ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 4 Απριλίου 2023

Άρα έχουμε αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου, και χωρίς πιέσεις αυτή την φορά, με ένα "διατάχτε"!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Από το 8:30 και μετά ...ακούστε τι λέει ο αντιστράτηγος ε.α. Γ. Μπαλτζώης

" Η Ελλαδίτσα μας που έστειλε χιλιάδες, δεκάδες βλήματα πυροβολικού. Το λέω αυτό διότι αποκαλύφθηκαν, εγώ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ (μάλλον εννοεί περισσότερα από ότι έχουν πει δημόσια).!!! ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ...αλλά δεν θέλω να πω περισσότερα.."

Μιλάει για ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ..ας μας πει κάποιος στρατιωτικός σε ΤΙ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ αναφέρεται;;; Δεν τολμάνε να πουν ότι έχουν ΗΔΗ δώσει τους S-300 το φέρνουν λάου-λάου.  Τι σας λέγαμε ΕΔΩ..όταν ρωτούσαμε ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΗΤΑΝ ΟΙ S-300 ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ, ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΩΡΕ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ;;;

Άρα έχουμε αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου, και χωρίς πιέσεις αυτή την φορά, με ένα "διατάχτε"! Ρυθμίστηκε και αυτό κατά τας γραφάς στο μπλοκάκι του Σημίτη, το εκσυγχρονιστικό, αν θυμάστε.

Υ.Γ Άντε και ψοφήστε λαμόγια και εσείς και οι ψηφοφόροι σας  . Όπως έχω ξαναπεί ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ αξίζουν να ζήσουν από τους κατοίκους της χώρας. Και κάτι άλλο τα αμερικάνικα F-35 που περιπολούν στην Αν.Ευρώπη δεν κατάφεραν να ανιχνεύσουν τα S-300,που λειτουργούν σε war reserve mode.Η είδηση ΕΔΩ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν ξέρω αν διαβάσαμε το άρθρο από τον ίδιο ιστότοπο, αλλά εκεί που το είδα -και δεν του έχω και εμπιστοσύνη- έλεγε ότι οι ΗΠΑ πρότειναν να αντικατασταθούν τα αντιαεροπορικά συστήματα με τα ισραηλινά που ΘΑ πάρουμε, και ότι θα τους πιέσουν να επισπεύσουν. Ωστόσο, δεν είναι σίγουρο ότι θέλουν οι ..... άσπονδοι φίλοι μας και κατασκευαστές, και στην στην παρούσα φάση να "μπουν στη μύτη" του Ερντο (μάλλον περιμένουν να βγεί ο άλλος που θα γυρίσει -και καλά- την Τουρκία ξανά στη δύση, ουσιαστικά να τα ξαναβρούν για να ξαναχωρίσουν την Μ.Ανατολή οι δυό τους, με τις ευλογίες των ΗΠΑ).
