ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Θυμάστε πόσες φορές σας είπα "είναι για κατάρρευση όλο το τραπεζικό σύστημα" τα τελευταία 3 χρόνια;;

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Θυμάστε πόσες φορές σας είπα "είναι για κατάρρευση όλο το τραπεζικό σύστημα" τα τελευταία 3 χρόνια;;
 
Τώρα είναι...Προσδεθείτε και μην καπνίζετε. Ευχαριστώ.
 
Το πιο πρόσφατο early warning   ΕΔΩ..
 
Γραφικός έχω γίνει από το πολύ γραψίδι. ..και ΕΔΩ...
 
κ.Ξενοδόχε ούτε ο Αδαλής ΔΕΝ πρόβλεψε πριν 3 χρόνια αυτό που θα ζήσουμε τώρα.!!! .😂 

Λέγαμε τότε..." Γιατί πρέπει και το ελβετικό φράγκο, όπως και το ευρώ, να χάσει την αίγλη και όποια ισχύ έχει για να μην μπορέσει να παίξει τον ρόλο εναλλακτικού αποθετικού νομίσματος."

15 σχόλια:

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Τι εγινε ρε παιδια αρχισαν τα γαμησια?
Για να δουμε τωρα ποσο μαγκες ειμαστε θα αντεξουμε αραγε, η αμεσως θα τρεξουμε να παρουμε το ηλεκτρονικο νομισμα, η φυλακη θα ελεγα εγω, αφου δεν ειναι νομισμα αλλα δικαιωμα στην οικονομικη και εν γενει και στην υπολοιπη ζωη καθε ανθρωπου?
Οπως αυτος ο χαροκαμενος πατερας θα πουμε ευχαριστω η θα τους ριξουμε στα Ταρταρα μια και καλη?
Ειδομεν που λεει και ο πεθερος μου με τα καλα αρχαια του.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Γειά σου φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ...ναι φίλε μου ξεκινάνε.!! Εγώ πλέον δεν περιγράφω άλλο. Τον λόγο έχουν τώρα οι συνήθεις διαπιστωσάκηδες. χα χα χα Εγώ ότι είχα να πω το είπα ΠΡΙΝ...ΠΡΙΝ γίνουν όλα αυτά.

Λεξ. είπε...



Ειδομεν που λεει και ο πεθερος μου με τα καλα αρχαια του.

..........................................................


Και παρεμπιπτόντως (= μια που το έφερε ο λόγος:)

¨Ίδωμεν¨ για την ακρίβεια, υποτακτική αορ. β΄ με θέμα ¨ιδ-¨ (= να ίδωμεν, να δούμε)
και όχι ¨είδομεν¨ θέμα ειδ- (= είδαμε) της οριστικής αορ.β΄
Φωνητικώς βέβαια είναι ομόηχα εξ ού και το ορθογραφικόν μπέρδεμα.

Υγ.
Και συγχαρητήρια, φίλε μου, στον πεθερό σου που κρατάει γλωσσικάς Θερμοπύλας.


ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Λεξ φιλε μου το λαθος δικο μου που δεν ελεγξα την ορθογραφια.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

φίλε ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ..που να δεις εγώ τι λάθη κάνω.!! Εδικά εκείνα τα "λόγω" και "λόγο" πάντα ξεχνάω πότε γράφουμε το ένα και πότε το άλλο.!!! Με την γραμματική ΔΕΝ το έχω...είμαι όμως πολύ καλός (αλλά και κάλος) σε άλλα. χααχαχα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Ξεκίνησε και το Καναδικό Τραπεζικό σύστημα να έχει πρόβλημα.!!! Ντόμινο είπαμε...Η CIBC bank στον Καναδά άρχισε να έχει πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

