ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Brake. Απογευματινό ποιητικόν τέιον! ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ


 ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Brake. Απογευματινό ποιητικόν τέιον! ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ

Φαρμάκι έχω στην ψυχή
φέρνει μαυρίλα θολερή
στα στήθια μου.
Νύχτα αξημέρωτη ξανά,
με το πιοτό της με κερνά,
εβίβα μου! 
 
Για το predator θα πω,
(μας πως αλλιώς θες να στο πω):
Αυτά τα λεν κομμουνισταί
που μ'εχουνε άχτι φοβερό
που την ανάπτυξη θωρώ
να'ρχεται τώρα, με ρυθμό,
βήμα ταχύ σαν το μετρό
της Σαλονίκης βροντερό
(τηλεδιοίκηση θα βρω
απ το καλάθι, το φτηνό)
εβίβα μου!
 
Όσο θα ψάχνω εγώ να βρω
του Πλάτωνος το φυλαχτό
κρυμμένο κει στο Ελληνικό
για θέση έχω φοβερό
"Πω πω πω πω…Πω πω πω πω"
Για την ανάπτυξη θα πω
Κάναμε βζιιν από καιρό!
 
(Στον ψυχολόγο θα το πω,
Σκασίλα μου!)
 
Κικιρικου!
 
Υ.Γ  Η Κηφισιά έχει γίνει...ένα απέραντο "πάρτι"...!!! Όλες κάνουν πάρτι στα σπίτια τους με καλεσμένους... τους υποψήφιους του Βόρειου τομέα Ν.Δ...!!!
Φωτιά έχουν πάρει τα κομμωτήρια και τα νυχάδικα.!!!😀😀😆  Μην εκπλήσσεστε. Το άνδρο των Σαμαρικων τύπου Κεραμεως και Άδωνις είναι εκεί πάνω

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο τύπος που ταυτίζεται απόλυτα ως εικόνα και λόγος με ότι πρεσβεύει το κοροϊδοϊστάν του δηθεν μοντέλου ανάπτυξης της Κουλής οικογένειας.