ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΣΗΜΕΡΑ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Θερινό ηλιοστάσιο σήμερα, η μικρότερη νύχτα του χρόνου για μερικούς, η επίσημη πρώτη του καλοκαιριού. Για κάποιους άλλους η μεγαλύτερη και ισχυρότερη ενεργειακά ημέρα.
 
Ως αθεράπευτα ρομαντική ελληνική ηλιακή ψυχή οφείλω να την επισημάνω και ως μια καλή αφορμή για μια καλημέρα προς όλες τις ελληνικές ηλιακές ψυχές. Ελπίζω όχι προς μια πιο σκοτεινή εποχή, αλλά στο αντίθετο της. Ένα πρωινό Ηλιοκάλεσμα για να πάει η μέρα μας καλά.
 
 

Ο Οίκος του Ήλιου σε μαθηματικό σύστημα ισορροπίας , και ρυθμιστές του οι ΠΥΡ-ΦΟΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Το "ρόπαλο" (η Ροπή Αλία) του Ηρακλή /Ήλιου...
Ας ετοιμάζονται για πολλές "ροπαλιές "  κατακέφαλα.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

kakos04 είπε...

Καλημέρα , καλή φόρτιση σε όλους και να είμαστε καλά . Φόρτισα και εγώ την Κυριακή στο Αγιοφάραγγο https://goo.gl/maps/nEhVgg6gystb4zce8 , το περπάτημα στην φύση ανανεώνει , για αυτό θέλουν να μας μαντρώσουν στις πόλεις . Να είστε όλοι καλά και θετική σκέψη (+θάλασσα) .

ΑΡΡ. είπε...



ΗΛΙΟΥ ΣΤΑΣΕΩΣ ΙΔΕΑ

Υπήκοοι της φαντασμαγορίας,
της πιο φθηνής ηδονής και παρηγορίας
των ψευδαισθήσεων.
Εχάσαμε την επαφή με τα ουράνια μεγέθη,
τον ελληνικό μίτο του κάλλους,
της ευγενούς πνευματικότητος
και αβιάστου αληθείας.

Σοφία που μαγνητίζει, αποτέλεσμα που διδάσκει,
εντυπώσεις που παίρνουν άριστα με θαυμαστικό
στις εξονυχιστικές εξετάσεις του αδέκαστου χρόνου.

Ο θρόνος του πνεύματος ουσιαστικά κενός.
Αυτό που βλέπεις επικαθισμένον
είνε απλά το θρησκευτικό του άκαμπτο είδωλο,
πένθιμο είδωλο μιας τεχνητής νοημοσύνης.

Δωρεάν η Μούσα προσφέρεται,
δωρεάν, αμέσως και ελευθέρως
και το απρακτόρευτον πνεύμα
εις τον αιώνα διαδίδεται.

( Ωδάρχης)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα ΑΝΕΝΤΑΧΤΕ σε ευχαριστούμε για τις ευχές. Είθε το ελληνικό φως να φωτίζει τις καρδιές μας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Kαλησπέρα φίλε ΑΡΡ...να κάτι τέτοια γράφεις και μετά μας "μαγεύεις" όλους με την ομορφιά της ελληνικής σου πένας. Ακόμα και τις Μούσες μαγεύεις με την ταξιδιάρα σου αφήγηση. Μας περνάς με ένα τρόπο μοναδικό από το παρελθόν στο παρών και μετά στο μέλλον..

Ανώνυμος είπε...

Ωραία μέρα (και η πιό μεγ'αλη) σήμερα, την γιορτάζω με κορονο'ι'ό και 6μηνο πιστοποιητικό νόσησης που μου επιτρέπει να παραμείνω ανεμβολίαστος!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Λύκαστρε, ο νοσήσας ανεμβολίαστος ξενοδόχος είμαι, σας στέλνω ένα άρθρο από ένα ιστολόγιο περί αστέρων γοατ ξέρω το πάθος σας με την αστρολογία και το υπερβατικό.
Οπως έχω πει επανειλημένα επειδή είναι από άλλο ιστολόγιο δεν είναι ανάγκη να δημοσιευτεί.άλλωστε το στέλνω για να το δείτε εσείς κυρίως

http://filosofia-erevna.blogspot.com/2022/06/blog-post_8.html

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα σας κ. ανεμβολίαστε ξενοδόχε....και εμείς ανεμβολίαστοι και νοσήσαντες είμαστε....και ΔΕΝ ξανακολλήσαμε ενώ γύρω μας όλοι οι τριπλοεμβολιασμένοι νοσούν και 2 και 3 φορές. Σε ευχαριστώ για το λινκ θα το μελετήσω αργότερα..τώρα πάω για εξάσκηση που έχει δροσιά, μετά θα πιάσει ζέστη του κερατά και δεν θα μπορώ να γυμναστώ.

Με την αστρολογία ασχολούμαι ερασιτεχνικά , είναι ένα από αυτά που μου αρέσουν και με εξιτάρουν...και να ξέρεις τα άστρα και οι πλανήτες δεν λένε ποτέ ψέμματα.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ Νικολάκη ...εσύ καλά φόρτισες στο Αγιοφάραγγο , τώρα όμως "φορτίζεις" εμένα χα χα χα στέλνοντας μου τέτοιες εικόνες. Το ξέρεις ότι του έχω δώσει και είκονα και σχήμα και ήχο μέσα στο νού μου;;;;

Και τώρα εγώ ζηλεύωωωωωωωωω.!!! Αυτά κανείς τα λέει πριν τα κάνει , ειδοποιάει και τον έρμο τον Λύκαστρο αν θέλει να έρθει...Ειδοποία ρε Καραβάγγο..χα χα χα που θα πάει όμως θα σε κάνω και εγώ να ζηλέψεις.

https://www.youtube.com/watch?v=jUwneNXBpog

Ανώνυμος είπε...

κ.Λύκαστρε ο ξενοδόχος είμαι και πάλι, εχω δει ότι είστε πολυπράγμων*και σας χαίρομαι,είχα στείλει και στα γεννέθλια μου σχόλιο μπας και μου λέγατε πως με βλεπετε αστρολογικώς, αλλά δεν 'τσιμπήσατε', και έχω μείνει με την αποριά.Περιμένω αρθρα σας και εκπομπές με τον κ. Αδαλή, να δω που πάει ο κόσμος γενικώς, και προσωπικώς πορεύομαι ανάλογα
*αστρολογία, οπλικά συστήματα,οικονομία,ιστορία ,υπερβατικό/μεταφυσικό