κ.Λύκαστρε και κ.Νικανδρήκ έχω μια μικρή ένσταση, αν μου επιτρέπετε.
Είχα και γω απορρία για τον γονιό που έχασε την κόρη του στα Τέμπη, και ήθελα να επανέλθω σε σχόλιο που ανέφερα την κατάντια της κοινωνίας μας, τα περί αυτοδικίας κτλ.
Ωστόσο, προχτές έτυχε να πέσω πάνω σε συνέντευξη του, όπου ο ίδιος καθώς και ο δικηγόρος του περιέγραφαν την κατάσταση του, και με έκαναν ν'αλλάξω άρδην τηνοπτική μου γωνία: Ο άνθρωπος είναι από τα κατώτερα οικονομικά στρώματα,κι έχει άλλες 2 κόρες να μεγαλώσει.Δεν συμφωνώ με τις δηλώσεις του περί "βαλσάμου", αλλά όπως και να το κάνουμε, είναι ένας φτωχός πλην τίμιος άνθρωπος, που έχει πρακτικά ζητήματα να λύσει, με πενιχρά μέσα.Αν ισχύουν λοιπόν τα παραπάνω, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν θα'πρεπε να είμαστε τόσο σκληροί απέναντι του.
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

Ανώνυμος είπε...

Σας τα έχω κάνει τσουρέκια με τον κ.Αδαλή,αλλά εγώ τον θεωρώ αξιόπιστο αναλυτή,και ως εκ τούτου τον αναφέρω συχνά.
Σε μια συνέντευξη του για τις τράπεζες είπε το εξής: Η οικονομία έφτασε σ'ένα δίλλημα, να σώσει τις τράπεζες ή να σώσει το ρήαλ εστέητ,και αποφάσισε να φουντάρει τις τράπεζες για να σώσει την αγορά ακινήτων.
ξενοδόχωφ

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Φιλε Ξενοδοχωφ ετσι θα ειναι οπως το λες δεν ειδα συνεντευξη του ανθρωπου απλως στο δικο μου μυαλο δεν χωραει συγκριση,και γω καποτε θα εχανα το παιδι μου απο τοτε μου εφυγε και η παραμικρη αμφιβολια οτι δεν κουνιεται η ζυγαρια ρουπι προς τα χρηματα.
Βεβαια αυτο το πουστικο αρωματισμενο και με μανικιουρ χερακι ποιας πουσταρας να ειναι αραγε που εβαλε σε διαβολη αυτον το χαρικαμενο πατερα?
Αυτα στα γραφω οχι γιατι και γω δεν θα μπορουσα να πεσω σε τετοια κατασταση αλλα γιατι δεν μπορω να παραβλεψω το σωστο και το δικαιο.
Δινω που λες εκταση στην ολη κουβεντα γιατι απο κατι τετοιες μικρες λεπτομερειες κρυβονται μεγαλυτερα πραγματα.
Ειναι κατι σαν τις κουφαλες στα δοντια ενα μικρο σημαδακι αλλα απο πισω να μια τρυπα,δηλαδη κατι σαν τους τρυπιους μου κυβερνουν τωρα.

Ανώνυμος είπε...

