ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

Τώρα έχω τον δικό μου Δράκοντα να μου δείχνει τον δρόμο προς...την κουζίνα.!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Βρήκα ένα σαμιαμίδι στην κουζίνα, μάλλον διψούσε το κακόμοιρο . Οι παλιοί το θεωρούν τύχη, έτσι και εγώ μ' αρέσει να το πιστεύω Σίγουρα είναι σπάνιο στην πόλη να σου τύχει και ειδικά σε όροφο πολυκατοικίας , βέβαια από παιδί μάζευα γύρω ότι ζωάκι μπορεί να φανταστεί κανείς. Δεν θα το πειράξω. Όποτε θέλει ας βγει να πιει νερό. Πάντως σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναδώ κουνούπι εδώ μέσα, ούτε θα δω καμμία αράχνη ή άλλο έντομο.
 
Καλύτερο και πιο αβλαβές εντομοκτόνο δεν υπάρχει. Τώρα έχω τον δικό μου Δράκοντα να μου δείχνει τον δρόμο για την κουζίνα.! χα χα χα  Την καλημέρα μου σε όλους τους Έλληνες...και μην φοβάστε οι Δράκοντες είναι εδώ για να μας υπηρετούν.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...



"και μην φοβάστε οι Δράκοντες είναι εδώ για να μας υπηρετούν."

Είναι οι καλύτεροι εξολοθρευτές...εντόμων,μικρών,μεγάλων,..γιγάντιων χαχαχ.
Δείχνουν τον δρόμο για ....την κουζίνα ναι για αρχή.

Λοιπόν πες σε όλους όσους μας εχθρεύονται πως

"Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί
στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα
ΘΑ μας αντέξει το σκοινί
ΚΑΙ θα φανεί στο χειροκρότημα. "

Την καλημέρα μου στο σαμιαμίδι!!!

Ανώνυμος είπε...

οχι ολοι ομως

Μμ2 είπε...



Δρακουλομητσάκης: Λέγε μου τέτοια, λέγε μου τέτοια... Στον δρόμο μου είσαι.

Ανώνυμος είπε...


Σαφέστατα όχι όλοι.

Σαμιαμίδι με σαμιαμίδι έχει διαφορά.... ένας δράκος δρόμος σα να λέμε

https://www.youtube.com/watch?v=5gpHueOZDW4

Ανώνυμος είπε...

Έχει παλιούς λογαριασμούς ο Λύκαστρος με κάτι Δράκους. Ξέρει όμως και τους περιποιείται δεόντως...