ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

Σ' ένα παράλληλο οσκαρικό σύμπαν...Eγώ δεν είμαι ο Σμιθ να χαϊδεύω.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Σ' ένα παράλληλο οσκαρικό σύμπαν...Εγώ δεν είμαι ο Σμιθ να χαϊδεύω.

Για σκεφτείτε παίδες ο Γουίλ Σμιθ να ήταν λευκός και να καρπάζωνε μετά μπινελικίου τον άφροαμερικάνο κοινώς αράπη  Κρις Ροκ. Θα ζούσαμε τώρα επικές στιγμές.! χο χο χο

Και θα το ακούγαμε για κάνα 2μηνο...

Ναι βρε Βρασίδα, είμαι κακός, τι θες τώρα;; είναι αυτό που λένε "όταν είμαι καλός είμαι καλός αλλά όταν είμαι κακός είμαι ακόμα καλύτερος ".

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα από άλλο έναν κακό..............Μόνο οι λευκοί είναι κακοί πάντα ,οι ξασπρισμένοι δεν πιάνονται ..:)

kakos04

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα καρντάση μου Κακέ04. Έτσι είμαστε λελογισμένα κακοί...και πολύ το γουστάρουμε. Άντε γιατί έχουμε πήξει στους νερόβραστους αγαπούλες.

Μμ2 είπε...



Η ανωτέρω σφαλιάρα ήταν πολύ δυνατή και εκτός κινηματογραφικών καλών τρόπων. Ήταν και η αιτία ως λέγεται να μην ξαναμιλήσει έκτοτε ο Β. στον Χ. Άσε που είχε επαναληφή αρκετές φορές στο γύρισμα για να είναι κινηματογραφικώς πειστική. Και τώρα ακόμα που την βλέπεις ζαλίζεσαι. Εμφανής και ο θυμός του Β. Αντιθέτως ο Χ. φαίνεται απολαμβάνειν το θέμα όσο και ημείς το θέαμα.

ΥΓ.
Πάντως τέτοια μπάτσα θέλει κι ο ελληνικός λαός μπας και ξυπνήσει κάποτε. Ουδέν γαρ κακόν αμιγές καλού. Οι ¨κακοί¨ θα πεθάνουν τελευταίοι γιατί ξέρουν από μεθόδους του κακού αυτού που τους έκανε επαναστατημένους κακούς οι ¨καλοί¨ όμως σαν δουλοπρεπείς και ηλίθιοι θα φαγωθούν πρώτοι.
Καλό βράδυ.