k.Λύκαστρε κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν εκφράζω παράπονο ,ή αντιλέγω,αλλά επειδή όπως θ'αναφέρω παρακατω θεωρώ ιερή την φιλοξενία στη σελίδα σας ως σχολιαστή θελω να σας ξεκαθαρίσω 2 πράγματα προς αποφυγήν παρεξηγήσεων,και του τρόπου σκέψης μου όταν σχολιάζω εδώ.Ως σχόλιο είναι περισσότερο προς εσάς, οπότε αν κρίνετε ότι σας ικανοποιεί, δεν χρειάζεται κάν να το δημοσιεύσετε,και σας ζητώ συγγνώμη για το εύρος, αλλά νοιώθω υπόλογος μιας εκτεταμ΄νης εξήγησης των προθέσεων μου.Αν διαφωνείτε σε κάτι και έχετε χρόνο, θα χαρώ να σας απαντήσω σε τυχόν απορίες/διαφωνίες.
Δεν ξέρω γιατί δεν είδα το πρωί την αναφορά σας σ'εμένα και τον κ.Αδαλή στο άρθρο,είτε τη βάλατε μετά, είτε ήθελα να σχολιάσω για τον χαροκαμμένο πατέρα που θεώρησα πιό σοβαρό,και το προσπέρασα
Αν ισχύει ο 2ο ,ζητώ συγγνώμη που δεν κοιτάω πιό προσεκτικά τα άρθρα σας.
Αν ισχύει το πρώτο, τότε επιτρέψτε μου μια σημείωση:
Όπως έχετε καταλάβει παρακολουθώ ανελλιπώς το σάητ σας,και από τα σχόλια μου καταλαβαίνετε ότι δεν διαφωνούμε και σε πολλά,άρα εδώ μπαίνω για να συμπληρώσω και να επαυξήσω.Ως ξενοδοχος, δίνω μεγάλη σημασία στη φιλοξενία (είστε και Ξένιος εκτός από Ελαύνων, δεν είμαστε να τρώμε κεραυνούς στην καρκάλα).'Ετσι, προσπαθώ όποτε τα σχόλια που κάνω δεν είναι από το δικό μου μυαλό, να παραθέτω είτε σύνδεσμο (αν και δεν μ'αρέσει να αναφέρω άλλα σάητ στη σελίδα σας , αλλά επειδή με τα χρόνια βλέπω ότι δεν σας ενοχλεί, τα βάζω αυτόνομα)είτε ποιός το είπε.Ο κ.Αδαλής είναι λίρα 100 που λένε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ οπότε, όποτε συμπλέουν οι απόψεις σας,ή συμπληρώνουν αυτά που λέτε ή καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα από άλλο δρόμο, τον αναφέρω.Παρακολουθώ τον κ.Αδαλή πάνω από 15 χρόνια, και είναι φάρος πληροφόρησης.Και γενικά γράφω ότι "ο τάδε είπε αυτό", αν θέλετε και δεν σας κάνει, να μπορέσετε να το φιλτράρετε κόβοντας το σχόλιο.Αν θυμάστε το άρθρο που έστειλα από τον Κάπιταλ, πρώτα σας εγραψα ότι δεν εμπιστεύομαι (όπως και σεις) τους φιλελέρες,και μετά τον σύνδεσμο.Πάντως γενικά,όπως ίσως παρατηρήσατε, δν το πολυανοιγω στις πηγές που παραθέτω, γιατί γενικά το ίντερνετ είναι γεμ΄'ατο ΚΥΠατζήδες(=Μοσσαντ+ΣΙΑ),Χόρχες,τρόλλ,και σπίν ντόκτορζ που λέγαν οι παλαιότεροι (=διαστρεβλωτές των γεγονότων).Και φυσικά ένα σάητ που λέει την αλήθεια όπως το δικό σας είναι στο στόχαστρο.Εγώ -παραθέτοντας τις πηγές- προσπαθώ να σας προφυλάξω από τη δική μου κακή πληροφόρηση, ή να σας δώσω μια νέα πηγή/οπτική που ίσως σας ενδιαφέρει.Δεν έχω ως πρόθεση να διαφημίσω κάποιον άλλο σχολιαστή που μάλιστα παίρνει και λεφτά γι'αυτό που κάνει, ωστόσο θέλω όποτε συμπλέουν οι απόψεις σας με αυτές κάποιου άλλουμ θεωρώ χρέος μου να τον αναφέρω.Πάντως θα σας πώ ως επίλογο ότι ποτέ δεν αμφισβήτισα το αν γράψατε κάτι πρώτος,εμένα δεν με ενδιαφέρει κάν ,κοιτάω να δώ ποιός έχει τα κάκκαλα να πει την αλήθεια
Ελπίζω να σας κάλυψα,και να μην σας κούρασα.ξενοδοχωφ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ μου Ξενοδόχε δεν υπάρχει κανένας λόγος για να ζητάς συγνώμη.!! Μην το κάνεις . Μπορείς να σχολιάζεις ότι θες....να στέλνεις όσα λινκ θέλεις και στην ουσία δεν διαφωνώ σε ότι γράφεις.Όσο για τον Αδαλή καλά τα λέει....και σε σχέση με άλλους του συστήματος λέει αλήθειες....αλλά ΔΕΝ βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο.

Πάντως και αυτός σαν και μένα άνοιξε ιστολόγιο για να μπορεί να λέει αυτά που θέλει. Σαν σχολιαστής σε κάποια ιστολόγια (μην φανταστείς δεν ήταν πολλά, ελάχιστα ήταν) το τι άκουσα δεν λέγεται.!!

Όταν δεν μπορούσαν να αντικρούσουν με επιχειρήματα αυτά που τους έλεγα...ξεκινούσε ένας πόλεμος "πόλεμος" λάσπης άνευ προηγουμένου.Για αυτό και πλέον δεν σχολιάζω σε άλλα ιστολόγια...διότι εδώ μπορώ να προστατέψω και τους σχολιαστές μου αλλά και εμένα από τις επιθέσεις των ανθρώπων του συστήματος , από τα τρόλάκια αλλά και τους κακόβουλους τύπους. Διότι όταν τους λες την αλήθεια εκτός του ότι δεν σε πιστεύουν...αρχίζουν μετά τα γραφικά.

Ποτέ δεν με κουράζεις κ. Ξενοδόχε ούτε εσύ αλλά ούτε και οι άλλοι σχολιαστές εδώ. Μακάρι να είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να μπορώ να απαντώ στα σχόλια σας. Μέχρι οξεία τενοντίτιδα βρε έπαθα για το χατήρι σας...από το πολύ γραψίδι.!!! χα χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

(1/2)
Βεβαια αυτο το πουστικο αρωματισμενο και με μανικιουρ χερακι ποιας πουσταρας να ειναι αραγε που εβαλε σε διαβολη αυτον το χαρικαμενο πατερα?

Κάποιος Χόρχε , κάποιος Γκρίνπεργκ ή και οι 2 μαζί.Σπίν Ντόκτορς το λένε από τη δεκαετία του 70-80μαν δείτε το ντοκυμανταίρ του BBC "ο αιώνας του εαυτού" (από τη δεκαετία του 80)και θα δείτε τη σχέση ψυχολογίας - διαφήμισης (4 μέρη https://tvxs.gr/webtv/%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81/%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF)
Οι άνθρωποι (;) αυτοί δεν έχουν ούτε ιερό, ούτε όσιο (κυριολεκτικά, αφού είναι άθεοι).Είναι ικανοί για όλα,αφού δεν έχουν αρχές, ούτε τσίπα, ούτε αξίες πέραν του χρήματος,του ναρκισσισμού τους,της σχιζοφρένειας τους και του υφέρποντως (αυτό το έβαλα για να καλύψω και την ρήση σας ότι είναι ερπετά) σαδισμού τους


Αυτα στα γραφω οχι γιατι και γω δεν θα μπορουσα να πεσω σε τετοια κατασταση αλλα γιατι δεν μπορω να παραβλεψω το σωστο και το δικαιο.
Δινω που λες εκταση στην ολη κουβεντα γιατι απο κατι τετοιες μικρες λεπτομερειες κρυβονται μεγαλυτερα πραγματα.
Ειναι κατι σαν τις κουφαλες στα δοντια ενα μικρο σημαδακι αλλα απο πισω να μια τρυπα,δηλαδη κατι σαν τους τρυπιους μου κυβερνουν τωρα.

