική μαγεία είναι το ορθόν. Είναι ταυτόσημος με την πολιτική μαγεία και ως εκ τούτου η άλλη όψι της εξουσίας.  Γι αυτό και άκρως διαδεδομένη και καθιερωμένη.

5) Η θρησκευτική μαγεία πάλι είναι το απότοκον της δεισιδαιμονίας.  Προκληταί πνευματικαί ιώσεις, φαντασιακά αντικαταθλιπτικά, ηθικά αντισώματα και ιάσεις. Πιστεύεις  σαν υπνωτισμένος (υποβολή) ότι βλέπεις μιλάς στον θεό τον ίδιο.

6) Στον ίδιο κι όχι στον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο ενός παρασιτικού θρησκευτικού συστήματος που συγκεντρώνει τεράστιο πλούτο και δύναμι από την ανθρώπινη δίψα μεταφυσικής αναζητήσεως και προστασίας. Πλούτο και δύναμι που όχι μόνο δεν μοιράζεται φιλάνθρωπα αλλά στρέφεται και εναντίον των ανθρωπίνων ελευθεριών.

7)  Είχαμε φθάσει  πια και περιδιαβάζαμε στην  πόλι μας, ο ήλιος έδυε: Βλέπεις είπε δείχνοντας αυτά τα κακάσχημα γλυπτά; Και αυτά τα απαίσια, ολόγυρα επιτοίχια  ζωγραφήματα;   

8) ¨Αστυμαγεία¨ λέγεται. Εκπέμπουν και διαχέουν, εν συνδυασμώ και με  άλλες παρόμοιες παραστάσεις, ένα μολυσμένο, σκοτεινό και μεταδοτικό ρεύμα φόβου και ανασφάλειας. Το λες κι ένα νοσηρό μαγικό τελετουργικό, ένα ύμνο του θανάτου και μια βλάσφημο αποκήρυξι της ζωής.

9) Ένα κρύο ανατριχιαστικό ρεύμα τους τύλιξε. Σύμπτωσις; Πολλά κακά και παράξενα, ανησυχητικά  μαζεμένα, συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα. Κρόνειος νεοσατανισμός και παλαιοκρυπτοσατανισμός  δίδουν μάχη για τα πολιτικά πρωτεία,

10) με έπαθλο την ελληνική ψυχή του ελευθέρου κόσμου. Ό,τι άσχημο, ακάθαρτο, κακόβουλο και διαλυτικό, μέσα κι έξω μας, επιστρατεύεται για τον σκοπό αυτό. Εξ ού και αυτές οι ¨σατανικές¨ αντιαισθητικές παραστάσεις και καταστάσεις.  

11) Έχουν τον λόγο τους. Προκαλούν, προσκαλούν και δένουν με τα ανάλογα κακά πνεύματα που κινούνται  στην γήινη ατμόσφαιρα. Επηρεάζουν, διαστρέφουν  και μεταλλάσσουν, ασυνείδητα και ανεπαίσθητα,  το ψυχικό μας κλίμα. Κακά πνεύματα; Ναι.

12) Έτσι προοδευτικά η κακή επιρροή κερδίζει έδαφος μέσα μας εκτοπίζοντας το ανάλογο καλό κλίμα, πνεύμα και διάθεσι. Ο άνθρωπος, βλέπεις, δεν είναι θεός, αλλά μια οντότης ορισμένης-περιορισμένης ψυχοπνευματικής χωρητικότητος και δραστηριότητος, συμβατής με τη γηίνη φύσι του.  

13) Το ίδιο δεν συμβαίνει και με την μνήμη; Στον κόσμο της Γενέσεως άλλωστε τα πάντα ανταλλάσσονται και ανακυκλούνται μεταξύ των, τίποτα δεν πεθαίνει ολοκληρωτικά ούτε τελειωτικά. Και τίποτα δεν πάει χαμένο.

14) Η αποβληθείσα  λοιπόν από την επίδρασι του κακού θετική ενέργεια της ψυχής αποβαίνει η ζωτική τροφή  των κακοβούλων πνευμάτων. Που χωρίς αυτή θα έπρεπε να σβήσουν.

15) Βλέπεις, το καλό, καθαρό και όμορφο μόνο είναι ζωή και δίδει ζωή. Το κακό, άσχημο και ακάθαρτο είναι η περιουσία της αποσυνθέσεως, του θανάτου. Ακόμα και το κακό λοιπόν θέλει το καλό ώστε να τραφή και να το αφομοιώση σε κακό για να ζήση.

16)) Αλίμονό μας δηλαδή; Για τους μοιρολάτρες ναι. Γι αυτούς που νομίζουν την ανθρώπινη αποστολή τους τελειώνει εδώ και μετά παράδεισος,  αιώνια ξάπλα και ψαλμωδίες.

17) Αλλά για τους αγωνιστάς και ήρωας του φωτός όχι απαραίτητα. ¨Πόλεμος  πάντων πατήρ  και δημιουργός ελευθέρων και σκλάβων, θεών και ανθρώπων:¨ δεν είπε ο σοφός;

18) Ενεργειακός ανελέητος πόλεμος  όθεν παντού,  η υψίστη νομοτέλεια  εις τον κόσμον της Γενέσεως.

19) Το ίδιο πόλεμος αόρατος, πνευματικός κι εδώ στην γη. πόλεμος χωρίς αρχή και τέλος για επιβίωσι κα επικράτησι.  Γι αυτό οι ενάρετοι, οι επιτυχημένοι δηλαδή στην γήινη ζωή τους άνθρωποι είναι λογικό να προβιβάζονται μετά το πέρας της σε όντα ενός ανωτέρου εξελικτικού επιπέδου,

20) να γίνονται δηλαδή έως και θεοί, όπως και σ’ ένα πόλεμο οι επιτυχημένοι αξιωματικοί παίρνουν βαθμολογική προαγωγή. Οι αποτυχημένοι δε, ακόμα και ουράνιοι θεοί, κατά τον ίδιο λόγο να εκπίπτουν και να υποβιβάζονται σε μια κατηγορία κατωτέρου επιπέδου όπως η δική μας γήινη διάστασι.      

(συνεχίζεται.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: