ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Έργα και ημέρες του κυρίου Κοβιντίδη.


ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Έργα και ημέρες του κυρίου Κοβιντίδη.

Κολλά ο Βρασίδας Ι κόβιντ , πάρτον σχεδόν μια βδομάδα κάτω με 39 πυρετό και μια φαρμακαποθήκη για να γιάνει. Τριπλοεμβολαισμένος.
 
Κολλά ο Βρασίδας ΙΙ κόβιντ μια μέρα πυρετό και την δεύτερη απύρετος και να βλαστημά που πρέπει να κάτσει μέσα αναγκαστικά καραντίνα και κάνει δουλειές στο σπίτι να περάσει η μέρα Με 48ωρη νηστεία μου είπε και μόνο λίγο νερό. Ούτε ντεπόν. Με τζίντζερ και μέλι ,πάει και ο βήχας την τρίτη μέρα...Ανεμβολίαστος
 
Μου ρχεται ο άλλος δύο μέρες συνεχόμενες στο γραφείο πριν κανά μήνα και κάτι και την δεύτερη φορά μετά από μια ώρα που έφυγε, με παίρνει τηλέφωνο Λυκ μου λέει.. είμαι θετικός! Καλά του λέω μ' έφτιαξες τώρα 5 μέρες μέσα και να περιμένω. Αρνητικός, αρνητικός, αρνητικός ... τζάμπα το 5νθήμερο Αυτός τριπλοεμβολιασμένος, εγώ ανεμβολίαστος.
 
Έρχεται ο Βρασίδας ΙΙΙ διπλοεμβολιασμένος τρώει μια κοβιντιά και τον ρωτάω θα κάνεις την τρίτη;; Πλάκα μου κάνεις; έκανα 2 και κόλλησα Να πάνε να γ... δεν κάνω τίποτα.
 
Πες μου τώρα εσύ Μαράκι...
 
Καθαρή προσωπική μου εκτίμηση: Το ότι βιώσαμε ένα μεγάλο πείραμα με τέτοιο όγκο χρηματοδότησης στην ιατρική έρευνα και με τόσους τζάμπα εθελοντές στην νέα επαναστατική ιατρική θεραπευτική που ακούει στο όνομα mRna είναι σίγουρο. Μόνο που φοβάμαι με τον οριζόντιο αυτό εμβολιασμό δεν καταγράφονται τα ευεργετήματα της τεχνικής αυτής αλλά οι παρενέργειες που στην συνέχεια θα ερευνηθούν περεταίρω γιατί η τεχνική αυτή δεν εφαρμόζεται οριζόντια αλλά εξατομικευμένα με βάση το dna του κάθε ασθενή όπου εκεί θα παρέμβει για θεραπευτικούς σκοπούς.
 
Σκοπός είναι τα εξατομικευμένα αυτά φάρμακα - εμβόλια ή και χάπια να τελειοποιηθούν σχετικά γρήγορα και χωρίς κόστος στο μέλλον να παράγονται βάσει δείγματος από τον εκάστοτε ασθενή και εξατομικευμένα για αυτόν. 
 
Όταν  θα επιδιορθωθούν π.χ ελαττώματα του dna ή του ανοσοποιητικού μέσω αυτής της ιατρικής παρεμβατικής θα υπάρξει ίαση χρόνιων παθήσεων ακόμα και του ίδιου του καρκίνου που ουσιαστικά εμφανίζεται από κάποιο σφάλμα του ίδιου του οργανισμού που νοσεί και που αδυνατεί να προστατεύσει τα κύτταρα του και να τον καταπολεμήσει.

1 σχόλιο:

Mxa είπε...

....με μπέρδεψες..υπάρχει περίπτωση αυτοί οι τυφώνειοι να έχουν καλές προθέσεις;;

Καλό ξημέρωμα!