Τι κουφάλες στα δόντια κ.Λύκαστρε, εδώ έχουμε φτάσει στην μαύρη τρύπα της μαύρης ψυχής τους(να μην αναφέρω και το εύρος του πίσω στόματος τους μερικών εξ αυτών).Φαντάζομαι ότι συμφωνούμε όλοι εδώ μέσα πως δεν είναι σωστό και δίκαιο, όμως θα ξανατονίσω ότι ο άνθρωπος έχει άλλα δύο παιδιά, και μεγάλη οικονομική ανάγκη.Εγώ προσωπικά δεν έχω καν παιδιά, οποτε δεν μπορώ να κρίνω.Από την άλλη έχω 2-3 πράγματα στο νου.Στην Τα'υ'λάνδη το 2005 μια ολονυχτία με πόρνη είχε όσο το μηνιάτικο ανειδίκευτου.Και μιλάμε για κανονικη,φανταστείτε πόσο θα είχε ένα ανήλικο/παρθένο κορίτσι/αγόρι.Επίσης στην Καμπότζη, από τότε που πήγε ο ΟΗΕ για να ξεθάψει τις νάρκες και τις βόμβες διασποράς και γέμισαν τα ανήλικα ΕΙΤΖ οι βέλγοι (κυρίως)κυανόκρανοι,το επίδομα στην/στον νοσούντα, ήταν ίσο με το ετήσιο εισόδημα ενός μισθωτού.Κταλαβαίνετε το δίλημμα ενός φτωχού πολύτεκνου σ'έν'από τα πιό φτωχά κράτη του πλανήτη;Η κατάληξη ήταν να γεμίσουν ΕΗΤΖ ηθελημένα το 40% ανηλίκων , απ'το αρχικό 10%(πριν τον ΟΗΕ, ήταν 1%).Εδώ ουσιαστικά ο άλλος (ΑΝ ισχύει το επίσημο αφήγημα) πήρε τόσο κόσμο στο λαιμό του γιατί ήθελε 6000€ μηνιάτικο , και δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή τις ευθύνες της θέσης του.Να μιλήσουμε για το ποσοι είναι οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο με τα €μβόλια;Που έστειλαν κόσμο ή τον σακάτεψαν είτε για τη μίζα είτε για να μην χάσουν τον μισθό τους;Επεσα τίς προάλλες σε άρθρο από γατρό η οποία έλεγε ότι πέρυσι έγινε ένα συνέδριο στη Θεσσαλονίκη, όπου αποκαλύφθηκε ότι οι νεκροί στη Β.Ιταλία ήταν τόσοι πολλοί γιατί ενώ ΗΞΕΡΑΝ από τον 2ο μήνα ότι ακολουθούν λάθος πρωτόκολλα, συνέχισαν να σκοτώνουν κοσμο στις ΜΕΘ, γιατί έτσι τους είπαν και δεν θέλαν να έρθουν σε δύσκολη θέση.Θυμ'αστε τους 1000 μανδαρίνους στην ταινία "μιά ζωή την έχουμε";.Να θυμηθούμε και τον Φάουστ, μιας και πιάσαμε ταινίες με τον Χόρν.Για την ανάποδη φύση του ανθρώπου, τα έχουν περιγράψει καλύτερα πιό λόγιοι άνθρωποι από μένα, τόσο ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη ,όπου η περιγραφή ταιριάζει απόλυτα με το σημερινό χάλι, όσο και ο Ωργουελ ,που είχε και εσωτερική πληροφόρηση.Να αναφέρω εδώ και την άριστη περιγραφή που έχουν δώσει τα "Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών" που είναι "ρώσσικο κατασκεύασμα των μυστικών υπηρεσιών",αλλά μια χαρά βγαίνουν αληθινά στις περιγραφές τους για την κατάντια της Δύσης (κυρίως)..

Ανώνυμος είπε...