Το άρθρο επίσης έλεγε ότι επειδή οι πτέραρχοι έχουν ξαναδεί το έργο πρόσφατα με τα Μαρντέρ, καταλαβαίνουν τι παίζει χωρίς να σας διαβάζουν (ή μήπως βλέπουν τα άρθρα σας;Θα ρωτήσουμε τη Μοσσάντ που ελέγχει τις ΙΡ)προσπαθούν να τραινάρουν την πώληση ,αλλα ο Ζέλε τα θέλει μέσα στον μήνα, και ο αρχηστράτηγος πιέζει και αυτός, μάλλον βρήκε μεζονέτα στη Λυκόβρυση, γιατί η άλλη που κοίταγε στη Γλυφάδα, δεν είναι αρκετά ασφαλής από τα πυρά του γκείτονα.
Κατάντια κ.Λύκαστρε, θα κάνει ο Εφιάλτης μήνυση που τον λέμε προδότη όπως τους σημερινούς "1000άτομα και 1-2 πόλεις για 50-100 χρόνια πρόδωσα, αυτούς τους ψηφίσατε να σας κάνουν γιουσουφάκια χωρίς μια τουφεκιά για την τιμή των όπλων."
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, τώρα αυτό λέγαμε στην προπόνηση που είχα πάει τα πιτσιρίκια με έναν άλλο μπαμπά, ζούμε σε άλλο κόσμο. Δεν τους νοιάζει που ξεπουλιέται η χώρα , θα πάνε να ψηφίσουν σαν πρόβατα ξανά και ξανά τους ίδιους. Μας βλέπουν σαν εξωγήινους κ ρωτούσαν που τα διαβάζουμε αυτά που λέμε. Ούτε το σόου με τα τρένα δεν είδαν. Συζητάμε απογοήτευση, ούτε ελπίζουν ούτε θέλουν ένα καλύτερο μέλλον, εκεί βοσκάνε τα ζα . Σε όλα έχουν άποψη απλά είναι λάθος και εκτός τόπου και χρόνου.
Είχες πει για s300 , δεν στείλανε και όλα τα βλήματα πυροβολικού, κυκλοφορούν ακόμη πολλά, μάλλον έστειλαν μόνο τα εκρηκτικά τρομάρα μας. Είναι δυνατόν να νοιαζόμαστε 1 στους 10 για την πατρίδα και το μέλλον, μην πω για το ένδοξο παρελθόν. Αφοπλίζεται ο στρατός και δεν μιλάει κανένας στρατηγός.
Το f35 είπες ότι είναι πατάτα, ψάχνουν κορόιδα να το φορτώσουν. Στην Αμερική δεν πετάει ούτε ο μισός στόλος κ όσα πετούν θέλουν ήρεμη πτήση μην καεί ο κινητήρας εκτός τα υπόλοιπα 800 θέματα που έχει. Πάρτε ραφαλ με όπλα κρούσης αν μπορούμε. Οι Ρώσοι ακόμη χρησιμοποιούν ήπιες τακτικές κ παλιά συστήματα τετριμμένα, πολύ φοβάμαι όταν θα έρθει η ώρα θα ξαφνιάσουν το ΝΑΤΟ. Ήδη λένε τα τσογλάνια για νησιά κ πετρέλαια του ΝΑΤΟ. Φοβάμαι ότι είμαστε λίγοι που δεν συμφωνούμε.
Η αγορά στενάζει από ακινησία, μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι κ οι συνταξιούχοι την κινούν.
Να είσαι καλά, την πέφτω γιατί έχω έλλειψη ύπνου τελευταία, η έλλειψη χρημάτων είναι πάγια κατάσταση:) . Καλό βράδυ

