ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Brake. Αφιέρωμα στην ημέρα ποίησης! ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Brake. Αφιέρωμα στην ημέρα ποίησης!
ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ
 
Φαρμάκι έχω στην ψυχή
φέρνει μαυρίλα θολερή
στα στήθια μου.
Νύχτα αξημέρωτη ξανά,
με το πιοτό της με κερνά,
εβίβα μου! 
 
Κρύο δεν κάνει τσουχτερό,
μας πως αλλιώς θες να στο πω:
Αυτά τα λεν κομμουνισταί
που μ'εχουνε άχτι φοβερό
που την ανάπτυξη θωρώ
να'ρχεται τώρα, με ρυθμό,
(έχει σκαλώσει στον Ισθμό)
εβίβα μου!
 
Όσο θα ψάχνω τουμποφλό
για να ξεφράξω τον Ισθμό
και κάτι τρένα, τρομερό
τηλεδιοίκησης μωρό,
για θέση έχω φοβερό
"Πω πω πω πω…Πω πω πω πω"
Για την ανάπτυξη θα πω
"Ενα καλάθι απ τον σωρό" .
(Στα φρύδια μου) .
Στον ψυχολόγο θα το πω!
Σκασίλα μου!

Και μην ακούσω κανένα κικιρικου! Μπήκε πλαφόν στις κότες στα κοτετσια. ΟΚ;;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

https://www.e-papadakis.gr/palamas.html