(2/2)
Κλείνοντας, μιας και έπιασα τις συνωμοσίες να δώσω και μιά είδηση και το σχόλιο μου:Ετυχε να δώ τον Βελόπουλο σε κανάλι το πρωί(νομίζω στον ΑΝΤ1),και πριν προλάβω να τ'αλλάξω τον άκουσα να ρωτάει για το φορτίο του εμπορικού τραίνου.Μάλλον επειδή δεν τσιμπάει ο τΣΥΡΙΖΑ αρκετούς, να κάνει συνεργασία με κάποιο άλλο κόμμα (π.χ. όσο ΠΑΣΟΚ δεν έχει πάει ακόμα εκεί, ή επειδή ο Μπαροφάκης βγήκε αυθημερόν από το νοσοκομείο και δεν τσίμπησε ούτε αυτός αρκετά βόδια), τον θέλουν στην επόμενη βουλή είτε για να κόψει αρκετούς βουλευτές από τη ΝΔ,και να τα καταφέρει ο Τζίφρας, ή για να γίνει αντίθετα το δεκανίκι του Μιζοτάκη μαζί με κάποιο χρυσαυγουλίτικο απόκομμα και να κάνουν αυτοί την κυβέρνηση.Πάντως αν κάνουν συνεργασία τα 2 πρώτα χωρίς να ξεκουμπιστεί ο ΚρυφαΚούλης μιλάμε ότι μπαίνει στην εξίσωση και η "λα'ι'κή εξέγερση" και το ΤΙΝΑ σ'ότι αφορά τις εκλογές.Προχτές στο "ΡαδιοΑρβύλλα" που είναι χιζμάστερβόις και ελεγχόμενη "αντίδραση"βγήκε ένας καθηγητής του ΑΠΘ (το πλεόν παράρτημα της γερμανικού και τουρκικού προξενείου στα Παν/μια) και είπε πως πρέπει να ψηφίσουμε μικρά κόμματα, γιατί άκυρο,λευκό και αποχή πριμοδοτούν το 1ο κόμμα.Ρωτάω λοιπόν τους γονείς μου, που τους βλέπουν:"Εξήγησε ο κύριος ότι ναι μεν με αυτά τα 3 αποφασίζουν λιγότεροι, αλλά ότι άν ρίξεις λευκό ή μικρό κόμμα που ΔΕΝ μπαίνει στη βουλή, ουσιαστικά ψηφίζεις αναλογικά κυρίως το 1ο λόγω του μοιράσματος των ψήφων στα κόμματα που μπαίνουν στη Βουλή, λόγω της 2ης κατανομής (=μοιράσματος) των ψήφων τους αφου δεν έπιασαν το 3%;;Οχι μου απάντησαν, δεν το είπε."Ακούστε εμένα λοιπόν, και ας μην έχω πτυχείο ΑΕΙ , να μην σας πιάνουν κορόιδο
Σας κούρασα, ελπίζω τουλάχιστον να ήταν ενδιαφέροντα
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

Ανώνυμος είπε...