Kakos04

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

"δεν ξέρω αν διαβάσαμε το άρθρο από τον ίδιο ιστότοπο, αλλά εκεί που το είδα -και δεν του έχω και εμπιστοσύνη- έλεγε ότι οι ΗΠΑ πρότειναν να αντικατασταθούν τα αντιαεροπορικά συστήματα με τα ισραηλινά που ΘΑ πάρουμε, και ότι θα τους πιέσουν να επισπεύσουν."

Kαλημέρα κ.Ξενοδόχε...ακριβώς το διάβασα και εγώ αυτό το άρθρο σε αυτόν τον ιστότοπο που και εγώ ΔΕΝ έχω εμπιστοσύνη. Αλλά εδώ μιλάμε για τα λόγια του αντιστράτηγου ε.α. Γ. Μπαλτζώη, που όταν λέει ..."...ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ...αλλά δεν θέλω να πω περισσότερα.." αυτό θα έπρεπε τον ελληνόφωνο εσμό που κατοικεί στην χώρα των Ελλήνων να τον βάλει το λιγότερο σε σκέψεις, και το περισσότερο να αρχίσει να ζητάει να μάθει ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ.!!

Κ.Ξενοδόχε αν θέλεις γράψε μου το μειλ σου σε σχόλιο που δεν θα ανεβάσω φυσικά και έτσι θα σου στείλω και το δικό μου μειλ να το έχεις. Όπως το έχω δώσει και σε δυο τρεις σχολιαστές εδώ μέσα. Άνθρωποι είμαστε μπορεί να θέλεις κάτι να μου πεις...δεν το έχω δημόσιο το μειλ μου όπως κάνουν άλλοι διότι δεν θέλω να με πρήζουν τα τρόλια.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα φίλε Κακέ...ακριβώς όπως τα λες είναι τα πράγματα δυστυχώς. Τους μιλάς τους λες πως έχουν τα πράγματα και σε κοιτάνε λες και είσαι εξωγήινος. Γελάνε σε κοροϊδεύουν, λένε "αυτά δεν γίνονται"..."τι βλακείες είναι αυτά που λες" και άλλα τέτοια γραφικά. Προσωπικά έχω σταματήσει να ασχολούμαι μαζί τους, και ούτε ανοίγω διάλογο . Είναι και χάσιμο χρόνου και είναι σίγουρο ότι θα μου σπάσουν τα νεύρα.

Δεν πειράζει αν δεν μας ακούνε τώρα...θα έρθει η στιγμή που θα την ακούσουν μαζικά όλοι τους.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

"Να είσαι καλά, την πέφτω γιατί έχω έλλειψη ύπνου τελευταία"

Που να δεις εγώ τι κούραση έχω φίλε μου.!! Και εγώ έχω ελάχιστες ώρες ύπνου και ξεκούρασης. Ειδικά αυτή και την άλλη εβδομάδα ο ελεύθερος χρόνος μου θα είναι πραγματικά ελάχιστο.

Σου εύχομαι μια όσο το δυνατόν ποιο ξεκούραστη μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Δίκιο έχετε κ.Λύκαστρε εκ παραδρομής σχολίασα σ'αυτήν την ανάρτηση σας το άρθρο της προηγούμενης, εξ'ου και η αστοχία.

Το'χα πάθει και παλαιότερα :
-Είσαι παρθένα;
-Στον αφαλό ναι, γιατί εκεί ψάχνεσαι να μπείς

@Κακός04

Εμένα πλέον δεν μου κάνει εντύπωση κανένας με τις απόψεις του, έχω σχολιάσει πολλές φορές εδω μέσα, περί ατομισμού, προπαγάνδας, μιμητισμού, ναρκισσισμού, έλλειψης οραμάτων κ.α..
Υπάρχουν άπειρες ψυχολογικές αναλύσεις περί αγέλης και πειράματα όπου το άτομο ακολουθεί την ομάδα, ακόμα και αν πιστεύει τα ακριβώς αντίθετα.
Εκεί που έχω καταλήξει, είναι ότι όλα είναι θέμα παιδείας, και κυρίως αυτής που λαμβάνεις από το σπίτι.
Για να μην μακρηγορώ έχω καταλήξει στα εξής:
Με την παγκοσμιοποίηση η σχολική παιδεία είναι αντίθετη με τα εθνικά συμφέροντα/οράματα, γιατί θέλει να γίνουμε πολιτισμικός αχταρμας όπως στις ΗΠΑ ,και εξ'ού πιό εύκολα χειραγωγήσιμοι, λόγω έλλειψης συνοχής και αντικρουόμενων φυλετικών οραμάτων. Τα επεισόδια στο Λ.Αντζελες το 92, ή 95 γνωστά ως Rodney King σταμάτησαν όταν οι μαύροι αντί να επιτίθενται στα ΜΑΤ στράφηκαν εναντίον των κίτρινων (κυρίως από το Βιετνάμ), και έδωσαν την αφορμή να μπεί η εθνοφρουρά.Στην αγγλία, υπάρχουν ζώνες Σαρίας που δεν έχουν καμμία σχέση με αυτό που οι σοβίνες άγγλοι θεωρούσαν/θεωρούν "εθνικό συμφέρον".
Σ'ότι αφορά την α-παιδεία από το σπίτι, οι σημερινοί 60ρηδες μεγάλωσαν με τη μάνα τους, οι 40-55 από τους παππούδες, και οι πιό κάτω ή μόνοι, ή από Αλβανίδες. Ξεκινούν και από τα 4 το σχολείο, και στα 6 έχουν δει 3 ντραγκ κουήνζ στην αίθουσα, και καμμία φωτογραφία του Ανδρούτσου.
Οι δε γονείς -όταν είναι μαζί- τα αφήνουν στο τικ τοκ να βλέπουν πως κουνάει η άλλη και ο άλλος τον πισινό τους, για να πιούν τον καφφέ τους ήσυχα αντί να τους πούν έναν μύθο του Αισώπου. Πληρώνουν "φροντιστές" για τα παιδιά που εστιάζουν στην διδακτέα ύλη, αντί να πουν μια ιστορία από τον παππού στον εμφύλιο, ή την κατοχή να δώσουν ένα βιβλίο φυσικής ιστορίας, ή αντί να τους πάνε σε ένα μουσείο να δουν την ομορφιά της χώρας που ζούνε και την ιστορία, τα αφήνουν στον παιδότοπο.
Αντί να φτιάξουν τούρτα και καναπεδάκια, κάνουν γεννέθλια πάρτυ στα φαστφουντάδικα
Και αυτό ισχύει σε ΟΛΕΣ τις πόλεις του κόσμου.
Και η τηλεόραση ΟΠΟΥ έχω πάει παίζει τις ίδιες τσουλίτσες και τρυφερά αγόρια που τραγουδάνε ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ποπ σαχλαμάρες, και όλα τα σκουπίδια που βλέπουμε και δω: Σαπουνόπερες, ρηάλιτυ 8ωρα σόου με ψωνισμένους εφήβους που διαγωνίζονται με τραγούδια που πριν 30 χρόνια δεν θα κυκλοφορούσαν γιατί θα τα έτρωγε λάχανο ο Σινάτρα, η Μοσχολιού, ακόμα και οι Σεξ Πίστολς.
Ο Θεός βοηθός, και ο Δίας να ελεύσει πριν μας φάνε λάχανο
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Χαιρετω την καλη παρεα.
ΞενοδοχΩφ φιλε εχεις δικιο η παιδεια σταματει εκει που αρχιζει το πουστλικι.
Δεν ειναι μονο αυτο ομως και οι σημεριμενοι γονεις παρκαρουν τα παιδια τους και τα αφηνουν στο ελεος του Τικ-Τοκ.
Φιλε Κακε που χαθηκες σε πλακωσε η δουλεια?
Λυκαστρε με κοκκινα ματια θα ερθουμε στην ασκηση..αλλα θα ερθουμε και αυτο ειναι το σημαντικο.
Προδοσια παντου φιλοι μου, απροκαλυπτη και προκλητικη,αυτο μας δινει το δικαιωμα να παρουμε το αιμα μας πισω μην σκεφτεστε τιποτα αλλο.
Οσο θα πλησιαζουμε προς την καταρευση των τραπεζων αλλα και στον πολεμο θα χαθει εντελως το μετρο στην σκεψη και στις πραξεις.
Κρατηστε τα μαυλα σας και τους φιλους σας κοντα για να περασουμε αυτη την καταιγιδα.
Λυκαστρε βλεπω να περπαταμε στη βροχη θα περασουμε τελεια!!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Λυκαστρε βλεπω να περπαταμε στη βροχη θα περασουμε τελεια!!!! "

Kαλώς τον καρντάση μου. Και προχθές στην βροχή περπατούσα, ωραία αίσθηση το περπάτημα στην βροχή. Έχεις δίκιο παντού έχουμε προδοσία...και αυτό με κάνει έξαλλο.!! Για αυτό και δεν θα λυπηθώ κανέναν ότι και αν έρθει. Ξαναβρίσκω τον παλιό κακό εαυτό μου.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Λυκαστρε βλεπω να περπαταμε στη βροχη θα περασουμε τελεια!!!! "

Εμείς και τα σαλιγκάρια. χα χα χα χα