ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 24 Απριλίου 2023

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Νομίζω πρέπει να επαναφέρω μια παλαιότερη ανάρτηση μου που έκανα ΕΔΩ το 2018. Σήμερα περισσότερο από ποτέ άλλοτε ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ χρειάζεται το δικό του Πάτερ Υμών, την δική του "προσευχή" μέσα από την δύσκολη και μοναχική του πορεία μέσα από τα σκοτάδια που διανύει. 

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ

ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ...ΕΖΗΣΑ ΜΟΝΟΣ
ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΟΝΟΣ..
ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΩ ΤΩΝ "ΠΟΛΛΩΝ" ΕΙΣ "ΕΝ"
ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΠΛΑΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ...ΥΠΟ ΜΗΔΩΝ ΠΛΑΣΘΕΝΤΑ
ΕΖΗΣΑ ΜΟΝΟΣ..ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΣ ΣΥΝΥΠΗΡΞΑ "ΕΝ-ΕΝΙ"
ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ..ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ
ΙΕΡΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ...ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΛΥΨΑ
ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΖΩΣΑ,Η ΠΑΛΛΟΥΣΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΛΕΒΕΣ
 
ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ..Η "ΕΝ ΕΜΟΙ" ΒΙΟΥΣΑ
ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΙΕΡΕΥΣ..ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΘΕΑΙΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ
ΕΙΜΑΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΝΑΡΧΗΣ..ΑΥΤΟΓΕΝΝΗΤΟΣ
ΥΠΗΡΞΑ ΗΜΕΡΑΣ ΔΥΟ..ΠΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ..ΠΡΟ ΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ
ΟΡΑΤΑ ΤΕ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΑ ΕΡΓΟΝ ΕΜΟΥ ΕΣΙ....
ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΠΑΤΗΡ..ΚΑΙ ΘΕΟΠΑΤΩΡ
ΕΜΨΥΧΑ ΤΕ ΚΑΙ ΑΨΥΧΑ...ΕΜΒΙΑ ΤΕ ΚΑΙ ΑΒΙΑ
ΕΡΓΟΝ ΕΜΟΥ ΕΙΣΙ...ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ!!
 
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ...ΤΟ ΠΡΟ ΕΜΟΥ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΝ
ΤΟ ΕΜΟΥ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΩΣ ΕΝΕΠΝΕΥΣΘΗΝ....ΚΑΙ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΡΓΟ ΜΟΥ!!Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ
ΤΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΕΒΗ....ΕΡΓΑ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ...ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ!!
ΠΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο ΕΛΛΗΝ..ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ!!
Ε Ι Μ Α Ι    Ε Λ Λ Η Ν!!
 
ΕΠΙΛΟΓΟΣ :  Οι υιοί Ζήνα αλλά και των υπόλοιπων Ελλήνων έχουν εκ λαμπρής φύσεως την υποχρέωση να ακολουθήσουν τον δρόμο για την Στύγα και να πορευτούν για την θέωση τους προς την Ουράνια Αρκαδία, την τοπολογική μητέρα πατρίδα, ως μάρτυρες για ένα καλύτερο γίγνεσθαι του γαλαξία.
 
Στην καθημερινή τρισδιάστατη πραγματικότητα, μπορεί να συνυπάρχουν δεκάδες άλλες σε μικροκλίμακα πραγματικότητες, όπου δεν τις εντοπίζουμε λόγω τοπολογικής θεάσεως του μαγνητικού μας απτού πεδίου, που σίγουρα εμείς έχουμε το ελεύθερο να επιλέξουμε. Ελλήνων βιοτή όμως ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΗΛΙΟΣ.

5 σχόλια:

ΑΡΡ είπε...



ΕΥΓΕ!



Ελλάς τα πάντα. Και όσα μη Ελλάς εξ Ελλάδος κλεμμένα και παραποιημένα. Εν το φυσικόν, ανεπανάληπτον έθνος, το ελληνικόν. Τα άλλα τεχνητά κακέκτυπά του.






Ανώνυμος είπε...

Χαίρε Λύκαστρε και Έλληνες

Οι Δωριστί αρμονίες, Ομιλία του Δημήτρη Λιαντίνη στη Σπάρτη στις 31 Ιανουαρίου 1998.

https://agriniovoice.gr/oi-doristi-armonies/

Έρρωσθε

ΚΙΜΩΝ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα ΚΙΜΩΝ και σε σένα.

Δωριστί αρμονίες...μας γράφεις, και δεν ξέρω αν γνωρίζεις ότι αυτές οι συγκεκριμένες αρμονίες έχουν σχέση με την Τέταρτη Διάσταση. Κάποια αστρικά συστήματα είναι εναρμονισμένα με αυτές τις Δωριστί αρμονίες.

Δωριστί αρμονίες= 1900

Ο ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΗΛΙΟΣ ΖΕΥΣ = 1900

Ο ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΗΛΙΟΣ ΖΕΥΣ = 1900

ΠΕΡΙΧΕΙ ΤΟ θΕΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ = 1900

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΔΩΡΙΣΤΙ ΑΡΜΟΝΙΕΣ ΕΣΤΙ = 2415

Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΝΟΕΙΔΗ ΑΔΕΝΑ = 2415

Ανώνυμος είπε...

Χαίρε Λύκαστρε,

Ο Πλάτων στο έργο του Λάχης λέει ότι αγαθός άνδρας και αληθινά πεπαιδευμένος είναι εκείνος που συντόνισε στην αρίστη αρμονία όχι μια λύρα η κάποια όργανα παιδείας αλλα την ίδια του την ψυχή
όχι σύμφωνα με τον ιωνικό ή τον φρυγικό ή τον λυδικό τρόπο, αλλά σύμφωνα με τη δωρική αρμονία που είναι η μόνη ελληνική. Σχόλια του Πρόκλου στό έργο του Εις τας Πλάτωνος Πολιτείας, υπόμνημα Α 62. Λόγια, πράξεις, έργα σε συμφωνία με την αρμονία του παντός, αναγωγικό βήμα σε υψηλότερο οντολογικό - συνειδησιακό επίπεδο.

ΚΙΜΩΝ