ΣΕ ΠΟΡΕIΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥ
Τι έλεγε το βασικό αφήγημα της ΝΔ το 19:
Ασφάλεια
Κατέρρευσε με πάταγο και στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που πλέον δεν μπορεί να καλύψει την πραγματικότητα :
Παντελής έλλειψη στοιχειώδους συστήματος ασφαλείας τρένων. Αλλά όχι μόνο.
Η αστυνομοκρατία (διορισμοί φυλακών κατά χιλιάδες και οι επιδείξεις "δύναμης" με ωμή βία, δεν μπορούν να υποκρύψουν το διαβρωμένο σύστημα πολύ μεγάλου τμήματος της ηγεσίας τους, αυτό του διαπλέκεται με το οργανωμένο έγκλημα, τις Greek Mafia και τις παράνομες παρακολουθήσεις για εκβιασμούς κάθε είδους, όταν όλοι οι δείκτες εγκληματικότητας έχουν ήδη χτυπήσει ανεξέλεγκτα ταβάνι.
Αξιοκρατία
Τα "βύσματα" παρέδωσαν έναν νευραλγικό σιδηροδρομικό σταθμό σε έναν άπειρο και ανίδεο σταθμάρχη.
Δυστυχώς δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση.
Σε όλα τα επίπεδα, από αντίστοιχα ρουσφέτια τοποθέτησης ημετέρων σε οποιοδήποτε κρατικό πόστο χωρίς διαφανείς διαδικασίες, μέχρι τις απ ευθείας αναθέσεις δεκάδων δισ και τις αδειοδοτήσεις των services-κοράκων επί των κόκκινων δανείων, σε όλο το φάσμα, συντηρείται με νύχια και με δόντια ο πυρήνας μιας εκλογικής βάσης κρατικοδίαιτων ημετέρων και τίποτε άλλο.
Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Ένας αχταρμάς αναλογικών συστημάτων ελέγχου επί διαδικασιών της δεκαετίας του 70, δίπλα σε ακριβόπληρωμένα 2 με 3 φορές πληροφοριακά συστήματα που δεν χρησιμοποιούνται συνθέτουν την πραγματικότητα.
Περίπου 350 ήταν, λέει, στο μοιραίο τρένο. Η αποθέωση του ψηφιακού μετασχηματισμού μας αυτό το "περίπου" και κάτι άδεια δωμάτια τηλεδιοίκησης, πληρωμένα χρυσάφι σε προηγούμενα ΕΣΠΑ.
Λίγοι φυσικά θα κατανοήσουν ότι οι εφαρμογούλες τύπου pass θα συνεχίζουν να είναι πληροφοριακά καλαμπούρια - χάντρες για ιθαγενείς, όσο η ανασφάλεια και η νεποκρατια θα συνεχίζουν να υπερισχύουν πάνω από κάθε αλγόριθμο ή αυτονόητο app για την δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα. Ψηφιακός Μη Μετασχηματισμός είναι αυτό, με ακόμα σαφή την ένδειξη της πρόθεσης μόνο της υποβοήθησης του ελέγχου και επί όποιου Data συλλέξει κάποιο predator.
Λιγότερο κράτος, η "αόρατος χείρα της αγοράς" θα τα ρυθμίσει όλα και θα δούμε καλύτερες θέσεις εργασίας.
Τα δημόσια χρέη αυτού του μικρότερου κράτους, αυτά που έβαλαν στην θέση 6 σταθμαρχών έναν, αυξήθηκαν μέσα σε 4 χρόνια κατά 65δισ, με την δημόσια υγεία μπάχαλο, τις υποδομές των μεταφορών να οδηγούν σε μετωπική δύο τρένα και τα εθνικά θέματα στον αυτόματο πιλότο του τύπου "πάμε και όπου μας βγει".
Ναι, είμαστε ήδη στην τελική ευθεία πάνω σε λάθος ράγες, όπως εκείνο το intercity 62. Ο "σταθμάρχης" δεν έχει πάρει χαμπάρι και αδιαφορεί για το τι ακολουθεί, αφού ακόμα πιστεύει στην επικοινωνία και όχι στην ουσία. Χρόνος όμως δεν υπάρχει πολύς για φρένο και αλλαγή πορείας!
Όπως και δεν αρκεί πλέον απλώς η αντικατάσταση του με κάποιον άλλον, έστω ικανότερο και τιμιότερο, αν είναι να συνεχίσουμε πάνω στην ίδια "γραμμή", έστω και με κάποιο άλλο αφήγημα προθέσεων.
Απαιτείται να στρώσουμε τώρα νέους δρόμους. Ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου