Ίσως οι μέθοδοι ναυπήγησης της Damen να είναι του προηγούμενου αιώνα σε σχέση με αυτούς της Fincantieri. 1,8 δις 4 Sigma 10514 με εγχώρια ναυπήγηση, χωρίς να περιλαμβάνεται ο φόρτος όπλων. Ο φόρτος όπλων θα φτάνει λογικά τα 300 mil σύνολο.
Άντε να μάθουμε και τα πραγματικά κόστη των Άγγλων και των Ιταλών που έρχονται με εμφανώς μεγαλύτερα πλοία. Να δούμε τότε πόσες μασέλες θα φύγουν, γιατί μέχρι τώρα κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν πως οι Γάλλοι μας πιάνουν τον κώλο.
Έχουμε και την άλλη παπάτζα με την ελληνική πραγματικότητα των essm. Ένα 2% έχουμε ποσοστό παραγωγής για έναν πύραυλο που κόστιζε το 2021 $ 1.795.000, σύμφωνα με το the drive ( thedrive.com/the-war-zone/3). Με άλλα λόγια έκανε και η μύγα κώλο και έχεσε το κόσμο όλο.
Σχετικό ΕΔΩ...
3 σχόλια:
Πάντως η αναβάθμιση των 38 f-16 block 50 προχώρησε και δεν έγινε επιδόματα!
Θελω να πιστεύω πως θα γίνει και η σωστή επιλογή πλοίου, διότι απλά δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για πλακίτσα, άξιο λόγου το άρθρο του κυρίου Κτενά!
Δεν ξέρω για επιδόματα, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι τον Οκτώβρη του 2021 εγκρίθηκαν απ' την βουλή οι spice και rampage. Ακόμα αγνοούνται. Αγνοούνται και οι spike nlos. Εγκρίθηκαν και οι agm 84L Harpoon blk 2 και οι agm 88E πριν 3 μέρες. Τι λές θα αγνοούνται και αυτοί παρέα με τους υπόλοιπους;
Θα τα ήθελα όλα εδώ αύριο, δυστυχώς έχεις δίκιο για τις προφανείς καθυστερήσεις!
Αν κρίνουμε από το ποσό χρόνο μας πήρε να πάρουμε τις σύγχρονες τορπίλες για τα 214 για ένα μικρό σχετικά κονδύλι απλά ελπίζω πως όλα θα γίνουν πιο γρήγορα…και όσοι μπορούν πρέπει και χρειαζεται να πιέζουν….!
Τουλάχιστον κάποια δουλειά γίνεται προς την σωστή κατεύθυνση, ιδωμεν!
Δημοσίευση σχολίου