Εγραφα τον προηγούμενο ποταμό, και δεν είδα νωρίτερα την απάντηση σας, για την οποία σας ευχαριστώ,και χαιρομαι που έγινα κατανοητός και όχι δυσάρεστος.Ελπίζω δε κάποιες φορές να είμαι και χρήσιμος.Κατανοώ τα προβλήματα που είχατε σε άλλα ιστολόγια ως σχολιαστής, εγώ για να καταλάβετε δεν σχολιάζω πουθενά παρά μόνο εδώ και στο φεήσμπουκ στον δικό μου "τοίχο",γι'αυτό και σας λέω τον πόνο μου, και ζητώ συγγνώμη για το εύρος των σχολίων μου,γιατί δεν έχω άλλο βήμα και τα λέω όλα εδώ.Κλείνω το θέμα Αδαλής,ως επίλογο και συμφωνόντας μαζί σας,στο παλιό του σάητ το Aegean times ήταν πιό αιχμηρός,και αποκαλυπτικός.Ηταν ακόμα πιό ρηξικέλευθος στα πρώτα χρόνια των μνημονίων στις αναλύσεις του για το ελληνικό χρέος,με αποτέλεσμα -πλέον- να μην τον καλούν στα μισά κανάλια που πήγαινε, ενώ τώρα στο ραδιόφωνο που βγαίνει αφεντικό είναι ένας από την ελίτ,και δεν είναι να μπλέκει με λευκά polo όπως κάποιος διαιτητής..Εκανε και μια εκπομπή για 3 μήνες,πριν 3 χρόνια και τελικά αλλάξανε ολόκληρο το προγραμμα του σταθμού για να τον κόψουν εύσχημα.Και κλείνω εδώ και δεν επανέρχομαι, γιατί δεν χρειάζεται περαιτέρω διευρίνησης ή σχολιασμού.
Είδα προχτές μια διαφωνία σας στα Αττικά Νέα,και -κατά τύχη 1 βδομάδα πριν -είχα δει και το σχόλιο του Κουρήτη που έλεγε ότι δεν σχολιάζει τα γραφώμενα σας στη δική του σελίδα, τη οποία ούτε καν θυμάμαι τ'όνομα της,απλώς ανεφέρθη ως πηγή κάποιου άρθρου και έτσι έφτασα εκεί.Φαντάζομαι ότι είναι ένα από αυτά που περιγράφετε.
Εγ΄ψ θα σας πώ τη δική μου εμπειρία για τον Παλαιό, σε άλλο σάητ, ακι θέλοντας να δώσω μιά απάντηση στον απλο ανώνυμο σχολιαστή, που κατά καιρούς μπαίνει και εδώ.Τη σελίδα που αρθρογραφεί ο παλαιός, τη παρακολουθούσα εδώ και πολλά χρόνια.Κάποτε έπεσε η σελίδα και όταν επανήλθε, είχαν χαθεί τα παλιά άρθρα.Από την επανεμφάνιση του ο εν λόγω αρθρογραφούσε πολύ συχνά, και μου έκανε αλγεινή εντύπωση η χολή για όλους τους έλληνες.Και καλά τα λέει, είμαστε σε παρακμή, αλλά κάπου ώπα που λένε και στο χωριό μου.Τον ρώταγαν "Τι λύση προτείνετε;" "Μην είστε ζά", "τι να κάνουμε να βηθήσουμε;" "τραβάτε ψωφήστε να μείνουμε οι καλοί".Ε κάποια μέρα, δεν άντεξα και αποφάσισα να στείλω και γω το ειρωνικό μου σχόλιο: "Καλά, εμείς είμαστε ζα,εσείς που ρίχνετε χολή χειρότερη και από τον Σόιμπλε, και είσαστε τόσο γαμάτος πως και ΔΕΝ σώσατε την (Γ)Ελλάδα;;".Μετά από λίγο καιρό, έκοψε τον σχολιασμό, και γω την ανάγνωση των άρθρων του

Ανώνυμος είπε...

και μετά από τους ποταμούς σχολιασμού,ένα συνωμοσιολογικο σφηνάκι:
Γράφετε για την καναδέζικη τράπεζα, σκέφτομαι και την γαλλική που αγκομαχάει, αχνοφαίνεται και η μεγάλη πόρνη η Ντόυτσε Μπανκ και η τουμπιγκτουφέηλ Μόργκαν Στάνλε'υ', τι γίνεται κ.Λύκαστρε,όπου κάνει κουμάντο ο Σβάμπ έρχεται γκρέητ ρεσέτ, ή ο Αχιλλέας παίρνει εκδίκηση από τις τράπεζες που μας έχωσαν στα μνημόνια για να πληρωθούν τα ελληνικά ομόλογα;
Σας έχω ξαναδηλώσει ότι ο Αχιλλέας λόγω υψηλής αντίληψης του καθήκοντος είναι ο αγαπημένος μου από τους αρχαίους, θα πήγαινα στο Ουζά με μιά κούτα βιάγκρα,αλλά δεν έχω εμβολιαστεί και δεν μ'αφήνουν,θα πήγαινα στας Παρισίους, αλλά είναι βρωμιάρηδες και θα κολλήσουμε τίποτα, ας τους κανονίσουν οι πρόσφυγες που περιθάλπτουν