ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 16 Απριλίου 2023

Τα ματια σου μ'αρεσουνε.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Mερακλώσαμε λέμε.....

Τα μάθια σου μ' αρέσουνε, μ' αρέσουνε, τα μάθια σου μ' αρέσουνε
Τα μάθια σου μ' αρέσουνε αχ, αν είν' και δακρυσμένα
άντες αμάν αμάν αν είν' και δακρυσμένα

Και η καρδιά σου να, να πονεί, και η καρδιά σου να πονεί
και η καρδιά σου να πονεί μα να πονεί για μένα
άντες αμάν αμάν μα να πονεί για μένα

Να τα χαρώ τα μα-, τα μάθια σου, να τα χαρώ τα μάθια σου
να τα χαρώ τα μάθια σου πως τα 'χεις μαθημένα
άντες αμάν αμάν πως τα 'χεις μαθημένα

Και κάνουν πως κοιτούν αλλού, αλλού και κάνουν πως κοιτούν αλλού
και κάνουν πως κοιτούν αλλού μ' αυτά κοιτούν εμένα
άντες αμάν αμάν μ' αυτά κοιτούν εμένα


Λίγες ελπίδες, λίγες ελπίδες μου 'δωκες αμάν, μού 'δωκες
λίγες ελπίδες μου 'δωκες και περιμένω κι άλλες
αγάπη μου και περιμένω κι άλλες

Δεν το χορταίνω, δεν το χορταίνω η το νερό αμάν, η τον νερό
δεν το χορταίνω η το νερό σαν πίνω στάλες στάλες
λίγες ελπίδες μου 'δωκες και περιμένω κι άλλες
δεν το χορταίνω το νερό σαν πίνω στάλες στάλες

1 σχόλιο:

Νικανδρικ είπε...

Αμαν αμαν αυτη η γη γενναει καημους