ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Μικρές καθημερινές ιστορίες.


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Μικρές καθημερινές ιστορίες.

Πίνουμε χθές με τον Βρασίδα καφέ και τσουπ σταματά μια νεκροφόρα φορτωμένη μπροστά. Βγαίνουν οδηγός και συνοδηγός και μπαίνουν και οι δύο να ψωνίσουν στο διπλανό σούπερ μαρκετ.

Λίγο πριν μπουν στο μαγαζί φωνάζει ο Βρασίδας "που πάτε ρε;; Εμένα με ρωτήσατε αν θέλω κάτι; "

Φώντας : Παραιτούμαι... Ε δεεε... Δηλαδή δεεε..

Λυκ : Που να το ζούσες κιόλας. Μου βγήκε ο καφές από την μύτη  .Όπως  γέλαγες εσύ πρίν όταν σου τα έλεγα , έτσι γέλαγα και εγώ με τους υπόλοιπους θαμώνες μόλις το άκουσα. 

Με ρωτά πάλι χθες ο Βρασίδας αν θυμάμαι, όπως φημολογούνταν, στον στρατό πριν κάποια χρόνια αυτό που μας έριχναν στο φαγητό για να μην έχουμε "σηκωμάρες".
Του απαντώ ότι θυμάμαι την φήμη εκείνη.
Ε λοιπόν μου λέει αυτό είναι αλήθεια και μάλιστα σήμερα έχει αρχίσει να με πιάνει

Το βιβλίο που σας έλεγα... Έχω μαζέψει πολύ πράγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: