ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ.
 
Brake. Αφιέρωμα στην ημέρα ποίησης!
 
Φαρμάκι έχω στην ψυχή
φέρνει μαυρίλα θολερή
στα στήθια μου.
Νύχτα αξημέρωτη ξανά,
με το πιοτό της με κερνά,
εβίβα μου! 
 
Κρύο δεν κάνει τσουχτερό,
μα πως αλλιώς θες να στο πω:
Αυτά τα λεν κομμουνισταί
που μ'εχουνε άχτι φοβερό
που την ανάπτυξη θωρώ
να'ρχεται τώρα, με ρυθμό,
(έχει σκαλωσει στον Ισθμό)
εβιβα μου!
 
Οσο θα ψάχνω τουμποφλό
για να ξεφράξω τον Ισθμό
για θέση έχω τρομερό
Πω πω πω πω…Πω πω πω πω
(στον ψυχολόγο θα το πω,
σκασιλα μου!)
 
Τούτοι εδώ είναι ικανοί να βγάλουν πάλι τον Μητσοτάκη με μονοκίνι το ΣΚ για να πεισθούμε ότι έχει μια δροσούλα μόνο, σχεδόν κουφόβραση, ξερωγώ... 
 
 
Πω πω πω πω, πωπωπωπω...
 

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


Κλασσικό δείγμα ο γλίτσας σιελοκινούμενος γεωσκώληξ του πόσο χαμηλά μπορεί να ξεπέσει ο άνθρωπος, ο Έλλην (λέμε τώρα), ο άνδρας, ο πολιτικός. Και μόνο ν' ασχοληθείς μαζί του λερώνεις το στόμα σου και βρωμίζεις την σκέψι σου.