ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Φωστήρες μου μαζί σας . Όχι 25% παραπάνω να ζητάτε.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Φωστήρες μου μαζί σας . Όχι 25% παραπάνω να ζητάτε.
 
- Κυρ δικηγόρε μου πέτα τον έξω. Τζάμπα τον έχω μέσα με 600 τον μήνα για ένα τριαράκι .Η κυρά Μπιρμπίλω δίπλα μου είπε ότι της δίνουν 700 για το δικό της.
 
Κλέφτες θα γίνουνε μετά οι οι δικηγόροι. Θα φάτε το φέσι θα έρθετε σε μας, τα γνωστά
Εξωδικάκια, αιτησούλες απόδοσης, εξωσούλες . Να βγάλει μεροκάματο και ο δικαστικός επιμελητής
Με τα πολλά θα τον βγάλετε έξω. Θα σας αφήσει και τα κοινόχρηστα απλήρωτα στο τέλος αφού αυτά θα πάνε στην μετακόμιση, αν δεν αφήσει και μερικά νοίκια απλήρωτα για να δώσει προκαταβολή για το νέο σπίτι.
 
Μια ανακαινισούλα δεν θα κάνετε;; Να τσιμπήσει κάτι και ο μπογιατζής.
Θα κάνετε πως θα το ξαναμισθώσετε;; Υπολόγισε από 2-3 μήνες κενό και μετά τα ίδια... ξέρετε. Ο μεσίτης να μην βγάλει δηλαδή; Δεν τον γέννησε μανούλα αυτόν;; 
 
Θα μπει με αυτά που ζητάτε ένας που δεν θα βρίσκει σπίτι θα πληρώσει (αν πληρώσει 3-4 μήνες και μετά ή θα φύγει ή θα ψάχνει.. Και φτου από την αρχή Θα σου πει ο λογιστής τόσο η δήλωση της μίσθωσης, τόσο η δήλωση της λύσης άλλο τόσο η νέα δήλωση.
 
Δεν σας άρεσε ο νοικοκύρης που είχατε 3 χρόνια και τα πλήρωνε στη ώρα του και ας έδινε λιγότερα. Θέλατε αύξηση εν μέσω τέτοιας ύφεσης. Και όλα αυτά για να βγάλετε όχι 25% αλλά και 100 ευρώ παραπάνω που δεν θα μπορεί να τα δώσει.
 
Ομορφάντρες μου ... Ντιπ μυαλό δεν έχετε αλλά εμείς τέτοιους θέλουμε.
 
Υ.Γ  η κυρά Μπιρμπίλω τελικά δεν έπαιρνε 700... 400 έπαιρνε αλλά δεν ήθελε να φανεί "χαζή" στην κυρά Σουλτάνα που έπαιρνε 200 παραπάνω.
 
- Αχ κυρά Σουλτάνα μου πολύ στεναχωρήθηκα με αυτά που μου λες.
Ευτυχώς που εγώ έπεσα σε καλό άνθρωπο και μου τα πληρώνει στην ώρα του ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: