ΤΑ ΑΝΑΔΕΛΦΑ ΔΙΑ-ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. Μέρος Γ΄( 13 )
(Ωδάρχης, Αρρίων, Μειδίας, Αγριμέδων)
1) Κάθε στιγμή αποκαλύπτει μυστήρια, κτίζει εμπειρίαις και διαπλάθει συνειδήσεις. Τίμα τας κορυφαίας σου στιγμάς, τον αγαθόν σου δαίμονα.
2) Κανείς δεν κάνει την δουλειά του θεού και του διαβόλου καλύτερα προκειμένου για τον άνθρωπο από τον ίδιο τον άνθρωπο.
3) Ουκ έστι πάλι αισχρότερον τι από την δόλια νουθεσία που υποκρύπτει ωμή θρησκευτική προπαγάνδα και προσηλυτισμό.
4) Αφ’ ότου ο επί χιλιετίας πολύτροπος, πολυθεϊστής, φυσιολάτρης Έλλην, κατ’ ανάγκην και παρά φύσιν, εγένετο μονοθεϊστής, το μόνο που κατώρθωσε ήτο να γίνη ακατάλληλος εις αμφότερα όπως και παραμένει.
5) Αν δεν πάει αρχαιολογικό περίπατο ο θρησκευτικός ημών βυζαντινισμός, αυτό το ένδοξον έθνος δεν πάει πουθενά. Τα γαρ ιερά ψεύδη επικινδυνότερα και καταστροφικότερα των ανιέρων.
6) Υπάρχει προσέτι φθόνος μέγας, αντιπαλότης και ποιοτική διαφορά ηθών και αξιών μεταξύ εβραιογενούς βυζαντινισμού και του αρχαιοελληνισμού, του τελευταίου κατά πολύ έναντι του πρώτου πολιτισμικώς υπερτερούντος όσον και οικονομικοπολιτικώς υστερούντος.
7) Η συνήθεια είναι η δύναμις του πανδαμάτορος χρόνου. Ο λατρεύων ήρωας και πολεμιστάς εθίζεται εις το ασκείν ελεύθερον φρόνημα. ο προσκυνών δε τον θεόν ως τύραννο φοβερό ή βάρβαρος δούλος είναι ή για δούλος προαλείφεται.
8) Εμείς πάντως εζήσαμε και άλλαις εποχαίς μνήμης και φυσικής αγνότητος, χωρίς τα προσωπεία της προσποιήσεως, χωρίς τα λεπτεπίλεπτα εξαρτήματα της ανάγκης. Υποψήφιοι του φωτός και αυχμηταί της πικράς άμμου.
9) Ποιος θα ξεχώσει την τεθαμμένη αλήθεια των ευκλεών προγόνων; Την αρετήν των πεπεδημένων; Κεκμηκώς ο συλλέκτης απαντήσεων. Και ποιος θα πολεμήσει μέχρι αυτοθυσίας γι αυτά; Ποια ηλυσίων λεωφόρος τότε θα προκύψει;
10) Ο θεός απεχθάνεται όσο κι ο σοφός την θρησκευτική γραφειοκρατία, τους φυγοστράτους και προδότας. Κι αν κάποιος αγαπά τον θεό, δεν σημαίνει ότι κι θεός συναινεί σ’ αυτό. δεν καλοβλέπει προφανώς καιροσκόπους και θεοπάλαβους.
11) Κι έπειτα υπάρχει ύβρις και αναίδεια πιο μεγάλη απ’ τον διπλωματούχο άγιο εξορκιστή που ενώ πρεσβεύει αγάπη και ταπεινοφροσύνη, αλειεύει ψυχαίς εις τον βούρκον της πιο αγρίας και ανιάτου δεισιδαιμονίας;
12) Όποιος έμαθε ζην ξέρει και πώς πεθαίνειν είπε ο στωικός. Και ο σκεπτικιστής: Μήπως χριστιανισμός είναι κομμουνισμός με σφραγίδα θεού, κομμουνισμός δε χριστιανισμός που δεν έχει τον θεό του; Γι αυτό και όλα όλο αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν;
13) Καραγκιόζηδες πολιτικοί, καραγκιόζηδες δημοσιογράφοι, γιουσουφάκια συνδικαλισταί και παρακρατικοί. Παπαγάλοι και ιεροκήρυκες βίοι παράλληλοι. Γι αυτό και αυτός ο σκοταδισμός, η ομαδοποίησις, ο οπαδισμός, το σανόοσμο χνώτο του όχλου και της αγέλης;
14) Κόμματα και μειονότητες, η νέα έκδοσις της αρχαίας στρατηγικής του ¨Διαίρει και βασίλευε¨ του εθνοκτόνου υπερσυστήματος. Μεταφυσικός συνδρομητής και συνεργάτης ο θρησκευτικός αγελάρχης εκτροφεύς εθελοδούλων, του κύπτειν και υποκύπτειν ακόμα και στο πιο άδικο.
15) Απ’ όλα διαθέτει το σύστημα. Ακόμα και από μηχανής θεό. το ποδοσφαιρικό, πολιτικό, θρησκευτικό τζόκερ που μεταθέτει όλα τα προβλήματα ως δια μαγείας κάτω απ’ το χαλί.
16) Καλώς ήλθατε στην συνωμοτική αποικιοκρατική κομματοκρατία. τα σπαράγματα της αρχαίας εκκλησίας του δήμου. τον εμφύλιο πόλεμο της ειρήνης. Τα εθνικά καρκινώματα. Τελικά ήταν πολλά τα λεφτά. Γι αυτό και γέμισε η χώρα ξένους φαντάρους, μηδίζοντες, ξενοσποραίς και γενιτσάρους.
17) Απλά μαθήνατα ιστορίας: Οικονομικός και πολιτικός ανέκαθεν μετανάστης ο Έλλην. και ποτέ ληστρικός επιδρομεύς. Άλλοι έχουν ιστορικό των ένα αποικιακό, γενοκτονικό, τοκογλυφικό και σατανικό μητρώο.
18) Οικτρά και αξιολύπητος η υλική πενία η οποία, αν και μπροστά στην ψυχική τοιαύτη δεν συγκρίνεται, είναι δυστυχώς εν πολλοίς προάγγελλος της δευτέρας.
19) Άπληστος ο άνθρωπος όσον και ατελής και ως μη τέλειος το τέλειον, ατέχνως και ανιέρως, επιχειρεί κολαζόμενος.
20) Οι πολλοί ξέρουν πως για το πέλαγος της αληθείας δεν έχουν ικανά μέσα πλεύσεως. Γι αυτό και συνωστίζονται, μοιρολατρικά και αταξίδευτα, σταις θρησκευτικαίς ακταίς.
1 σχόλιο:
Ορφέας, Ορφικοί 'Υμνοι και άλλα.....- Μαρία Μαραγκού
https://www.youtube.com/watch?v=Z1Bvof2fzVQ
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Δημοσίευση σχολίου